son sürat parçalıyor dikenler sol tarafımı

92 13 1
                                    

Ellerim, bedenim kan ..

Bileğimden akan sıcak damlalar parke zeminlere düşüyor .

Kahverengi zemin yavaş yavaş kırmızıya bürünüyor .

Şıp şıp .. ses beynimde yankılanıyor .

Beynim işlevini yitirmiş , bedenim hareket edemezken göz kapaklarımı aralık tutmakta güçlük çekiyorum.

Gözlerim yavaş yavaş kapanırken, küçük çaplı bir çığlıkla uykumdan uyanıyorum .

Gördüğüm rüyanın gerçek olması için dua ederken gözlerim , bileklerime kayıyor .

Ufak tefek kesik izlerinden başka bir şey göremeyince intihar edecek cesaretimin olmamasına küfürler savuruyorum .

Kendimde kalıcı hasarlar bırakmaya cesaretim var fakat gözümü sonsuzluğa kapatacak cesareti bir türlü kendimde bulamıyorum .

Ne ara bu hale geldim diye düşünürken özlemin burnumun direğini sızlatıyor .

Tamamen sana endeksli acılarım , özlemimle harmanlanıyor .

Ruhum bu karmaşıklığın arasında sıkışıp kalırken, bedenim ruhuma tamamen küçük geliyor . Ruhumu özgürlüğün kollarına teslim etmek istiyorum .

Kuş gibi uçsun istiyorum belki o zaman mutlu olurum .

Ama anlıyorum ki sen yoksan mutlulukta yok Taehyung .

Benim mutluluğumun tek sebebi senmişsin . Ve beraberinde onu da sürüklemişsin .

Acı ve özlem altından kalkabileceğim türden değil .

Özlemin tüm hücrelerimi işgal ediyor Taehyung .

Neden gittin ki ?

Neden beni bu yaşanmazlığın ortasında tek başına bıraktın ?

Günlerdir düşünmekten kafayı yemiş durumdayım neden Taehyung neden ?

Neden kaldıramayacağımı bildiğin halde çekip gittin bilmediğim yerlere ?

Artık geri gel lütfen . Bak sen gittikten sonra hasta oldum . Sen hasta olmama dayanamazsın bilirim . O yüzden yeterince iyi olmaya çalışıyorum . Sırf sen üzülme diye .

Gel canımın sızısı, lütfen yalvarıyorum gel .

Sen gittikten sonra küçüğüm Taehyung ,
küçücüğüm.

Denize Çiçek At Bekliyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin