Би: Зугт. Намайг танихгүй мэт цааш алхлаарай. Бүх зүйлс зүгээр болноо. Чамдаа би чинь амлъя. Одоо харин яв. *түлхэх* Дараа би бүгдийг нь тайлбарлана. Одоо хурдхан шиг цааш алхал.
Чамдаа би чинь бүх сайн сайныг хүсье. Надгүйгээр гайхалтай ирээдүйг бүтээгээрэй хонгор минь. Бүх зүйлсийг март. Анхнаасаа л чи бид 2 гэж үгүй мэт. Би гэдэг хүн оршин байгаагүй мэт сайхан амьдраарай хайрт минь.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Одоо харин цаг хугацааг жаахан урагшлуулъя.
Гэрлээд л өөрсдийгөө аз жаргалтай сайхан амьдарна. Одоо л дардан замаар эрх чөлөөтэй, юунд ч санаа зовохгүйгээр баяр баясгаланг мэдэрнэ гэж бодож байлаа. Хуримын ёслол бол даруухан ойр дотны маань хүрээнд цомхон болж өндөрлөөд бид 2 бал сарын аяллаараа Парис орох төлөвлөөгөөтэй байсан ч бүх зүйлс төлөвлөөгөөний дагуу болох биш.
Бид шууд Парис орох онгоц биш Бээжингээр дамжин явах онгоцонд суусан юм лдаа. Эндээс л бүх зүйлс буруугаар эргэсэн.
Ххх: Энд хэн явж байгааг хараачээ. Удаан уулзалдаагүй юм байна шүү. *ёжлох*
Би: Вүүхүү харин чам шиг новшийг энд харах гэж. Одоо хүртэл хархны амьдарлаар амьдарсаар байгаа юм биз дээ. *хүйтнээр инээх*
Одко: хайраа энэ хэн бэ? Чиний танил уу? *шивнэх*
Сайн байна уу? Одко гэдэг.
Би: Чи биднийг 1 газар хүлээж байх уу? Надад түүнтэй ярих зүйл байна.
Ххх: Тийм шүү. Бид их дотно байсан лдаа. Тиймээс тухтай газар ярилцах хэрэгтэй байх.
Би: болж байна явцгаая.
Уучлаарай хайраа чи түрүүлээд нисч бай. Би энд удахгүй ээ.*зурвас илгээх*Ххх: Wow. Дэлхийн шилдэг тануулч энд ингээд надтай уулзчаад яах ч үгүй өнгөрнө гэж санасан юм биш биз.
Би: Мэдээж үгүй. Чам шиг новшийг барих гэж би 3 жилийг зарцуулсан нь хангалттай. Одоо харин чамайг энэ новшийн амьдарлаас чинь чөлөөлье. * буу гаргаж ирээд тулгах*
Ххх: хонгор минь чи намайг дутуу үнэлээгүй гэж найдъя. Миний газар нутаг дээр надтай бүү тэрсэлд.*шүгэлдэх* *буугаа Анна руу чиглүүлсэн бөөн бөөн этгээдүүд гарч ирэх* Чамайг эндээс хэрхэн гарахыг хармаар л байна шүү.
Би: Харин чи л намайг бассан нь бололтой. Би эндээс гарч чадахгүй байлаа гээд чамайг явуулна гэсэн үг биш. * нойрсуулагч утаа шидэх* Ингээд чиний амьдрал дууслаа. Баяртай харх минь😏.
.
.
.
Парис хот
Одко: ЮУУУ чи энд ирэхгүй ээ. Тэгээд бидний бал сар юу болох болж байна.
Би: Сайн сонс. Яг одоогоор л чи аюулгүй байна. Тиймээс наанаасаа гараад хамгийн түрүүний Лондонгийн нислэгт суу. Лондонд ирэхэд чинь манай хүмүүс чамайг тосох болно. Одоо надад яаралтай ажил гарлаа эргээд холбогдноо.
Одко: Байнуу? БАЙНА УУ? Анна чи яг юу хийгээд яваа юм бэ? Эдгээр он жилүүдэд чамд минь юу тохиолдоо вэ?
.
.
Лондон хот.Тагнуулын ерөнхий газар
Би: Уалиамыг цааш харуулсан. Гэвч ГЕОРГИ үүнийг мэдээд хөдөлж эхэлсэн. Одоогоор бид болгоомжтой хөдлөх хэрэгтэй. Түүний хэдэн туршуулаас мэдээ ирсэн. Тэр маргааш гэхэд энд ирсэн байх болно. Бид түүнийг шууд барьж болохгүй. Тиймээс тусгай салаа түүний буудаллах газар ажиллана. Харин мэргэн буучдын баг буудлаас 2 байрны цаана буюу Britianna International-ийн дээвэр дээр байраа эзэл. Дахин хэлэхэд бүгд сонор сэрэмжээ алдаж болохгүй. Хурал үүгээр дууслаа.
Дарга: Чи сайн ажиллаа. Хэдий ажиллахгүй гэж амралтаа авцан байхад чинь ажиллуулж байгаад уучлаарай. Бид бүгд чамд л итгэдэг.
Би: Баярлалаа даргаа. Харин би одоо нисэх буудал явахгүй бол болохгүй нь. Нөхрөө удаан хүлээлгэж болохгүй.
Дарга: Сонор сэрэмжээ бүү алд.
.
.
Нисэх буудал дээр
Одко: Буучлаа. Одоо яах билээ?
Би: чигээрээ алх. Тэгээд гараад taxi барих гэж байгаа хүн шиг бай. Цагаан өнгийн 7898 дугаартай машинд суу. Тэр чамайг миний байгаа газар хүргэж ирнэ.
Одко: ойлголоо.
.
.
Би: Уучлаарай. Чамд товч бөгөөд тодорхой тайлбарлая гэвэл би тагнуулч. Хятадад таардаг залууг би 3 жил мөшгөсөн. Одоо харин түүнээс илүү асуудалтай залуу биднийг онилчоод байна.
Одко: Тэгэхээр одоо бид яах билээ. Чи яг юу сэдээд байна.
Би: Тэд чамайг танихгүй. Тиймээс чи энд байрлана. Жуулчин шиг л бай. Бүх зүйлс 7 хоногийн дотор дуусгавар болохгүй ,би чамтай холбоо барихгүй байвал буц.
Одко: Ойлголоо. Одоо тэгвэл яадаж оройн хоолоо хамт идэцгээе. ( Түүний бодол шүү😂😂😂) Чи хэдийн том болсон. Бүхнийг хийдээ би чамайг хориглохгүй. Харин бүү гэмтээрэй.
Би: ммн тэгье дээ. Ойрхон ресторан байгаа тийшээ орцгооё. Бас бүх зүйлд уучлаарай.
Одко: Зүгээр дээ. Чи минь бүхнийг чадна. Чамаараа би бахархаж байна.
Би: Сонс. Зугт. Намайг танихгүй мэт цааш алхлаарай. Бүх зүйлс зүгээр болноо. Чамдаа би чинь амлъя. Одоо харин яв. *түлхэх* Дараа би бүгдийг нь тайлбарлана. Одоо хурдхан шиг цааш алхал.
Чамдаа бүх сайн сайныг хүсье. Надгүйгээр гайхалтай ирээдүйг бүтээгээрэй хонгор минь. Бүх зүйлсийг март. Анхнаасаа л чи бид 2 гэж байгаагүй мэт. Би гэдэг хүн оршин байгаагүй мэт сайхан амьдраарай хайрт минь.
Одко: Ойлголоо. Болгоомжтой байгаарай. Заавал наддаа буцаж ирээрэй хайрт минь.
Би: Oh Georgi. What is up? It's been a long time since we've met us.
Георги: 我的女士看起來很漂亮.
/ Миний эмэгтэй их сайхан харагдаж байна/
Би:謝謝.告訴我你現在在做什麼.
/Баярлалаа. Одоо харин энд юу хийж яваагаа хэлээч/
*буугаа гаргаж ирэх*
Георги: Түргэн ууртай хатагтай минь тайвшир.Намайг энд яах гэж ирснийг та сайн мэдэж байгаа биз дээ.
Би: Чи намайг мэргэн буучаар чиглүүлчээд тайван байлгах гээгүй биз дээ. Тэгээд ч чамайг тэр муу хархны араас харуусна гэж хэн санах билээ.
Георги: Чи ч үргэлж болчимгүй үйлдэл хийдэг хэвээрээ байх шив. Энд өчнөөн олон хүмүүс байна. Тиймээс бууж өгсөн чинь дээргүй юу.
Би: Чиний өмхий санааг хараал ид.*буугаа шидэх*
Георги: Сайн хадагтай байсны чинь төлөө гэмгүй хүмүүсийг яах ч үгүй ээ. Харин чиний хувьд харамсалтай л байна.
Одко: ҮГҮЙ ЭЭЭ * буудуулах*
Би: чи тэнэг юм уу? Би чамайг яв гэж хэлээ биз дээ. Энд юу хийж байгаа тэнэг вэ? * байна уу? Эмч дууд*
Одко: Би чамайгаа алдахыг хүсээгүй юм аа. Чи бол миний амьдрал. *гар нь суларч зүрхний цохилт нь багаслаа*
Георги: Ваав сайхан хайр байна.
Би: Би чамайг алах болно.
* буудах, буудуулах*
Гёорги: Чи ч бас надтай хамт үхэх болно. ВХАХАХА *үхэдхийн уналаа*
ТЭР ХООРОНД ГУДАМЖИНД БАЙГАА ХҮМҮҮС ҮЙМЭЖ, СЭТГҮҮЛЧИД ЦУГЛАРЧ, ЛОНДОН ХОТ БҮХЭЛДЭЭ ҮЙМЭЭНД АВТСАН БАЙЛАА. Цагдаа, түргэний тэргүүд дугарах ч хэтэрхий хожимджээ.
.
.
.Чимээгүй хотод эгнэн орших 2 булш хөвдөнд дарагдаж ногоорч харагдах ч мөлхөө ургамлаар хоорондоо холбогдсон байх ажгуу.
Тэдний хайр үхсэн ч үргэлжлэх аугаа хайр байжээ. Магадгүй дараа насандаа ч тэдний хайр үргэлжлэх биз.Энэ хүртэл хамт байж дутуу дулимаг намайг дэмжиж байсан баярлалаа😊.
YOU ARE READING
Нууц
Misterio / SuspensoБүх зүйлийг март хонгор минь. Өгүүлбэр дуусахад цэг тавиад томоор эхэлдэг шиг. . . . . . . Анхны зохиол болохоор тусалж дэмжээрэй.?