Capitolul 1

106 10 12
                                    

~capitolul 1~

--- N-ai decât sa te duci sa cânți în acel club plin de parașute! Nici sa nu te mai întorci acasă în seara asta!---urla ea aruncând cu o vaza în peretele de lângă mine--- Idiotule!

--- Bine ca ma faci pe mine idiot când tu ești...ești...știi ceva? Mai du-te dracu cu prostiile tale!---tip la ea în timp ce îmi iau cheile de la mașină și ies din apartament--- Nu îmi mai pasa!---spun asta trântind ușa

Iau liftul privindu-mă în oglinzile ce împânzesc pereții. Mereu e asa, mereu și mereu. Suntem de patru ani împreună, iar de când ne-am căsătorit ea face ca nebuna în fiecare seara. Debitează numai bazaconii din gelozia exploziva sa îi umple capul. Nici nu știu de ce suntem inca împreună, nu mai simt nimic pentru ea. Defapt nu cred ca vreodată am fost îndrăgostit pana peste cap de ea, e frumoasa, dar sincer nici un model profesionist nu e, altceva inafara de corp nu ma atrage la ea. Sunt superficial, dar asta e adevărul.

Ușile de oglinda se deschid în fata mea, ies din bloc și merg direct la bolidul deloc ieftin pe care îl dețin de doar doua luni. Îi las un mesaj prietenului meu cel mai bun, Gaston, iar apoi pornesc motorul mașinii pentru a merge la unul dintre cele mai luxoase hoteluri din tara, unde este clubul. Mai exact "Five stars magix". Deja va gândiți ca nu este un hotel atât de luxos pentru ca am zis doar cinci stele, hotelul are șapte stele dar poarta acest nume pentru ca cele mai sexy cinci animatoare sunt acolo.

Din toate cinci doar una este catalogata ca cea mai frumoasa dansatoare la bara din toată America de Sud. Vreau și eu o sa vad, din ce am auzit dansează atât de senzual încât da toți bărbații pe spate.

M-am saturat sa fiu eu cel cuminte din relație, de un an de când sunt "luat" am ieșit decât de doua ori cu băieții la un vin bun, și nu glumesc. Cartierul privat în care locuiesc este aproape de renumitul hotel unde trebuie sa cânt.

Las masina unui angajat ce trebuie sa o parcheze în parcarea subterana. De la intrare sunt luat pe sus de fane nebune după mine, fiecare meserie vine odată cu fericirile ei. Echipa de securitate se îndepărtează de mine, eu reușind sa fac doar doua poze și sa dau doar câteva autografe.

--- Domnule Balsano, în zece minute trebuie sa ieșiți pe scena. Ținuta este în backstage.---asistenta mea vine după mine ca de fiecare data cu ochelarii pe nas și cu carnețelul rosu în mana

--- Bine Matilda, acum ma duc în backstage.---o bat pe umar prieteneste

Merg pe un coridor îngust cu pereții plini de tablouri cu autografe de la toți artiștii ce au cantat aici. În seara asta și tabloul meu o sa fie pe acest perete. Zâmbesc la acest gând și îmi continui drumul, ce se termina imediat cum ajung în backstage. Iau umerașul cu ținuta, un costum casual cu sacou rosu, pe dedesubt un tricou gri pe care scrie "100 days of summer" și o pereche de blugi negrii rupți în genunchi. Îmi aranjez parul și sunt gata sa ies pe scena sa cânt.

...Mai târziu...

Cobor de pe scena încă auzind aplauzele publicului. Nu mai ies pentru niciun bis, deja am lungit concertul cu încă o ora. Arunc o scurta privire pe ecranul telefonului, cincizeci de mesaje și cinsprezece apeluri nepreluate de la Janette, minunata mea soție. Nici sarcasmul nu merge când e vorba despre ea. Închid telefonul și îl las asistentei.

--- Ooo Balsano, un show frumos!---bat palma cu prietenul meu

--- Mersi!---arunc o scurta privire spre scena văzând ca renumita dansatoare la bara a ieșit în fata publicului--- Acum hai ca avem masa rezervata în primul rand, fix lângă scena.

--- Wow wow wow, stai ușor! Ce ești asa grabit? Pisicuța nu fuge de pe scena.---surâde el, se vede ca a cochetat cu băutura în seara asta--- Hai sa luam ceva de băut și apoi mergem la masa.

Aprob din cap la cererea lui, câteva pahare nu strica. Nu va gândiți ca o sa ma urc la volan după asta, oh nu, o sa rămân aici la hotel. L-am lăsat pe Gaston sa comande o sticla de vin rosu cat timp eu era cu ochii pe corpul suplu al domnișoarei ce dansa. Nu auzeam nimic și nu vedeam nimic inafara de senzualitatea cu care își unduia trupul pe bara metalica, se uita la mine.

--- Hello, planeta pământ către Matteo Balsano!---amicul meu Își flutura mana prin fata ochilor mei

--- Ă?---ma uit la el după ce îmi scutur capul ca sa ies complet din transa

--- Hai la masa.---spune scurt în timp ce strânge la piept sticla de vin

Nu mai zic nimic, tac și îl urmez privind în continuare scena. Sunt fermecat de gratia pe care o are, zâmbesc ca un copil mic la o jucărie noua. Ne așezăm la masa, Gaston desface sticla de vin și toarnă în pahare.

Blonda cu o privire misterioasa ascunsa sub o masca neagra se apropie de masa noastră. Își desface valurile aurii din coada, își scutura capul lăsând parul sa se așeze dezordonat pe umerii ei. Îmi trimite un sărut prin aer apoi se ascunde după cortina roșie.

În tot timpul când ea îmi juca mintea pe degete și mă lasa sa îmi creez fantezii cu ea, eu cu Gaston am băut o sticla întreaga de vin. Spectacolul s-a terminat.

--- Mă duc după ea!---ma ridic de pe fotoliul din piele pe care stăteam

--- Amice, eu sigur te-aș lasa sa te duci dar ai nevasta!---ma prinde de braț Gaston

--- E ca și cum nu am. Oricum luna asta bag divorț!

--- Atunci du-te, bafta!---batem palma apoi fug spre coridorul ce duce la backstage

După râsetele feminine și micile bârfe ce se aud de după ușa din lemn masiv îmi dau seama ca este cabina animatoarelor. Ce sa fac? Bat la usa, râsetele fetelor se opresc. Un bărbat, ce nu pare este bărbat îmi deschide ușa, cred ca este puțin cam gay. Nu am nimic cu cei ce și-au schimbat orientările, doar ca socul pe care l-am avut m-a făcut sa zic asta.

--- Și ce vrei?---întreabă cel cu parul roz

--- O caut pe...pe...---ahh fix acum ma bâlbâi

--- Pe cea mai hot dansatoare la bara?! N-ai fi primul.---ma analizează cu scârbă--- Iris! Te cauta cântărețul!---se da din ușa și îi face loc ei sa se arate

Într-un body negru mulat ce ii scoate în evidenta formele, poarta o pereche de cizme peste genunchi, cu toc înalt și parul lăsat în voia lui pe umeri.

--- Da?---întreabă ea aratandu-si zâmbetul imaculat ce era ascuns sub buzele perfect rujate

--- Hei, eu sunt Matteo Balsano, mi-a plăcut foarte mult cum ai dansat și m-am gândit ca am putea merge sa bem o cafea.---imi trec mana prin par în fata ei, încercând sa îi evit zâmbetul seducător, mă prinde de mana și o duce aproape de fata ei

--- Mi se pare ca e cam târziu pentru o cafea.---isi pune vârful unghiei cu gel pe ceasul meu rolex, rade

--- Ăăm, da, corect.---las privirea în pământ

--- Dar putem merge la barul hotelului sa bem altceva.---ma privește fix cu ochii sai negrii ce au o strălucire aparte--- Doar dacă vrei.

--- Da!---raspund fericit--- Adică da, mi-ar plăcea.---reformulez ca sa nu par disperat, deșii alcoolul consumat își cam face efectul

--- Poți sa aștepți cinci minute ca sa ma schimb de ținuta de scena, nu pot merge asa prin hotel pentru ca șefului nu îi place.---imi face cu ochiul apoi se întoarce cu spatele și intra în cabina

#1303

Just you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum