🙇

30 2 0
                                    

2006 оны хавар

Аннаг.н талаас
Бид одоо л бүхнийг мартаж чадахаар сэтгэлийн тэнхээтэй болж, дурсамжиндаа живж бус дурсамж бүтээж амьдрахаар шийдэн байшингаа зарж шинэ байшинд орохоор тохирсон. Тэр аймшигт явдлаас хойш аль хэдийнэ 2 жил болох гэж байна.

Намуухан хэрнээ тав тухтай яг л гэр шиг орчинг бүрдүүлсэн жижигхээн кафед нэгэн охин кассан дээр зогсох ажээ. Удалгүй гаднаас сүх сар хийсээр кассан дээр зогсох охинтой усны дусал мэт адилхан охин нүүрээ барайлгасаар орж ирлээ. Тиймээ тэр охин ууртай байна.
Арим: хөөе Анна гуай чи дахиад л цаг.н ажил х.ж байна уу? *нүд нь эргэлдэх*
- Чи сая намайг чи гэсэн үү? *гайхах*
( Аргагүй шүү дээ. Багаасаа л хүмүүжилтэй гэр бүлд өссөн эдгээр охид ихэр ч гэсэн нэгнийгээ хичнээн их хүндэлдэг гэж санана. Түүнийг ганц ч удаа чи гэж дуудаж байгаагүй ихэр нь сая бүтэн нэрээр нь дуудахад Аннад гайхах айх сэтгэгдэл төрж тэрүүхэндээ эмээн зогсоно. )
Арим: Тэглээ. Тэгээд юу гэж. Хүн юм асуугаад байхад ярианы сэдэв битгий өөрчлөөд бай. *шүдээ сийгүүлэх*
-Хонгор минь тайвшир. Би цаг.н ажил х.ж байгаа нь үнэн. Энэ тухай орой ярилцъя. Одоо тохиромжтой цаг нь биш байна за юу.
- За яахав.
Орой нь
Анна ажлаасаа ирэхэд Арим том өрөөний буйдан дээр сууна.
Арим: Юм идсэн үү?
- ммм идсээн.
= Тэгвэл ийшээ суу би цай аваад ирье.
- за. Би гар нүүрээ угаачаад ирье.
= за тэгээд би хүлээгээл байгаа шүү.
- нөгөө тэгэхээр байна шдээ. Хоёулаа шинэ байранд нүүж ороход жоохон мөнгө дутаад л.
= Тэгээд хэд хэрэгтэй байгаа юм. Аав ээж.н үлдээсэн мөнгө, байшингаа зараад олох мөнгөнөөс гадна мөнгө хэрэг болж байна гэж үү? *цухалдах*
- Аав ээж.н үлдээсэн мөнгөнд гар хүрэхгүй гэж тохирсон байх аа. Тэгээд ч шалихгүй. Сая вон л дутуу байгаа.
= Надад хурааэ хуримтлуулсан 3 сая вон байгаа. Май энэ хадгаламж.н дэвтэр.
- чи хаанаас авсан юм.
= Банк дээрэмдээд л *жуумалзах*
- Ээ банк дээрэмдэж байгаа бол хоёрын хооронд мөнгө аваад байхдаа яадын *инээмсэглэх*
= хха би наадхыг чинь хүүхд.н бие даалт х.ж, давтлага өгч цуглуулсан юм ах.
- зааз. Гэхдээ чи өнөөдөр намайг нэрээр минь дуудсан *гоморхох*
= Анна чи бид 2 ихэр шиг санагдаад байх юм.* тоглоом х.х*
- гэхдээ л би чамаас эгч за юу. Ангиараа ч бас.
= хха зааз тоглосон юм даа. Заримдаа та нээрээ яг жоохон хүүхэд шиг болчих юм аа.
- Хөөе чи эгчээрээ тоглоно гэнээ. Би чамд үзүүлээд өгье лдөө.
Хоорондоо хөөцөлдөн тоглох эдгээр охид жаргалтай харагдахгүй байна гэж үү? Тэд дэндүү жаргалтай харагдах ч удахгүй тохиолдох аймшигт явдлыг мэдвэл яах бол??

НууцWhere stories live. Discover now