8.Dünya harikası

1.3K 44 11
                                    

Arkadaşlar apartmanda oturmuyorlar evleri iki katlı orası biraz yanlış olmuş kusura bakmayın…

Camları silmeyi bitirdiğimde saat gece on birdi .Yorgundum ama uykum yoktu bende film izlemeye karar verdim.Önce bir duş alsam iyi olacaktı ,odama çıkıp üstümü çıkarttım ve kendimi sıcak suyun altına attım .

Banyodan çıktıktan sonra daffy duck lı pijamalarımı giyindim ve şaçımı at kuyruğu yaptım,daha sonra bilgisayarımın önüne geçip film seçmeye başladım.

Korku filmlerine bakmadan onları eledim .Korku filmlerinden nefret ediyorum çünkü onları izleyince korkuyorum .

Sonunda bir komedi filminde karar kıldım ve filmi izlemeye başladım…

Film bittiğinde saat birdi. Uyumaya karar verdim ve yatağa girdim .Susadığımı fark ettim ama şimdi kim kalkacak en iyisi sabah içmek dedim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

 ///////////////////////////////

-Gözde,kızım .Kalk artık . Okula geç kalacaksın.

-Tamam anne .kalktım .

Dün çok yorulmuştum .Dolu yağarken yolda mahsur kalıp ,üstümden tır geçmiş ve beni ölü sanıp ayağımı ve ellerimi bağlayıp denize atmışlar gibi hissediyordum

Dün zaten duş almıştım diyerekten direk dolabımın önüne geçtim.Kot pantolonumu , üstünde ‘sonsuzluk büyük bir uçurumdur düşmeden ilerle’yazılı tişörtümü ve koyu yeşil kareli gömleğimi giyip çıktım.

Aç değildim onun için kahvaltı yapma gereği görmedim ama acayip susamıştım su içip dışarı çıktım.

Bugün okula yürüyerek gitmeyi düşündüm .Amaç yürüyüş yapmak(!). Desem inanmayın otobüsü kaçırmışım neyse ki okul çok uzakta değildi .Müzik dinlemeye karar verdim Zayn’ciğimin sesini çok oldu duymuyordum .Güne dinç başlamak adına One Direction-One way or another i açtım şimdi ben dinliyorum etraf dinlemez ise olur mu HAYIR! Son ses verdim .kaldırımdaki teyze beni durdurdu.ne var dercesine yüzüne baktım anlamış olacak ki konuşmaya başladı ama ben onu dinlemiyordum Dudakları okuyordum kıs şunun sesini gibi bir şey diyordu.

Bende bağırarak:Seni duyamıyorum teyzeciğim

Ağzını şaklata şaklata yanımdan uzaklaştı .

//////////

Okulum okulum güzel(!) okulum .

Yine dönüp dolaşıp sıraya otururum…

Kafiye yaptım . Benden şair olur yaa.

Sanırım okula biraz geç kaldım bahçede pek kişi yoktu .Tabii okulumuzun en kaliteli kaşar peynirleri haricinde.

Baş kaşar (Dilek):Vay vayy  okulumuzun gülü burada ne yapıyorsun geç kalmışsın

-Elalemin derdi seni germez .Geremez çünkü vücudunda gerdirecek yerin kalmadı.

Dilek:sen … sen.. Yürüyün kızlar derse gidiyoruz.

Salaklar, kızlarda hemen peşlerinden gidiyorlar .Göbek bağları bir mi kesildi ?Bunlar tuvalete giderken de böyleler.

Sınıfın kapısını çalıp öğretmenden  özür dileyip yerime geçtim .Ders ne ?Coğrafya .Peki bu derste ne yapılır? Kitap okunur . Çantamdan önce ders kitabını ve defterimi çıkardım sonra uyur pozisyona geçip kitabımı çıkardım.Bu hocayı seviyorum yaa ilk iki derste uyumamıza kızmıyor. Sınava seneye çalışırsınız bu yıl uykunuzu alın diyordu.

MAVİ DÜŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin