Bölüm 1

184 11 4
                                    


Bazı geceler vardır; hayallerin,hayatın, her şeyin bir anda yok olur.İnanmak istemezsin,zor gelir yediremezsin kendine.Rüyanda bile olsa onu görebilmek umuduyla uyursun.Böyle bir uykudan çalar saatin kulak kanatan sesiyle uyandım.Ayaklarımı yataktan sarkıtıp düşünmeye başladım. Mavim in,kardeşimin bu iğrenç dünyadan göçüp gitmesi tam tamına 1 yıl olmuştu onsuz geçen 1 yıl. O hayatıma girmeden önce yapayalnızdım hani her sınıfın dışlanan bir çocuğu olur ya bende sınıfın dışlanan çocuğuydum işte bomboş bir hayatım vardı sevmek sevilmek ne demektir bilmiyordum hiç arkadaşım yoktu her gün ağlıyordum yalnızım diye ama bir gün bir kardeşim olacağını öğrendim.O sadece benim kardeşim değil aynı zamanda arkadaşım olacaktı.Kardeşim doğduğunda benim doğum günümdü.Dünyanın en güzel doğum günü  hediyesini almıştım.Onu ilk kucağıma aldığımda içim huzurla kaplandı.O kadar huzur veren bir yüzü vardı ki gülünce gözleri parlıyordu.

- mavi

-anlamadım

-adı mavi olsun anne lütfen

annem beni kırmadı ve meleğimin adı mavi oldu.Annemin ''Yağmur hadi kalk okula geç kalacaksın.Ayrıca bu tipin ne böyle.Okulun ilk günü umarım bu halde okula gitmeyi düşünmüyorsundur '' diye paldır küldür odama girmesiyle anılarıma ara vermek zorunda kaldım.''Kalktım anne ayrıca pardon ama neyi var tipimin'' annem odamdan çıkınca meleğimden geriye kalan duvara baktım.Mavi renkli kalpli bir not kağıdın da yazanı fısıldayarak söyledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin