Arkadaşlar medya da gözde ile kıyafeti var .James'in hediyesini yükleyemedim gelecek bölümde yükleyeceğim.. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
2 gün sonra(Cumartesi –Doğum günü sabahı)
AİLE BİREYLERİNE DUYURULUR. (buna James’te dahil.)
1)(EN ÇOK İSTEDİĞİM):Bana ait bir ev.Ayrı bir ev.Sizden uzak bir ev.Aynı evde olamayacağımız bir ev.Bana yeni bir ev(Şehirden çok az uzak ve mümkünse yanlarında ağaç bulunsun).
2)One Direction konser bileti .(Geleceğe yatırım).
3)Sevebileceğim bir kitap yada kitap serisi.
4)Piyano,(Öğretecek birini de bulursanız sevinirim ).
5)Salıncak.
6)Bir uzay mekiği fena olmaz.
7)Teleskop .(Böylece yıldızları yanımda gibi hissedebilirim).
8)Hı bir de zahmet olmazsa bana kütüphane yaptırın.
Şimdiden teşekkürler. XOXOXO
(Doğum günü listesini dün yapmıştı.)
Sabah gözlerimi içeri giren güneş yüzünden açmıştım.Dün arkadaşlarım ve James’e çok kızmıştım. Hiçbiri benimle okulu kırıp gezmeye gelmemişti ve beni ciddi anlamda dışlamışlardı. Ben de Gözde isem bunun öcünü onlardan alırım! Bunları affedebilir yeter ki listemi tamamlasınlar.
Yataktan kalkıp duşa girdim.Duştan çıkıp yüzüme besleyici kremimi sürüp üstümü giyindim. Annem özel doğum günü kahvaltısı hazırlamıştır diye umuyorum çünkü odamı dolduran tarçın ve kızarmış ekmek kokusunu alamıyorum. Büyük umutlarla aşağı indim .Oturma odasında kimse yoktu .Mutfakta James ile karşılaşınca büyük bir şok yaşadım. Buzdolabını açmış ,elleri iki yanda öylece dolaba bakıyordu.
-Dolapla flört mü ediyorsun?
Yüzünü bana doğru çevirdi ve dolabı kapatarak tamamen bana doğru döndü. Sol elini kardırıp ,dağınık olan saçının arasında gezdirdi..Gözleriii…Ben en çok mavinin bu tonunu sevdiğimi fark ettim.
James:Öyle olmasını dilerdim…Elif teyze acilen çıkmak zorunda kaldı.Kardeşinin komşusunun kareşi ölmüş sanırım.
-Annem ,teyzemin komşusunun kardeşi için mi gitti bu garip ,hem de doğum günüm de. Özel doğum günü kahvaltısı ne olacak? Hem bu gün hep gezerdik…Babam da yok.
James:Elif teyze kahvaltı için bana güvendiğini söyledi.Sütlaç ne?
-Offf. Tamam James .Sen dolaptan peynir falan çıkar ben de yumurta kırayım ve ekmekleri kızartayım?
Kafasını salladı. Ekmekleri doğradıktan sonra ,tepsiye dizdim ve üzerine kaşar doğradım.Sonra fırına attım. James bu arada çilek reçelini sofraya koyuyordu.Biraz üzgün bir yüzle konuşmaya başladım.
-James … Arkadaşlarım bana ..parti hazırladı mı .Yani iki gündür onlarla birliktesin biliyor olmalısın.
James konuşmakta kararsız görünüyordu.Ama konuşmaya başladı.
James:Gözde açıkçası arkadaşların sana baya kızgın.Her seferinde partilerini sabote etiklerini söylediler .Gerçi bu üçüncü olacak ama…
-James lütfen… İlk kez anne ve babam yanımda değil. Hiçbir zaman tek geçirmem.
James:Tamam Gözde , zaten sürpriz bir parti değil bu.Evet hazırladılar ama sıradan olacak. Ama benim sana bir sürprizim var .Aslında doğum günü hediyen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DÜŞLER
HumorBİZDE KÖTÜ KIZ ,İYİ OĞLAN VAR! DÜŞLER... HİÇ BU KADAR GÜZELİNİ GÖRMEMİŞTİM... HANİ RÜYANIZDA ÇOK SEVDİĞİNİZ GRUBUN ÇOK SEVDİĞİNİZ ÜYESİ ÇIKAR VE TAM ONA DOKUNACAĞINIZ SIRADA RÜYADAN UYANIRSINIZ....İŞTE ONUN GİBİ BİR ŞEY... KOMEDİ VE GARİP BİR AŞKA Ş...