METE
(Önerilen şarkı; bu şarkı hep gizli kalsın istemişimdir ama :D - xxxtentacion/Revenge)
Sonunda şu Ezgi şahısı hakkında birşeyler öğrenebilecektim. Irmak bana her şeyi söylerdi. Saat akşam 8 gibi evlerine gittim. Kapıyı hızlı hızlı vuruyordum. O sırada kapı açıldı. Ama karşımdaki Irmak değildi. Babasıydı. İçimden 'şimdi sıçtık. Kaçsam kovalar mı acaba?' Düşüncesi geçti. "Şey ben Irmak'la, şey kitabı kalmışta. Meslek esasları önemli bi derstir bilirsiniz. Hehe eee onu vereceğim. O yüzden geldim. İsterseniz size vereyim ona verin.". Adam çok pis bakıyordu. "Amca istersen postayla atayım ben. Size hayırlı günler.". "Oğlum mal mısın? Gelsin alsın kitabını. Sonra da bir daha görmeyeyim seni.". Sonrodo bor doho gormoyoyom sono. Amcadan tırsmıştım ama en azından korktuğumu belli etmemiştim. Birkaç saniye sonra Irmak geldi.
"Ne var?"
"Yerinde olsam böyle konuşmazdım. Irmak." dedim keskin bir sesle.
"Neden? Senin bana şu zamana kadar ne yararın oldu ki Mete. Başıma iş aşmaktan başka bir bok bildiğin yok."
"Demek öyle. Büyük sözü dinlemeni annenler sana öğretmedi mi? Ama eğer öğrenseydin onları dinlerdin. Neyse siktir et. Bende senin yüzünün meraklısı değilim."
"Neden geldin?"
"Şu Ezgi varya sarı olan. Onun hakkında birşeyler bilmem gerek. En doğru kaynak olarak da seni gördüm. Şimdi biraz dışarı çıkalım bakalım." deyip Irmağı kolundan tutup kapının dışına çıkardım.
"Evet dökül bakalım. Aynı sınıftasınız. Neler yapıyor bu?"1 saat sonra
Duyduklarıma inanamamıştım. Heralde inanmam için.. sanırım bunu kendim araştırmalıyım. Irmağa pek güven olmaz. Onu kıskandığı için böyle diyor olabilir. Hemen yola koyuldum. Böyle konularda alanım genişti. Neyin ne olduğunu saniyeler içinde öğrenebilir ve aktarabilirdim. Uzun süren araştırmamdan sonra bunların bir iftira veya dedikodu değil gerçek olduğunu öğrendim. Telefonda Arapça kayıtlı kişinin artık kim olduğunu biliyordum. Ezgi, hepimizi en önemlisi Bulut'u kandırmayı nasıl becermişti? Benim kankamda herşeyin bir numarasının biz olduğunu ve hiçbirşeyin bizden saklanamayacağını sanıyordu. Ama ben öğrenmiştim
Ezgi, Bulut'u aldatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayamayanlar
Teen Fictionİyiler, kötüler ve yılanlar. Ve bunların arasında kalmış iki yakın dost.