Fotoğraf : Derin
Gözlerimi açmamla başımdaki ağrı baş gösterdi. Bir gözümü açtım ve etrafa baktım. Elime bulaşan şeye baştığımda bunun kum olduğunu gördüm.
Ben neredeydim?
Kafamı çevirdiğimde Yamaç'ı uyuyor vaziyette gördüm. Bu görüntüyle gözlerim büyüdü ve birden geriledim.
Güneş daha kendini belli etmemişti ama gün çoktan aymıştı. Başım çok kötü ağrıyordu ve midem bulanıyordu. Kusma istediğimi geri gönderdim ve derin nefesler almaya başladım.
Dün gece ne olmuştu ?
Derin nefesler aldım ve gözlerimi kapattım. Zihnimde oluşan görüntüler gözlerimi açmamı sağlamıştı. Yamaç'ın karşısında ağlamış ve ona sarılmıştım. Ben ne yaptım böyle!
Şuan ne yapmalıydım? Gitmeli mi yoksa onu uyandırmalı mıydım? Yeterince rezil olmuştum. Hayır! Onu uyandırmam kötü bir seçenek olurdu. Yamaç'ın yanındaki ayakkabılarımı aldım ve giyinmeye başladım.
Ayakkabılarımı giydikten sonra koşarak oradan uzaklaştım.
********
"Adamla yattın mı? "
Eylül'ün dediği şey üzerine gözlerimi sonuna kadar açtım.
" N-Ne! Ne saçmalıyorsun sen? Tabi ki de yatmadım Eylül! Adamı daha 1 gündür tanıyorum. Hemen tanıştığım biriyle yatamam! "
"Adam yakışıklı ve karizmatik. Yalan yok tatlım. Rüzgarına kapılmışsındır diye demiştim. Aslında bakarsan sen bana Yamaç Demirel'i anlattığında ufak bir araştırma yaptım."
Ahh gerçekten bunu yapmamış olmasını diledim.
" Vee adamın geçmişi falan yok. Tamam gece hayatı var ama ne biliyim eski sevgilisi, nişanlısı ya da evli değil. O konuda rahat olabilirsin. Sonuçta öpüşmediniz ya sarıldınız sadece! "
Evet bir yandan haklıydı. Tabi sadece sarılma konusunda.
" Her neyse. Yamaç konusunu kapatabilir miyiz? Lütfen! "
"Yamaç mı? İsimlerle hitaplar başladı mı? Bu gerçekten eğlenceli olacak. "
Yanaklarımın nar rengini aldığını şu an hissedebiliyordum. Ayaklarımdan saçlarıma kadar kızarmıştım.
" Sana her neyse dedim Eylül!Ciddiyim bu konu hakkında konuşmak istemiyorum 1 gece oldu ve bitti bir daha tekrarı olmayacak. "
Ufak bir sessizlik oldu ve tekrardan konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sınırı
ChickLitİnsan sevdiklerini kaybettikten sonra tekrar ayağa kalkabilir miydi? O kalkmıştı ama! Kardeşi için. Onun yanında olmak için Derin hayata tutunmuş ve kardeşi için çabalamış öğretmen olmuştur. Ama hayat işte, her zaman ki gibi onu rahat bırakmamıştır...