-Mi a különbség sisakvirág és farkasölő fű között? - kérdezte a fal. Patrisa és Robert összemosolyogtak s egyszerre mondták:
- semmi!Reggel Cho ébresztett. Az 5 személyes hálószobában Choval, Izzyvel, Nanettel és Mariettával vagyok.
A mai napon még nincsen tanítás.
Ma az elsősök körbe járják az iskolát, ismerkednek vele. Reggeli után megkapjuk az órarendünket. Már várom. Choval és Nanettel mentem le. Reggelire pirítóst ettem. Eddie 10 perccel később jött le. Dumbledore elmondta hogy ma kipihenjük a hosszú utat. Az órarendünket a házvezető tanár kiosztja. Nem sokkal később Flitwick professzor oda is adta mindenkinek. Ránéztem a sajátom ra mágia történettel kezdek aztán átváltoztatástan. Utána ebéd. Aztán dupla sötét varázslatok kivédése. Az utolsó órám bűbájtan. Kedden bájitaltannal kezdek.Eddie vel összenéztünk, lehetett volna jobb is. De mindegy. Izzy elmondta hogy ki fog akadni ha töri vel kell kezdenünk. Engem annyira nem akasztott ki. Én a jóslástanon csodálkozom, tavaly nem kellett járnunk. Érdekes lesz. Én nem nagyon hiszek benne. Az elsősök 1 része csak most kezdett le botorkálni.
- Vigyázzatok holnaptól kezdve ha legkésőbb 8:30 nem vagytok itt nem fogtok tudni enni. 9:00 előtt 10 perccel már eltűnik a reggeli. Szerencsétek hogy ma még nem. Egyetek gyorsan! - mondtam nekik
Az egyik új fiú, Terry megkérdezte:
- Hánykor kezdődik a tanítás?
- 9:00 órakor. Az első két óra egy órás. Aztán van a szintén egy órás ebédszünet. Bár többen ilyenkor szoktak házi feladatot írni. Ezután még két három óra van. Kivéve ha nincsen büntetőmunkád. Ezek is mind egy órásak, ha négy órád van 14:00 órakor végzel . Ha 5, 15 órakor. Majd hozzá fogtok szokni - válaszoltam.
Én, Eddie és Izzy el akartunk indulni a háló körletbe, de ekkor Dumbledore felállt, jelezve hogy még van mondanivalója:
- Ha még nem tudnátok az iskola gondnoka, Frics úr arra kért hogy a harmadik emeleti tiltott folyosóra még véletlenül se menjetek, hacsak nem akartok szörnyű kínok között meghalni. Valamint hogy az épületbe sáros cipőben ne közlekedjettek. Hozzá kell tennem hogy az iskola melletti erdő tiltott terület a diákok számára. Semmiféleképpen ne menjetek oda. Köszönöm! - fejezte be
A legtöbben összenéztünk. Ez most komoly? Dumbledorenak vannak fura kijelentései, de ez hogy ne menjünk oda, ha nem akarunk meghalni... Ez meg mi? Ez egy iskola! Minden része biztonságos kéne legyen. Úgy látszik ezzel nem csak én voltam így, és nem csak a hollóhát, a hugrabug, a Mardekár és a griffendél is sutyorgott a mellettünk lévő asztalnál. A griffendélnél valaki hangosan felkiáltott:
- Ne már! Hétfő reggel mágia történet? Izzy vel össze mosolyogtunk. Akkor megvan kikkel leszünk hétfőn első órában. Valaki hátulról megbökött. Azt hittem Eddie az, ő szokott ezzel hülyéskedni. De nem ő volt .
- Hey Monster!- Istenem így csak ők hívtak. Dühös lettem, még Izzynek sem engedem meg, hogy így szólítson. Reméltem, hogy a tavaly év eleji rácsodálkozás (Amikor mondta a nevem McGalagony) elég volt. Elfelejtik és tovább lépnek. Csak Eddie szokott Monsnak hívni. Senki másnak nem engedem meg. Hátra fordultam. Borzalmasan dühös voltam .
-Igen? - próbáltam vigyorogni de szerintem vicsorgás lett. Fred Weasley volt az. Látta hogy nagyon mérges vagyok. A dühöm letörölte az arcáról a mosolyt. Egyértelmű volt hogy szekálni akart a nevemmel. Hahahaha, de vicces. Megszólalt :
- Csak azt akartam kérdezni hogy ti mivel kezdtek. -dühösen feleltem.
-Sajnos mágia történettel. - leesett nekik hogy azért mondtam azt, hogy sajnos mert velük lesz. Izzy látta hogy üvölteni fogok, ezért karon fogott és kiinvitált a teremből. Eddie is követett minket. A háló körletnél kisebb csoport gyülekezett. Remek. Pont mostanra jutott egy nehezebb kérdés.Chotól aki már ott volt megkérdeztem , hogy mi volt a kérdés.
Körbe néztem. Leginkább elsőbb évesek voltak, de akadtak egészen idősek is. Meglepődtem , hogy nem tudják. Odaléptem a falhoz.
Kopogtattatam .
- Mi az Amortentia?
- A világ legerősebb szerelmi bájitala. - válaszoltam. Kinyílt az ajtó, megjelent a klubhelyiség. A többiek hálásan néztek rám. Erre a bájitalra akárki felkapná a fejét. Én pedig különösen sok időt töltöttem a könyvtárban, főzeteket kutatva.
A klubhelyiség tágas, kerek terem, levegősebb a Roxfortban megszokott helyiségeknél. A falat ékesítő kék és bronzszínű selyemkárpitok sorát kecses boltíves ablakok szakítják meg: a teremből nappal pazar kilátás nyílhatott a környező hegyekre. A kupolás mennyezetet díszítő festett csillagok tükröződtek a padlón szétterülő mélykék szőnyeg mintájában. A berendezést asztalok, székek és könyvszekrények alkották, s az ajtóval szemközt, egy beugróban magas fehér márványszobor áll, Hollóháti Helénát ábrázolja.
Leültem egy kipárnázott székre. Leborultam a padra. Roger Davies ült le mellém.
- Nocsak, ha a 'nulladik' napot így kezded... Mi lesz a következőkön ? - unottan néztem rá. Jól szórakozott. Mint aki tudja hamarosan olyat mond, hogy a vele szemben lévő dob egy hátast. - Lehet így mégsem veszlek be a kviddics csapatba. Mi is akarsz lenni? Őrző? Hmm... az a szerep pont megüresedett. De majd keresek mást...
- Mi? Ne! Nem kell. Tökéletesen jól vagyok! Bírom a strapát! - jelentettem ki.
- Tényleg ? - vigyorgott - de azt csak úgy nem adhatom! - Furán néztem rá. - Gyere!Mielőtt még belekezdenénk, minden a kviddicsről:
A csapatok hét-hét játékosból állnak: egy őrzőből, két terelőből, háromhajtóból és egy fogóból. A kviddics mind a férfiak, mind a nők számára nyitott. Cserejátékosok nincsenek.
A kviddicset négy labdával játsszák. Ezek közül a kvaff ma egy közönséges, körülbelül 30 centiméteres átmérőjű élénkpiros labda egyetlen varázstulajdonsága, hogy lassan zuhan, és könnyű megfogni , amelyet a hajtóknak kell bedobniuk az ellenfél őrzője által védett gólkarikáinak egyikébe. A többi játékos nem nyúlhat a kvaffhoz. Egy gól 10 pontot ér, függetlenül attól, hogy melyik karikába dobták.
A játékban két gurkó is szerepel. Ezek 25 centiméteres átmérőjű, kemény vasgolyók, amelyeket szándékosan az ellenfél megzavarására terveztek: a gurkóknak ugyanis megvan az a rossz tulajdonsága, hogy ha elütik valamerre, az ütés pontatlansága ellenére egy játékost céloznak meg, és komoly sérüléseket tudnak okozni. A két terelő feladata a többi játékostárs védelme és az ellenfél támadása a gurkók segítségével a feladathoz métához hasonló, mágikus módon megerősített ütőket használnak.
A kviddics legkisebb diónyi méretű és leggyorsabb labdája az ezüstszárnyakkal ellátott aranycikesz. Ez a labda a játékosoktól teljesen függetlenül cikázik a pályán. Elfogása nem egyszerű, mivel nagyon gyors, hirtelen manőverekre képes, amellett megpillantani is nehéz apró mérete miatt. A cikesz elkapása a fogó feladata. Ha ez sikerül, az 150 pontot eredményez a szerencsés fogó csapatának, és ezzel zárul le a mérkőzés. A cikesz elfogása nem feltétlenül jelent győzelmet is egyúttal, mivel azt a pontszámok döntik el.
Lementünk a kviddics pályára. Ott először passzolgattunk. Roger egyszer majdnem fejbe talált. Aztán én tényleg fejen doptam. Később a gurkókat passzolgattuk, ütővel, mintha terelők lennénk. Aztán ki kellett védenem a dobásait, amivel gólt akart szerezni. Kilencből hétszer elkaptam a kvaffot.
- Ez jó! Kezdésnek szuper. - kételkedve néztem rá. Jobban kellett volna teljesítenem. - Figyelj! Tényleg nem kíméltelek! Én már 3 éve játszom! Ebből kettőnél kapitány voltam. Hidd el! Szuper voltál.
- Köszi - mosolyogtam
- Látom, új örződ van, Davies.
- Neked is szia, Wood ! - Oliver elmosolyodott. Lepacsiztak.
- Mardekár nagyon néz. - nézett rám Oliver
- Nézze csak, amíg van mivel! - vágta rá Roger. - Vagy ők fognak titeket szétverni az idei első meccsen?
- Háát. Nekem még mindig kell egy fogó. - Sóhajtott Oliver Wood.
Roger elhúzta a száját.
- Majd talál... - de ezt nem fejezte be mert tátva maradt a szája. Látta, hogy nem ülök a seprűn, hanem állok.
- Woow! - Mondta Wood - ez menő!
Leültem.
- Köszi - hízott a májam .
- Amúgy leszállnátok? Rossz felfelé kiabálni. Főleg ha ilyen akrobata mutatványokat mutatnak be a fejem fölött.
-Oké - nevettem - Értettem a célzást, bemegyek. Sziasztok!A hálókörletbe mentem. A kérdés két naponta változik így nem kellett gondolkodnom a válaszon. Felmentem a szobámba. Ott nem találtam senkit.
Bepakoltam:
mágia történet ,Bathilda Bircsók :A mágia története
átváltoztatástan,Emeric Ripsropsky: Az átváltoztatásról haladóknak
SVK , Quentin Reskesh: A sötét erők - Önvédelmi kalauz
Bűbájtan , Miranda Dabrak: Varázslástan alapfokon I-VI.Egyszer csak sikítást hallottam. Aztán káromkodást. Kimentem a szobából. És sirva fakadtam...
Remélem tetszett, ha igen azt jelezd csillagozással vagy commenttel :)
Köszi !
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mardekár Szörnyetege
FantasiaHarry Potter fanfiction. Camille idén kezdi 3. évét a Roxfortban. Barátokat keres... igaz barátokat. Nem tudja kinek mondhatja el a titkát... a varázslat ami az ereiben kering... A cselekmény nagy részben megegyezik J. K. Rowling könyvsorozatával...