artık küçücük değilim

70 10 8
                                    

Taehyung bu hayata son yazışım . Çünkü artık gidiyorum . Çünkü artık bitiyorum .

Bunu yazmak canı(n)mı acıtacak ama artık seni sevmiyorum. Sadece artık dayanamadığını ve yanına gelmememi söyleyip gittin . "Denize çiçek at bekliyorum" yazdın . Her çiçek adımı ezberledi .

Ve bana çiçeğim derdin . Belki de yanına gelmesi gereken çiçek benimdir . Sırf bunun için ve dayanamadığım için geleceğim Tae .

Çünkü artık seni sevmediğim gerçeğini kabul ettim. Neden gittiğinide sormuyorum .

Taehyung sen her zaman çok iyiydin . Bu yüzden seni suçlamayacağım . Ve sen her zaman çok iyi kalacaksın . Eminim gittiğin yerde mutlusundur .

Ne yapacağımı bilemiyorum bu yüzden geleceğim . Belki oralarda benim içinde mutluluk vardır ha ?

Arada gittiğim sığınağım olan annemle babamda ayrılıyor biliyor musun ?

Ve ben , iki ayrılıktan sonra aşka olan inancımı yitirdim . Zaten ben her şeye karşı inancımı yitirdim .

Artık kocamanım ama (u)mutsuz her anım .

Şimdi evden çıkacağım ve defteri anılarımızla dolu olan kutuya koyuyorum .

Yanına geliyorum hoşça kal diyemem .
Yine de hoşça kal Taehyung her zaman hoşça kal çünkü ben bunu beceremedim .

****

Genç adam babasına seslendi .
– Baba uçurumun kenarında birisi mi var ?
Adam kafasını o yöne çevirdi . Gözlerinden yaşlar süzülen adamı gördü . Ve adam kendini uçurumun tepesinden  denize bıraktı .
– Jimin tekneyi çevirip oraya getireceğim . Onu bul ve sırt üstü düz tutmaya çalış .
Jimin adındaki genç babasının sözünün bitmesini beklememiş suya dalmıştı bile . Gözleri yanmaya başlarken intihar etmeye çalışan genci görmüştü . Su yüzüne çıktıklarında genci babasıyla birlikte tekneye
çıkartmışlardı. Jimin kilitlenip babasının yaptıklarını izliyordu .

– Jimin nabzı var suni teneffüs yap . Ben battaniye getireceğim .

Jimin kafa sallayıp gencin sağ tarafında diz çöktü ve bir elini çenesine diğer elinide burnuna yerleştirdi . Dudaklarını birleştirip var gücüyle nefes vermeye başladı . Boğulan genci yan çevirdi . Ve genç yuttuğu suları çıkardı . Nefes almaya başladığında Jimin ağlamaya başlamıştı. Hem mutluluktan hem de karşısındaki gencin haline . Babası genci battaniyeye sarıp içeriye aldı . Jiminde peşlerinden gitti .

– Baba sen tekneyi sür ben ilgilenirim .

Yaşlı adam tamam deyip gitmişti . İki genç bakışırken ikisininde aklından aynı şey geçiyordu .
      "Çok güzel"

– Yaptığına değdi mi ?

Genç cevap veremedi.
– İyi ki intihara kalkıştın . Şu anda yaşamın güzelliklerine karşı gözün açıldı .

Jimin sanki gencin aklını okuyor gibi konuşunca gençte konuşmaya başlamıştı .

– Nasıl bu kadar emin konuşabilirsin ?
Jimin kazağının kollarını kıvırıp bileklerindeki izleri gösterdi .
– Bana baktığında intihara kalkışıp kalkışmadığımı anlayamazsın .

Genç yanlış bir şey söylediğini düşünerek kafasını eğdi .

– Haklısın bilemem özür dilerim.

Bakışmaya devam ederlerken
Jungkook uzun zaman sonra ilk kez huzurlu olduğunu düşündü .

– Taehyung'un yanına gitmek istemiştim .

Jimin onu dinlemeye başlayınca Jungkook'ta anlatmaya devam etmişti .

– Taehyung sevgilimdi . Sonra bir sabah uyandığımda yoktu . Bir daha da hiç olmadı zaten . Neden gittiğini yeni yeni anlıyorum. Ve kendimden tiksiniyorum . Nasıl böyle bir şey yaptım kendime neden hayatın güzelliklerine karşı kör oldum , neden kimsenin sevgisine izin vermedim , neden kimseyi sevemedim ..

Jungkook bütün birikmişliğiyle konuşurken Jimin ona sarılmıştı .

– Ölmedin ve hala zamanın var . Önünde kocaman bir hayat var farkındasın değil mi ?

– Gerçekten var değil mi ?

Jungkook ilk kez gülmüştü . Teşekkür ederim diyip Jimin'e sarıldı . Bedenlerini ayırdıklarında Jungkook esnedi .

– Hadi uyu .

Jungkook utangaç bir gülümsemeyle konuştu .

– Dizinde uyuyabilir miyim?

Jimin de gülümsedi .
– Tabi yatabilirsin .
Jungkook Jimin'in yanına gelip hemen dizine yatmıştı . Jimin Jungkook'un saçlarıyla oynamaya başlamıştı ve yüzünü inceliyordu . Jungkook sanki artık tüy kadar hafifti . İntihar ona hayatı sevdirmişti .

1 yıl sonra

İki genç ellerini kenetleyip otururken adam sordu ;
– Aklınızda bir dövme var mı ?
İki gençte aynı anda cevap verdi
– Noktalı virgül.

                         ***
Taehyung bu son yazışım . Ama bu sefer hayata değil sana son yazışım . Seni unutmadım . Fakat sensizliği unuttum . Acıyı unuttum başkasını sevmeyi öğrendim . Varlığın devrimdi , yokluğun varlığını yıkan başka bir devrimdi . Üzülmediğine eminim , mutlu olmamı isterdin . Başkasını sevsemde zihnimde solmayacak hatırasın . Jimin tıpkı senin gibi biliyor musun ? Beni kırmaktan korkuyor , asla üzmüyor . Arada kavga ediyoruz ama sevişmeyle biten kavgalar . TaeTae hoşça kal mutlusun ve hep öyle kal .

Sana ulaşır diye denize atıyorum defteri, yazdıklarımla beraber seni de uğurluyorum ,

Artık küçücük değilim .

Denize Çiçek At Bekliyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin