MAVİ DÜŞLER

5.4K 57 13
                                    

                                                 -DÖNÜŞ..KİM??-

Uyandığımda yatakta ters dönmüştüm . Yok yani gören uyuyorum değil de 3.dünya savaşı yapıyorum zanneder. Yataktan kalktım ve banyoya gidip ,duş alıp çıktım .Okul çantamı hazırlarken dün gece yaptığım performans ödevinin nerde olduğunu düşünüyordum ...Tamam buldum kaybetmeyim diye yapağımın altında ki kağıt yığınına katmıştım . Sonunda ödevimi bulup aşağı indim anam kahvaltıyı hazırlamıştı.Bir dakika benim  coco pops'um nerde ?

-Anneeeeeee!

 -Ne oldu Gözde ?Yine ayağını mı burktun?

Tabii kadın alışmış. Bir haftada üç defa aynı ayağımı burkmuşluğum var benim  ..

-Yok anne yaa . Burada coco pops göremedim de :))

-Bunun için miydi? ben de bir şey oldu zannettim .Sağdan ikinci rafta kalk al.

-Ama anne benim boyum oraya nerden yetsin?

-iki seksensin kızım  kalk al.

Aslında annem haklı iki seksen olmasam da bir seksenim ama baya üşengecim.Televizyon izlemeye geçtiğimde kumanda yan koltuktaysa -elimi uzatsam alırım-kumandayı almak yerine uyuyorum .

-Peki anneee...

/////////////////////////////////

Okula girdiğimde -yine- bütün gözler üstümdeydi .Bana herkes 'çook havalısın'' gibi cümleler kullanıyorlardı ama ben sadece doğaldım ve asla kendini beğenmiş götü kalkıklarla takılmıyordum.Ben daha çok kendini toplumdan dışlanmış kişilerle takılıyorum ,ama ben onları topluma kazandırıyorum sanmayın ki bende kendimi topluma kapatmışım,Aksine bütün okulu tanırım ,.Öğretmenlerle aram çoook iyidir ,dersler geçer not :D .Ama hocalarda beni sever-Baş kaşar dilek ve arka plan kaşarları haricinde- bunu nerden biliyorsun derseniz bun u hissediyorum.

Karşıdan Ece ,Mercan,Kübra,Güllü bana doğru yürüyorlardı ,daha doğrusu koşuyorlardıı.

ece:Gözde lan  naber özledik seni !!!

-Hıı iki gün önce görüşen biz değildik zaten.

Mercan:eee kanka yazılıya çalıştın mı?

-Ayıp ettin lan .Dolmuşta uykumu feda ettim ve çalıştım :D

Güllü:Sen hep öyle diyorsun da 50 den aşağı notun yok!

-Ben dersi derste dinleyip dolmuşta konu tekrarı yapıyorum da ondan

Ben bunları söylerken zil çaldı ve sınıflara doğru yürümeye başladık. Kübra bu gün hiç konuşmamıştı .

-Kübra noldu?

Kübra: bir şey yok yaa . Yazılıdan 65 almazsam geçemiyorum :(

-Üzüldüğün şeye bak kardeşlerin hayırlısı yazılıda belli olur demişlerrr :)

Birden gözleri parladı  sarıldı tabii ki de öpmedi kız kıza öpüşmekten nefret ederim vıcık vıcık ıykk
.

-Bak şimdi kağıdına isim yazma bir şeyler karala ,son 15 dakikada kağıtları değiştireceğiz kafanı kardırıp hocaya  bakma ama arkama çaprazıma otur.

Kübra:Offfffff şok saol yaa çalış çalış bir yere kadar zaten bir şey anlamıyorum Edebiyattan..

EDEBİYAT=en sevdiğim ders, notlarım-bu derse özel-95ten aşağı değildir .Yüze yakın şiirim vardır ve şairlere bayılırım çok güzeller...

-Bir şey değil bıcıdık .

Kübra: o nasıl bir terim yaa ?

-FATİH TERİM :D

Kübra: S*ktir git buradan .

//////////////////////

Eve döndüğümde annem kapıyı açar açmaz

-Gözde! al şu toz bezini camları silmeye başla hemen!

Yazılımı sormadığa ve gelir gelmez bana cam sildirttiğine göre kesin misafirimiz gelecek çünkü bahar temizliğini geçen hafta yaptık annem o kadar da çılgın bir kadın değildir yani her hafta cam sildirsin.

-Kim gelecek ki anne?

-Hani İngiltere de bir amcan vardı, küçük tatlı ,şirin bir kızları var?

-Aaaaa. o küçük kız nasıl gelecek anne İngiltere'den Adana'ya??

-Yok kızım onun abisi gelecek seninle yaşıt olan Var ya o.

Nedir benim bu kuzenlerden çektiğim hepsi geliyor 2 hafta-en az- kalıp gidiyor  tabii genelde ben odamdan oluyorum …dur sakın o çocuğa odanı vereceksin deme anne.PLİİİİİSSSS..

-Anne!

-Efendim?

-James Nerde kalacak?

-Hııı ... şey.. kızım. senin odan ı vermeyi düşünüyorduk :)

-Ben nerde kalacağım ?Salonda yatmam belim tutuluyor hem odamdan da ayrı kalmak istemiyorum. Kış uykuma yattığımda biri görüyor rezil oluyorum..

-Tamam kızım sakin ol sana da misafir odasını veririz

-Anne neden misafir odası varken benim odamda kalıyor ve ben de misafir odasında?

-Kızım ayıp olur ondan hem senin odan erkek için ideal  düzenlenmiş;her yer siyah  perdeler kırmızı ,koltuğun gri...

İşte aklıma o sırada süper bir fikir geldi?

-Anne bu çocuk ne zaman bur da olur?

-Yarın akşamüstü burada olur kızım . Neden?

-Kuzenim için alışverişe çıkacağım. Ona mükemmel bir oda hazırlayacağım :)

-Benden para çıkmaz kızım haberin olsun

-Yaa anne bari kredi kartını versen?Hem bak yazılım süper geçti .:D

-Hmm ... tmm ama sadece 600 tl e harca gerisi sana kalmış.

-Offf anne 850 de anlaşalım ?

-Tamam ama daha fazlası yok ,

Tamam en azından cam silmekten kurtuldum. Hayır çocuk cam dan ne anlasın ? Iyyy bu cama sinek kondu ben bu evde yaşayamam mı diyecek anlamıyorum!

Odama koşturarak çıktım daha alışveriş yapacağım ve yarın tarih sınavım var .En iyisi yazılıya otobüste çalışmak..

Aşağı indiğimde kartı alıp ,anneme görünmeden kaçmayı bekliyordum ...Ki böyle bir şey olması imkansız ,kadın terminatör gibi kafası ve gözü 360 derece dönebiliyor...

-Gözde . kızım yavruuumm camlardan kaçtığını sanma ! oturma odasının camlarını sen sileceksin!

-Tamam anne,diye geveleyip evden ayrıldım .,Arkamdan bağırdığını duyuyordum.

Apartmanda oturuyorduk ve 6.kattaydık merdivenleri çıkmak yerine asansörü kullanıyordum ama inerken ,ritim tutturup iniyordum.tamam üşengecim dedi de bu vücudu korumam gerek yanii...

Selam arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz ,, şimdilik bu kadar...

MAVİ DÜŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin