"Waar heb je het over? Yusuf zou dat nooit doen." Zei ze een beetje in paniek. "We praten niet te veel, check zijn telefoon. Meer zeg ik niet." Zei ik. Net toen ze wilde antwoorden kwam Yusuf, "Zullen we weer verder?" Zei hij. "Isgoed" zei ik en trok Sarah met me mee.
"Schatje kan ik even via jou telefoon bellen? De mijne is uitgevallen." Zei Zehra in de auto. "Ja hoor wie wil je bellen?" Zei hij. "Geef jij maar de telefoon ik bel wel." Zei Zehra en trok zijn telefoon uit zijn hand. "WAT DOE JE GEEF TERUG!" Zei Yusuf schreeuwend. Hij wilde zijn telefoon weer terug pakken waardoor hij zijn concentratie kwijt raakte en de auto heen en weer ging. "Let op de weg vriend maak ons dood ik maak jou dood." Zei ik. "DAT KAN NIET EENS AAAAAA." Zei Sarah tussen het schreeuwen door. "Laatste oproepen.. mohammed?" Zei Zehra verbaast. "Zie je, je vertrouwt mij niet he." Zei yusuf. "Wacht maar wacht." Zei Zehra en belde "Mohammed". Het ging een paar keer over en toen er iemand opnam hoorde we ineens: "Hallo baby, ben je wat vergeten te zeggen?" Zei een vrouwen stem. Yusuf stopte de auto en Zehra en Yusuf stapte uit. "Kom asah dit gaat grappig worden." Schreeuwde en trok Sarah mee naar buiten. "We waren verloofd klootzak!" Schreeuwde Zehra. "Ik heb je nooit een huwelijksaanzoek gedaan zomaar verzin je dat!" Zei Yusuf. Ze liepen steeds dichterbij de punt van de berg. Ik pakte mijn telefoon erbij en begon te filmen. "Wat doe je leg je telefoon weg." Fluistert Sarah. "Mattieee ik kan dit verkopen hahaha." Schreeuwde ik.
"IK GA IEDEREEN VERTELLEN WAT VOOR EEN KLOOTZAK JE BENT! VAL DOOD!!" Schreeuwde Zehra. "Als je dat doet vermoord ik je!" Schreeuwde Yusuf en duwde haar. Door die duw raakte Zehra haar evenwicht kwijt en viel naar achteren. Van de berg af..
Yusuf keek geschrokken naar beneden. Naar hoe Zehra naar beneden valt. En ik? Ik was bog steeds aan het filmen. Ja, ik heb het gefilmd... Zonder een woord te zeggen renden we allemaal naar beneden via een omweg. Toen we beneden waren liep ik naar Zehra's lichaam, ik trok haar hoofd via haar haar omhoog en zag haar gezicht. Als je het nog een gezicht kan noemen tenminste. "Ja, zij is dood." Zei ik doodgewoon. "W-wat! Ik heb iemand vermoord!" Riep hij met een brok in zijn keek. Ineens schoot me iets binnen.
"Luister dan, niemand hoeft te weten dat ze dood is. Ze had me vertelt dat ze geen familie had. Ik ga in haar plek, je geeft me 500.000 euro en dan laat ik je met rust." Zei ik. "Ben je parra in je hoofd. Ik ken jou niet jij kent mij niet." Schreeuwde hij. Ik speelde het filmpje af. Hij keek me geschrokken aan. "Of je doet wat ik zeg of je gaat in de gevangenis." Hij was stil en zei geen woord.
Sarah luister goed naar me. Jij belt de politie en zegt dat je zus zelfmoord heeft gepleegd. Dat ze van de berg af is gesprongen. Ze moeten denken dat ik dit ben. Ik ga geld verdienen door hem en ga jou en Ayse redden." Zei ik. "Asiye ben je helemaal gekk! Dat kan je niet doen, er is zojuist iemand dood gegaan, voor onze ogen!!!" Zei ze in paniek. "Sarah doe wat ik zei, ik moet nu gaan." Zei ik en liep naar Yusuf. "Wil je er nog thee bij? Loop loop je kijkt naar haar alsof t een schilderij is." Hij antwoordde niet en we liepen naar de auto.
Hier begon het dan.. Mijn nieuwe leven. Ik kwam naar deze berg als Asiye maar ga weg als Zehra.. Of het me gaat helpen, dat zullen we nog zien.
_____________________Gaat het werken denk je? Gaat Sarah het echt doen? We zullen zien