Introductie

263 11 0
                                    

Tzzz Tzzz

Daar ging mijn wekker weer, zoals elke ochtend. Ik zette mijn wekker uit en bleef liggen. Ik vertel jullie wel hoe mijn leven in elkaar zit. Mijn moeder Allah y rahmoe is 5 jaar geleden overleden. Ze was een beeld schone vrouw, ze was ontzettend lief. We konden met al onze problemen naar haar toe. 6 jaar geleden kwamen we erachter dat ze kanker had. Longkanker, om precies te zijn. Ze streed 1 jaar lang maar ze kon het niet meer aan en verliet het leven.. Of ik haar vergeten ben? Absoluut niet, ik denk elke minuut wel aan haar. Genoeg informatie voor nu.

Mijn vader is een man die er alles aan doet om ons een klein beetje eten te brengen. Hij is 2 jaar geleden hertrouwd met onze stiefmoeder. Hij heeft samen met haar een zoontje gekregen.

Nadat mijn moeder stierf deed ik er alles aan om mijn 2 zusjes te onderhouden. Ik gaf ze alle liefde die ik in me had. Sarah is mijn oudste zusje, ze is 18. Ayse is mijn jongste zusje en zij is 10.

En dan hebben we mijn oma, een schat van een vrouw. Ik zie haar als mijn moeder. Zij houd zoveel van ons en andersom ook❤️.

En dan als laatst mijn stiefmoeder. Om eerlijk te zijn mogen we haar niet. Ze ziet hoe hard mijn vader werkt om ons te onderhouden maar ze wilt steeds meer en meer. Zij is een stuk jonger dan mijn vader. Ze trekt haar zoon en haar broertje voor ons allemaal en behandeld ons als vuil.

Genoeg over mijn famillie. Nu op naar mijn echte leven.

Ik ben Asiye (..) en dit is mijn verhaal.

Van Arm tot RijkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu