"Ik ben gewoon een moordenaar.." zei yusuf in de auto. "Je zegt het al 20 x. Hou gewoon je bek en rij naar je opa's villa." Zei ik. "Je krijgt je geld en vertrekt gelijk!" Zei hij. "Skuuuurtttt rustig, ik hoef ook niet met jou te blijven. Geef mn geld k ga challa." Zei ik. Hij negeerde mij en reed verder.
2 uur later.
Terwijl Yusuf in zijn opa's villa ging om wat geld te halen liep ik naar een raampje waardoor je de woonkamer kon zien. Ik zag een familie die erg chic is gekleed en een erg mooie woonkamer. Maar het belangrijkste.. een gelukkige familie. Ik zag een oude vrouw en een oude man. Vast zijn oma en opa. Een jonge vrouw en man, en nog een oude vrouw. Yusuf liep de woonkamer in en ze kletsten wat. Net toen ik terug naar de auto wilde lopen zag een vrouw mij en wees mijn kant op. Ik dook meteen weg en geen minuut later stond de familie buiten. Waarschijnlijk dachten ze dat ik een dief was.
"Bel de politie!" Schreeuwde de vrouw die mij zag. "Lina wacht even." Zei een man. Haar man denk ik. "Wie ben je en wat doe je hier?" Zei de man. Yusuf kwam ook buiten en keek me waarschuwend aan. "Ik ben de verloofde van Yusuf." Ze keken me allemaal geschrokken aan en daarna naar mijn kleding..
_____________________
POV Sarah:"Meisje weet je zeker dat dit je zus is?" Vroeg de politie mij. Ik, die huilend op de grond zat knikte ja. "Waarom heeft ze zelfmoord gepleegd?" Vroeg hij me. "Ik weet het niet, ik volgde haar en net toen ik hier kwam zag ik haar springen.." loog ik. "Mag ik de nummer van je ouders." Zei hij. Ik gaf hem mijn telefoon en blijf dood voor me uit staren...
POV Asiye's vader:
Ik liep naar de bakker om een pen voor Ayse te kopen. Ik liep dichterbij de winkel en zag dat het gesloten was. Ik liep naar mijn buurman die daar toevallig stond. "Waarom is de bakker gesloten?" "De zoon van de bakker is neergestoken." "Nee joh, wie heeft het gedaan?" "We weten het nog niet." "Oo oke." Ik liep weer terug naar huis en wilde net naar binnen gaan maar ik zag de kapster van de buurt schreeuwend voor onze deur. "Wat schreeuw je e rare denk je dat het je vader's buurt is?" Zei ik. "Jou vieze dochter heeft me dit aangedaan!!!" Schreeuwde ze wild en liet me haar hand zien. Net toen ik antwoord wilde geven reed er een politie auto langs en stopte voor ons huis. "Bent u de vader van Asiye (..)?" Zei de man. "Ja meneer, hoezo? Is er iets loos?" "Het spijt me maar uw dochter heeft zelfmoord gepleegd.."
_____________________Ik weet niet of ik door moet gaan met mn boek? Laat het me weten! Ik zit wel vol inspiratie maar ik heb weinig tijd🤥