canımın sızısı derdim canın canıma sızmış

81 11 1
                                    

Taehyung gittiğin günden beri sol yanım dayanılması güç bir yangının içinde . Bedenim alevler arasında , ruhum ise çıkmak için çırpınıyor.

Şimdi ben bilinmezliğe doğru yürüyorum . Öldüğüne dair aradığım somut kanıtlar ise yerini özlemek gibi soyut kavramlara bırakıyor .

Göz altlarımda ki torbalar canımın acısıyla eş orantılı büyüyor .

Oysa şimdi şu halimi görüp gelsen yanıma , unutur her şeyi sarılırsın boynuma .

Sahi boyun diyince artık sığınacak bir liman yok Tae . Ağladığımda kafamı gömebileceğim o boşluk artık yok .

Gidişin ve götürdüklerin çok fazlaydı Taehyung gerçekten çok fazlaydı .

Bazı hisler var ki anlatmaya kelimeler yetmiyor . İşte tam da öyle hissediyorum. Özlemin beynimi , yokluğunun soğukluğu bedenimi uyuşturuyor .

Umuyorum ki Taehyung , özlediğim gibi seni sen de özlemiyorsundur beni. Çünkü bu dünyada temiz kalmayı başarmış tek şey olan kalbin böyle bir özlemin ağırlığı karşısında ezilir .

Belki de en çok sarılmayı özlüyorum Tae ya da öpmeyi veyahutta dokunmayı ...

Aslında en çok neyi özlediğim gayet ortada. Ben senin varlığını özlüyorum Tae. Sıcak nefeslerini , sanki ritim tutuyormuşçasına inip kalkan göğüs kafesini .

Yanımdayken sana dokunmaya korkardım . Güzelliğine el değse bozulacağını düşünürdüm. Sen ise bana hep aynı şeyi söylerdin Taehyung ,
"Senin bedenime adeta yanan parmaklarına dokunuşların güzelliğimden hiçbir şey eksiltmez aksine dokunduğun her yerde çiçekler açar Jungkook." Sahiden çiçek bahçeleri saklıydı bedeninde Tae . Fazlasıyla güzel kokardın bunun başka bir açıklaması olamazdı .

Ah be Taehyung sana demiştim . ! Benden asla gitme kaldıramam gidişini demiştim . Demek ki dinletememişim .

Çok özlüyorum Tae. Sana çok ihtiyacım var . Susadığımız zaman nasıl suya ihtiyaç duyuyorsak ,sana öyle ihtiyaç duyuyorum . Kalbimin suyu kalbin , bedenimin suyu ise kolların ve ellerin .

Dayanamıyorum artık yoruldum Tae . Sağlıklı düşünemez hale geldim . Lütfen dön Taehyung yoksa ben geleceğim .

Sen gittikten sonra küçüğüm Taehyung,
küçücüğüm.

Denize Çiçek At Bekliyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin