Spa geri döndü! Bu tabii ki bütün maNga hayranlarını sevindirdi. Peki sizce 5. kişi kim? maNga hayranlarının çoğunluğu Efe Yılmaz'ın geri dönmesini istiyordu. Peki sizce Efe Yılmaz geri mi döndü?
Evet ben de gerçekten dönmesini istiyorum. Efe Yılmaz olmadan maNga asla eskisi gibi olamaz. Ama bana kalırsa 5. kişi Efe Yılmaz değil. Spa'dan bahsediyorlardı. Tabii ki bir kesinlik yok. Ama yeni bir üye olsa sizce de albüm kapağında olması gerekmez mi? Albüm kapağında sadece 5 kişi var. Ferman Akgül, Cem Bahtiyar, Yağmur Sarıgül, Özgür Can Öney ve Spa var. Buradan da gruba yeni kimsenin gelmediğini, 5. kişinin Spa olduğunu anlıyoruz.
Fakat tabiki ilk fotoğrafta ortadaki kişinin Spa olduğundan emin olamayız. Belki de o kişi grubun yeni üyesi. İşte bu fotoğrafta burda devreye giriyor.
Gördüğünüz gibi 4 kişiler. Eğer gruba yeni bir üye katılsaydı sizce de o fotoğrafta olması gerekmez miydi?
Fakat grup 5 kişi olduğu zaman şimdiki gibi Spa grup üyesi olarak sayıldığında 6 kişi oluyorlardı. Oysa ilk fotoğrafta "maNga yeniden 5 kişi" yazıyor. Eğer Spa'dan bahsesiyor olsalardı eskiden 5 yerine 6 kişi olmaları gerekirdi.
Bütün bu sonuçlar düşünüldüğünde ilk fotograftakinin Spa olmadığı onun yerine yeni grup üyesi olduğu düşüncesi hakim. Fakat 2. fotoğraf bu düşünceyi tamamen yıkıyor. Yani anlaşılan maNga'dan bir açıklama gelene kadar ya da albüm çıkana kadar bu konu tam bir netliğe erişemeyecek.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maNga
Fanfiction"Bizim gibi delilere her gün bayram" bu sözün anlamını bilenleri hikayeme davet ediyorum