canın yandığında unuturdum kendi yanışlarımı

77 11 10
                                    

Yüz yirmi bir gün Taehyung , dile kolay yüz yirmi bir gün . Sabrım tükeniyor . İnsanlar delirdiğimi düşünüyor , haksız olduklarını da söyleyemem . Özlemek bana kafayı yedirdi . İçinde bulunduğum bu boşluk , gözle görülebilecek kadar büyük .

O boşlukta cayır cayır yanıyorum .

Kimse görmüyor yardım etmiyor . Sen gittikten sonra yanımda kimse kalmadı .

Beni seven tek sen vardın . Canım acısa koşar unuttururdun canımın acısını .

Neden şimdi gelmiyorsun ?

Ben seni çok özlüyorum . Gelsen olmaz mı ? Yoksa seni orada zorla mı tutuyorlar ?

Kapıları dahi kilitlemeden uyuyorum belki gelirsin diye . Gerçi kapıyı kilitlemediğimi görseydin bana kızardın .

Gel Taehyung gel . Yine kavga edelim , bağıralım , ağlayalım . Sonra sen yatağımıza gel özür dile ve sarılarak uyuyalım .

Kokun burnumda yer edinmiş , ama yine de kokunu özlüyorum .

Her gün ağlayalım matem tutalım ama sen yeter ki gel Taehyung .

Bana kıyamazdın ki , neden gelmiyorsun bunca acının altında ezildiğimi gördüğün halde ?

O öldü diyorlar , ağlıyorum . Sen ölmedin biliyorum . Geleceksin ve her şey eski düzene tabi kalacak .

Neden , geleceğine dair kimsenin umudu yok .

Taehyung benim bekleyişlerim yetmez mi gelmen için ?

Bir yolunu bul çık gel o karanlıklardan . Yoksa ben geleceğim .

Sen gittikten sonra küçüğüm Taehyung,
küçücüğüm.

Denize Çiçek At Bekliyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin