Аз жаргалтай мөчүүд

31 2 0
                                    

Зохиогч.н талаас
Тэр охины амьдрал үнэхээр эмэгнэлтэй биш гэж үү? Хөөрхий охин багадаа аав, ээж, ахаасаа хагацаж ихэр дүүтэйгээ хоёул үлдсэн ч бүх зүйл сайхан болно гэж шүд зуун аз жаргалтай өөдрөг үзлээр өөрийгөө зоригжуулах түүнийг мэддэг хэн ч түүнээр бишрэхгүй байхын аргагүй биз ээ. Дөнгөж 15 настай түүнээр амьдрал арай л хатуу тохуурхах шиг. Аз жаргал гээч.н үнэ цэнэ, анд нөхд.н итгэл сэтгэл, үнэнч байдлыг бүхнийг цаг хугацаа гэх багш түүнд харуулж, олон ч зүйл.г зааж өгчээ. Тэднийх энгийн л нэг гэр бүл байсан. Тиймээ байсан шүү дээ. Охидод очих хамаатан садан байсангүй. Аавынх нь сайн найз, мөн Аннаг.н ирээдүйн хадам аав тэдн.г өөрсөд дээрээ авч өсгөхийг хүссэн ч охид хүсээгүй бололтой. Холбоо тасран алга болжээ.
Ээж.нхээ нутагт ирж хуучин байшиндаа аав ээж.нхээ хуримтлуулсан хэдэн төгрөгөөр тэд амьдарч эхэллээ. Дэндүү сүрлэг энэ харш охидод томдохоор ч дурамжаар дүүрэн байшингаа зарж үрэгдүүлж зүрхэлсэнгүй.

2005 он буюу 11 жилийн өмнө
Ахлах болон дунд сургуул.н дүрэмт хувцастай хоёр охин хоорондоо ярилцан алхална.
Арим: эгчээ та ганцаараа л цаг.н ажил х.х юм. Би ч бас тусламаар л байна шд *хошуугаа унжуулах*
Анна: Аввв миний хөөрхөн зулзагыг хараад байгаарай. Энэ хөөрхөн зулзага хичээлээ л сайн хийвэл тэр нь эгчдээ том тус хүргэж байгаагаас ялгаагүй.
Арим: "Таныг ингэж хэлэх.г мэдэж бсн болохоор давтлага өгч мөнгө олж бгаа тухайгаа хэлэхгүй юм чинь" *бодох* за эгчээ
Анна: за миний дүү эндээс харьдаа эгч нь ажил руугаа явлаа.
Арим: гэхдээ та энэ талаар сайн бодоорой.
Анна: тэгнээ би бодноо.
Тэд дэндүү хэрсүү биш гэж үү? Сэргэлэн цовоо үргэлж инээмсэглэх тэднийг хэр хүнд зовлон амссанг хэн ч мэдэхгүй. Анна маань дүүтэйгээ нэг анги байж эгчээ гэж дуудуулахгүйн тулд анги алгасан сурсан. Мэдээж хоёул ухаалаг тэднийг хэн ч эцэг эхгүй өнчин гэж мэдэхгүй. Бүр сургуулийн захиргаа хүртэл.

2006 он буюу 10 жилийн өмнө
Гаднаас догдлол дүүрэн орж ирээд амьсгаадан зогсох Арим:
- эгчээ би улсын олимпиадад тэргүүн байр эзэлчиж.
Анна: миний зулзага юм чинь ойлгомжтой. Сайн байна. Алив үнсье.
- паа та бүр яг хүүхэдтэй авгай шиг байна. Уул нь хоёулаа ихэр л байлтай.
Анна: тэгсэн ч би чиний эгч
- за энэ яах вэ? Сайхан мэдээ үүгээр дуусахгүэ. Улсаас сар бүр тэтгэмж орж ирэхээр болсон
Анна: окэй. Давхар2 сайхан мэдээнүүдээ тэмдэглэцгээе.

Цаашаа яг юу болох бол. Одооноос л бүх зүйл.н учир зангилаа тайлагдаж эхэлнэ.

НууцWhere stories live. Discover now