Episode 3

1.4K 79 0
                                    

Şarkıyı Dinle.

Bahar,
Tatilim bitmişti artık. Böyle huzurlu bir ülkeden ayrılmak istememiştim açıkçası. Ama mecburdum. Bir mimar olarak önemli projelerim vardı. O değilde en güzeli Eylemde geliyor. İstanbulda yaşıyormuş. O değilde Yavuz hala aramadı. Üzgünüm. Beni unuttumu yoksa..

Yavuz,
Hadi Yavuz arayabilirsin. Bir türlü arayamıyorsun. Pöff. Ben neden böyleyim ya! Bugün dönüyorum zaten. Bir daha nasıl arıycam. Yok yok. Arayamayacağım. Ilk uçağa yetişip. İstanbula geldim. Hemen şirkete gittim. Projelerim beni bekler. Kapıda müdür beni karşıladı.
- Hoşgeldin yavuz.
- Hoşbulduk Müdürüm.
- Sana söylediğim. Çalışma partnerin geldi. Içerde çalışıyor.
- Peki müdürüm. Diyerek içeri geçtim. Birde ne göreyim. Şeker portakalı yan masada çalışmazmı? Lan ben hayalmi görüyom! Allah Allah oda mı mimarmış!?

Bahar,
Gözlerime iki çift mavişin baktığını görünce şok oldum. Ne yani partnerim Yavuzmu! AYY terlemeden duramam. Benim bu adama alerjim var resmen! Allahım napacağım!

- Yavuz??
- Bahar??
- Ne yani yeni partnerim senmisin?
- Öyle gözüküyor. Ha bu arada paristeyken arayamadım. Kusra bakma.
- Sorun değil.
- Ama telafi edicem söz.
- Peki..

Bakıyordu bana. Maviş Maviş gözleriyle. Gözleri parlıyordu. Allahım hep göreceğim onu.. Inşallah heyecandan ölmem.

- E ozaman yeni partnerimin şerefine siz hanımefendiyi gece alabilirmiyim?
- Memnuniyetle beyefendi.
Yavuz,
Eve gelmiştim. Fethiyle yaşıyordum. Kardeş gibiydik.
- Fethi! Nerdesin lan! Neler oldu neler!
- Noldu lan!
- Aşık oldum! Gülünç bir sesle ona sarıldım .
- Vay kardeşim hayırlı olsun!
- Daha bitmedi. Akşama yemeğe götürüyorum. Numarası bende. Ve şimdiki partnerim!!
- Ohoooo sizin yol açık! Sen bi yemekten gel bakalım neler olacak. Tabi gelirsen.
- Edepsizleşme lan! Bende gülmekten kendimi alamıyordum.

▪▪▪▪▪▪▪▪

Yavuz birazdan beni almaya gelecekti. Bende hazırlanmaya başladım. Siyah elbisemi kırmızı rujumu sürüp, siyah mini çantamı aldım ve Yavuzu beklemeye başladım. Ona adresi vermiştim. Kapı zili çalınca delikten baktım gelen Yavuzdu. Kapıyı açınca gözleri parladı. Beni bu kıyafetimle süzüyordu.

- Çok çok güzel olmuşsun.
- Teşekkür ederim. Sende fena değilsin.
- Gidelimmi?
- Olur diyince bana kolunu uzattı, koluna girdim. Arabaya binince:
- Nereye gidiyoruz?
- Süpriz.

Beni kumsala getirmişti. Allahım cennet sanki..

 Allahım cennet sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaa burası çok guzel. Teşekkür ederim.
- Telafi edeceğimi söylemiştim.
- Ona ne şüphe..

2 saat sonra...

Umarım yeni bölümü begenirsiniz. En kısa zamanda yeni bölüm gelecek. Sevgiler 🌸🌌

Nefes #Wattys2018 TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin