5.0

114 12 0
                                    

"Yusuf schatje waarom heb je me niks verteld?" Zei zijn oma. "Het was nogal onverwachts." Zei Yusuf en keek me woedend aan. "Stel jezelf eens voor." Zei de vrouw die mij zag, ze heet trouwens Lina. "Umm ik ben As... ik bedoel Zehra." Zei ik. Dat ging bijna mis. "Worden je ouders niet ongerust als je zolang weg blijft." Zei ze bitchy. "Ik heb geen ouders." Antwoordde ik kill. "Oo.."
"Zehra het is laat ik wil dat je hief blijft slapen." Zei Yusuf zijn oma. "Fatima maak de logeerkamer klaar!" Schreeuwden ze naar een bediende. Net toen Yusuf iets wilde zeggen antwoordde ik "oke dat is heel lief van u." "Yusuf breng haar naar de logeer kamer." Zei zijn oma. Hij liep weg en ik liep achter hem aan. Toen we de kamer in kwamen sprong ik meteen op het bed. Dit lijkt wel het witte huis. "O mijn god dit
Kussen is zo zacht! Zitten hier veren in?" Zei ik. "Zit er iets los daar? In je hoofd bedoel ik." Zei hij. "Je vertrekt morgen meteen. Waarom zei je dat je mijn verloofde was!" Zei hij. "Zehra zei dat jullie ook echt verloofd waren." Zei ik. Zonder antwoord te geven zei hij "hoeveel geld wil je." "500.000" "ik kan je op dit moment niet zoveel geld geven. Morgen ga ik naar de bank toe en dan verdwijn jij meteen." Zei hij. "Dat zie ik dan wel.."

_____________________

Pov Sarah.
Ik zit met mijn oma, vader en stiefmoeder bij de politiebureau. Mijn vader is helemaal kapot gegaan door het nieuws. Hij denkt dat Asiye "zelfmoord" heeft gepleegd omdat hij haar had geslagen. Mijn oma.. ze kan geen woord meer zeggen. Iedereen zit daar met rode ogen. Nou ja.. iedereen? Mijn stiefmoeder zat daar gewoon rustig op haar telefoon. "Familie van Asiye?" Zei een vrouw. Mijn vader is te zwak nu dus liep mijn stiefmoeder naar haar toe.
_____________________
Pov stiefmoeder

Ik liep naar de vrouw toe en ze gaf me een plastic zak aan. "Dit is wat Asiye allemaal aan had en wat ze bij zich had." Zei ze. Ik liep weg zonder wat te zeggen. Ik keek in de zak en wat mij opviel is dat ik deze kleren nog nooit eerder heb gezien.. wacht is even. Er is hier een gouden ketting in. Asiye kan dat nooit betalen.

"Sarah kom is even hier." Zei ik. Ze liep naar me toe en zei "wat is er." "Van wie is deze goude ketting?" Zei ik en liet haar de ketting zien. "Dat had ze gekregen van een vriendin." Zei ze. Ik hield het daarop en liep weg. Ik stopte de ketting in mijn zak en liep weer naar de familie toe.
_____________________

"Yusuf ik moet je wat vertellen.. " zei ik. "Zeg dan." Zei hij bot. "Ten eerste praat normaal tegen mij voordat ik je tanden eruit sla, ten tweede ik hen zwanger." "IK WIL DIT NIET, JE KUNT ME NIET BEDREIGEN. IK WIL DE BABY ER NIET OOK BIJ! Schreeuwde hij..
_____________________
Pov: Yusuf's oma

"Fatima breng me mijn thee!" Riep ik naar de bediende. Ze liep naar me toe, maar zonder mijn thee. "Waar is mijn thee!" "Mevrouw ik moet u iets belangrijks vertellen." "Wat dan" ik wilde een pyjama brengen naar mevrouw Zehra maar ik hoorde Yusuf en Zehra praten." Zei ze. "Waarom luister jij mijn kleinzoon af!" Zei ik boos. " het spijt me mevrouw maar ik hoorde mevrouw Zehra zeggen dat ze zwanger is, maar meneer Yusuf wilt de baby niet.." geschrokken keek ik haar aan. Zonder wat te zeggen liep ik de trap op naar de logeerkamer.

Ik kwam binnen en zag Zehra en Yusuf tegenover elkaar staan. Zonder wat te zeggen liep ik naar Yusuf toe en gaf hem een klap. Verschrikt keek hij me aan. Dit is de eerste keer dat ik Yusuf heb geslagen, mijn eigen kleinzoon. Sinds zijn moeder dood is, mijn dochter.. behandel ik hem als een koning. Maar wat ik zojuist heb gehoord gaat te ver, veelte ver. "Hoe durf je! Je wilt je eigen kind niet!?" Schreeuwde ik. Hij keek me geschrokken aan. "Zehra, ik wil dat je je spullen morgen hierheen brengt. Vanaf nu woon je hier."
_____________________

Wat staat er Zehra nog meer te wachten?

Van Arm tot RijkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu