Újra itt vagyok, a King's Cross pályaudvaron állok a bőröndömet fogva. A feliratot olvasom: Roxfort expresz
9 és 3/4 vágány
Izgalom lesz úrrá rajtam.
A harmadik évem, de még mindig soknak érzem az újdonságokat.
Emlékszem, mikor megkaptam a levelem, anyu sirvafakadt. Nem hitt a szemének, eleinte én sem akartam. Fogalmunk nem volt a varázs világról, a Roxfortról meg pláne. Persze nem akkora meglepetés, hiszen a biológiai szüleim akárkik lehetnek, tekintve hogy árvaházból hoztak el 3 évesen. Az egyetlen dolog amit hagytak mellettem a nevem volt: Camille Monsters. A vezetéknév pedig nem segített megtalálni őket, és egy idő után már nem is érdekelt. Tökéletesen elégedett vagyok a családommal.
Dumbledore személyesen jött el hozzánk, nekem már akkor sem volt szimpatikus az igazat megvalva. A tekintete mintha átlátna rajtad, és ez roppant kellemetlen érzés.
A nosztalgiázásomból felébredve, az órámra pillanatok, még 15 perc van indulásig. A mozdony 11 órakor indul, lassan felszállok, úgy látszik anyu is erre gondolt, mert felém fordult és így szólt:
- Ügyesen!
Azt hiszem remegnek a kezei.
Csak mosolyogok rá.
- Mondd drágám... ez a Doubledoor megbizható ember? Nem szeretném, ha bajod esne.
- Nem kell féltened. A Roxfort teljesen biztonságos, mindig van velünk tanár. És ezt a beszélgetést már többször is lejátszottuk.
-Rendben, rendben kincsem, menjél csak, ha bármi van, tudod, hogy írhatsz! - aztán zavartan hozzátette - Majd küldjél baglyot. Na, most már szálljál fel, ha oda érkeztél írjál! Szia! Hiányozni fogsz, puszi!
Utoljára megöleltem, aztán felszálltam a vonatra. Kerestem Eddie Carmichael, de nem találtam, ahogy Izzyt (Isobel MacDougal) sem. Ők is Hollóhátasok.
A vonaton még nem sokan vannak, csak egy-ketten. Köztük van Draco Malfoy, idei elsős. Onnan tudtam, hogy ki ő, hogy az apja Lucius Malfoy a minisztériumban dolgozik és ugyanolyan tejfel szőke a haja. Egyfolytában próbálja befolyásolni Dumbledore t, de ő nem hagyja magát. Az idei évre kíváncsi vagyok. Gondolom idén is új sötét varázslatok kivédése tanárunk lesz. Remélem hogy tud tanítani, a tavalyi nem éppen volt a legjobb.
Egyre többen vannak a vonaton.
Szeretek egyedül lenni egy kabinban, úgyhogy remélem senki nem ül be mellém.
Kint egyre nagyobb a hangzavar. Lassan már mindenki búcsozkodik a szüleitől.
A fülkébe benyitott valaki. Először nem tudtam ki ő, aztán... aztán másodszorra sem. Egy elsős lány volt. Hosszú barna haja hullámos volt. Furán néztem rá, nem örültem hogy itt van. Végül bemutatkozott:
- Lavander Brown vagyok.
- Szia Lavander Brown. Én Camille vagyok. - várakozva nézett rám. A teljes nevemre volt kíváncsi, de én csak megráztam a fejem.
Pont leült volna amikor benyitott még valaki.
-Hello -mondtam már idegesen. S a lány beljebb lépett. Világosbarna haja nagyon nagyon göndör volt. És jól. kiálló fogai.
- Hermione Granger vagyok
- Szia Hermione én Camille vagyok - köszöntem. Szinte pontosan akkor amikor befejeztem Lavander is megszólalt:
- Lavender Brown vagyok.
- Beülhetek? - kérdezte Hermione
- Persze!- bólintottam idegesen. Nem tetszett hogy ennyien idejöttek, de nem akartam őket elküldeni, ugyhogy maradtak. Nem nagyon beszélgettem velük, ők elvoltak egymással. Egyszer csak Hermione felállt és közölte:
- Megyek és körbenézek a többi fülkében -biccentés jeleztem hogy oké. Pár perc elteltével Lavander megszólalt:
- Te egész úton ilyen néma leszel? - nem válaszoltam azonnal.
- Miért, miről szeretnél beszélgetni?- és akkor bekopogott a édesség kocsis néni.
- Kértek valamit gyerekek?
- Én két csokibékát! - válaszoltam
- Én is! - mondta Lavander.
A néni pont indult volna amikor Lavender újra megszólalt:
- Az mi?
- Bogoly Berti féle Mindenízű Drazsé - válaszoltam
- Abból is kérek - mondta.Miután a kabin ajtaja bezárult Lavender kinyitotta a drazsé csomagolását . Belemosolyogtam a könyvembe. Ez vicces lesz.
Bekapott egy darabot. Rágott... rágott.
Aztán elkezdett öklendezni.
- Pfujj! Mi ez?
- Bogoly Berti féle Mindenízű Drazsé - ismételtem meg magam
- Úgy látszik tényleg mindenízű - mondta.
- Milyen színű volt?
- Nagyon halvány kék - elvigyorodtam
- Ez esetben le tudnád írni milyen ízű egy szellem? - kérdeztem a legkomolyabb arcomat elővéve. Megrökönyödve nézett rám.
- Pfujj! - ismételte meg - Ez milyen ízű lehet? - vett elő egy barna színűt.
- Csoki vagy... - hezitáltam, elmondjam neki? - ömm kolbász... vagy sár.
- Hogy mi!? Ez undorító! Kolbász?
- Aha. Képzeld el. Kristály cukor felvágottal - töprengett aztán rámutatott egy fekete darabra - na és ez?
- Hmm... Ez kávé vagy fekete bors.
- Értem. És ez? - egy világos barnára mutatott
- Az karamell.
- Vagy?
- Vagy giliszta... vagy
- Várjál, várjál. Milyen íze van egy gilisztának?- ezen gondolkodnom kellett
- Háát. Ha tényleg akarod tudni... leginkább a pormacskához, a rothadáshoz és a cukorhoz tudnám hasonlítani.
- És ez az aranybarna?
- Tejkaramella vagy fülviasz.
- Jej! - huzta el a száját - De ez a rózsaszín csak nem lehet olya vészes!
- Vattacukor vagy szappan . De a legrosszabbat kihagytuk.
- Melyiket?
- A záptojás.
- Miért az?
- Viccelsz? - néztem rá vádlón - a záptojás mögött a takony- sőt , a hányásízű is elbujhat. - Lavender megborzongott, ezért hozzá tettem: de vannak jók is! Például dinnye! Vagy citrom vagy tutti-frutti. Talán még a fahéjt is idesorolom.
Az út laza nyolc órás. Úgyhogy bőven volt még időm. Pár perc elteltével Hermione visszajött. Nem nagyon beszélgettünk, én a könyvemben merültem. Körülbelül fél óra múlva felálltam és közöltem:
- Megyek én is, körbenézek. -hátha összefutok Izzyvel. Mivel az elsőben voltunk nem kellett gondolkoznom melyik irányba induljak. A szemben lévő fülkében csak új,elsősök voltak Köztük volt valami Malfoy meg két nagydarab csávó. Köszöntem és mentem is tovább. A harmadikban a Weasley ikrek öccsére Ronaldra ismertem és mellette egy fekete hajú fiú ült. Köszöntem majd bemutatkoztam. Kiderült hogy a fiú akiről nem tudtam hogy kicsoda Harry James Potter Nagyon híres ember a varázs világban. Körülbelül tíz évvel ezelőtt, egy sötét varázsló, akit nem nevezünk nevén, mindenkit meg akart ölni, aki nem állt az ő oldalára. Ő akart uralkodni a Földön. Minden muglit meg akart ölni. Undorítónak találta őket valamint a sárvérűeket is. Amikor Harry szüleit támadta meg Harry még csak egy éves volt. Az apját és az anyját is megölte Voldemort. De amikor Harryt próbálta megölni nem sikerült neki. Az átok visszapattant és tudjuk ki halt meg. Legalábbis sokan ezt mondják, van aki nem hisz abban hogy meghalt volna véglegesen. Én sem bízom abban. Hiszen nincsenek szemtanúk ,nem találtuk meg a holttestét.
Harry ezért nagyon híres ember lett. Minden ember ismeri a nevét aki varázsló. És idén Roxfortos diák lesz. Ez nagy dolog. Mondjuk nem kéne meglepődnöm hiszen apja és anyja is ide járt.
A negyedik fülkében pár velem egy éves volt, köztük Angelina Johnson, Katie Bell és Alicia Spinnet (Griffendélesek )nekik is köszöntem, aztán átmentem az ötödik kabinba. Ott Percy Weasleyre találtam, egyedül volt egy rakat könyvvel. Köszöntünk egymásnak. Aztán tovább mentem, ott három elsősre találtam és két barátomra. Az egyik lányt, akinek hosszú fekete haja volt és kreol bőre Cho Changnek hívták. Mellette ott volt Marietta Edgecombe. Az elsősök nevét nem jegyeztem meg.
A hetedik fülkében szintén egy elsős csapatra bukkantam, csak itt fiúk voltak. Ők is bemutatkoztak: Michael Corner, Dean Thomas, Seamus Finnigan, Anthony Goldstein és Terry Boot. A következő fülkében Penelope Clearwater és Parvati és Padma Patil és Neville Longbottom volt nekik is köszöntem.
A kilencedikben Patricia Stimpson(Griffendél), Oliver Wood, Fred és George Weasley és Lee Jordan volt. Leevel lepacsiztam aztán tovább mentem.
A tizedikben Mandy Brocklehurst, Millicent Bagnold és még pár fiú.
A tizenegyedikben Nanette Desford volt. Melette megtaláltam Eddiet aztán ott ült Roger Davies - a Hollóhát kviddics-csapatának kapitánya. Apropó Roger. Mivel harmadikos vagyok jelentkezhetek a kviddics csapatba, és jelentkezni is fogok. Örző szeretnék lenni.
Roger mellett ott volt Izzy is.
- Szia, összevissza kerestünk! - köszönt Izzy
- Hello - mosolyogtam - az elsőben voltam.
- Tényleg!? Úgy rémlik ott is kerestelek. - mondta Eddie. Aww Eddie keresett.
- Pedig ott voltam.
- Kikkel vagy? - kérdezte Izzy.
- Hermione és Lavender. - furán néztek rám ezért hozzá tettem - ideiek.
- Oké - mosolygott Eddie - csak így hármasban?
- Igen - mégszélesebben mosolygott - na én visszamegyek. Sziasztok!
- Bye!
KAMU SEDANG MEMBACA
Mardekár Szörnyetege
FantasiHarry Potter fanfiction. Camille idén kezdi 3. évét a Roxfortban. Barátokat keres... igaz barátokat. Nem tudja kinek mondhatja el a titkát... a varázslat ami az ereiben kering... A cselekmény nagy részben megegyezik J. K. Rowling könyvsorozatával...