James ile ilk defa yüzlerimiz bu kadar yakın oluyoruz... Yok yaa bir ara yanağımdan öpmüştü. Onu öpmek istiyor muydum ? Evet. Öpecek miydim? Hayır.
Bu iş fazla uzadı diyerekten ayağa kalktım ve kahkaha atmaya başladım.. Sarhoşlar böyle yapyordu değil mi? Off boş ver ; battı balık yan gider.
-James eve gidelim.
-Tamam.
////////////////////////////////////////////////////////
Bu taksi bende hiç iyi etki yapmadı hem çişim vardı hem de midem acayip bulanıyordu. Ne vardı o kadar vişne suyu içmeseydim ki! Yok efendim James 'ten her şeyi öğrenecekmişim.
-Durdur arabayı!
diye bağırdım. Taksici emice hemen sağa çekti. Kapıyı açıp bir süre öyle oturdum.
-Yanlış ararm devam edelim lütfen.
Taksici göz devirdi. Aslında haklı yani üçüncü durduruşum.
/////////////////////////////////////////////////////////////
Sonunda taksi durunca kendimi dışarı attım. Hemen odama çıkmalıydım buraya kusmak istemiyorum. Hem kusunca James anlardı...dimi? Yani sonuçta içki de kokmam gerekiyordu. Ama ben kokmuyordum en azından aşırı derecede...
-James hadigg kapıyı aç artık. .
Daha fazla dayanamadım ve bahçeye koşup kustum. Off iğrenç vişne suyundan nefret ederim bir de onun kusmuğu ... Ölüm mü hocam ben ?
James:Gözde iyi misin?
Acaba hala sarhoş taklidi yapmam gerekiyor mu?
-İyiyiğğm Jağms
-Kustun. Hiç mi kendine gelmedin?
Tabii ya kitaplarda kız kusar erkek ona su içirir yüzünü yıkar ve kız az da olsa kendine gelir... Ama benim su getirenim yok! Onun için benden ayılmamı beklemeyin!
-Hadi içeriğğ giğreriğmm
Kapının önüne geldik bağırmaya başladım. Sarhoşsam tam dibe batayım bari ...
-Ardağğğğğ
Ay onlar tatile gitmişlerdi. Arda gitti diye arkasından da Ece gitmişti...James anahtarını deliğe sokmaya çalışıyordu.
-Gözde sus lütfen!
O anda kapı açıldı ve amcamı gördüm. Sarhoşum ondandır dedim ve yine bağırmaya başladım. Ne dediğimi bende bilmiyorum ama bağırıyorum.
Harun a. :Gözde!
-Amca? Sen gerçek misin yaa?
James: Gözde ? Sen sarhoş değil misin? Nasıl düzgün konuşuyorsun , daha demin kelimeleri yaya yaya konuşuyordun...
Ao bir sorunumuz olabilir.
//////////////////////////////////////////////////////
James:Hadi tatlım çıkalım.
Gözde:James tamam sevgiliyizde... Tatlım ne ya? Hı sen bana erkek demek istiyırsun. Ben sana dedim sen gaysin diye bana inanmadın..
James:Gözde ne saçmalıyorsun ya? Hem sana erkeksin demedim ki ben?
Gözde:Nasıl demedin ya? Tatlım dedin ,baklavada tatlı... erkeklerinde kaslarına baklava diyoruz. Yani benim baklavam var. Yani ben erkeğim.
James bu dediğime gözlerini devirip kapıdan çıktı. Evet gel gelelim sevgili konusuna... James benim onu kandırdığımı öğrendi ve bana "o kadar seni sevdiğimi söyledim. Hiç kusura bakma artık sevgiliyiz" dedi. Evet. Bencede bu biraz... garip !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DÜŞLER
HumorBİZDE KÖTÜ KIZ ,İYİ OĞLAN VAR! DÜŞLER... HİÇ BU KADAR GÜZELİNİ GÖRMEMİŞTİM... HANİ RÜYANIZDA ÇOK SEVDİĞİNİZ GRUBUN ÇOK SEVDİĞİNİZ ÜYESİ ÇIKAR VE TAM ONA DOKUNACAĞINIZ SIRADA RÜYADAN UYANIRSINIZ....İŞTE ONUN GİBİ BİR ŞEY... KOMEDİ VE GARİP BİR AŞKA Ş...