Capitolul 9

39 3 0
                                    

~capitolul 9~

...După un timp...

O furtuna apri ga a cucerit frumoasa capitala a Argentinei, lacrimile ploii cuceresc străzile orașului. La știri se vorbește despre dezastrul natural ce a maturat cu puterile vantului zeci de copaci, mașini și alte lucruri mărunte. Nu s-au semnalat răniți sau chiar persoane decedate. Furtuna este mult mai puternica în partea sudica a capitalei, norocul lor ca hotelul se afla chiar în centru.

Tunete zgomotoase fac sa para ca procesul zgomot este nimic pe lângă ele. Fulgerele împânzesc cerul plin de frânturi, arătând ororile electrice ce pot rapii vieți. Un peisaj oribil, plin de suferința și de durere. Natura își arata durerea.

Blonda tine o mana lipita pe geamul ușii înalte de la balcon. Vizionează cu lacrimi în ochi spectacolul dramatic de afara. Plânge, suspina. Azi era o zi mult prea speciala, o zi care i-a frânt inima acum ceva timp. E ziua când și-a dat seama ca maturitatea acum o stăpânește cu adevărat, ca din suferința a renăscut un adult cu picioarele pe pământ. A fost ziua când a primit un alt șut de la viata.

--- Îmi este dor de tine...---murmura încet, cu glas aproape stins.

O ultima lacrima ii cade pe obrajii fierbinti. O șterge cu mana amintindu-și cum atâta timp ea însăși și-a șters lacrimile, nu avea pe nimeni lângă ea.

Ceata de afara a cuprins tot, de la etajul al 7lea vederea către pământ este imposibila. Par a plutii haotic într-o mare a pierzaniei. Doar cerul se vede, prin norii negrii și îngrămădiți rar vezi o raza de soare care încearcă sa apară în film. Picături mari și grele se izbesc de geamuri, fata simțind lacrimile unei persoane speciale.

Înghite în sec și pleacă din dreptul balconului. Merge în  dormitor și își schimba pijamaua transpirata cu un tricou de al iubitului ei, ii simte parfumul iar corpul ei se relaxează. Abia așteaptă sa se întoarcă de la La Plata, unde a avut concert. Spera sa vina cat mai repede acasă, sa îl știe în siguranța alături de ea.

Se trântește în pat și schimba programul televizorului. Navighează printre canale oprindu-se pe un post de bârfe. Se discuta concertul iubitului ei, ca de obicei un concert incredibil care a ținut sala în picioare pana la final. Chiar dacă el a lipsit doar o zi, deja ii este dor de el.

Cheile se aud cum se rotesc în ușa, cineva apasa pe cântă și intra. Pășește încet pe ușa gâfâind. El este, a venit. Cu grija își arunca geaca udata de ploaie pe blatul din bucătărie, își ciufuleste parul din care curg picături de apa și înaintează spre dormitor auzit televizorul. Probabil iubita lui nu a auzit ușa.

O vede cum sta pe pat, într-o poziție exagerat de sexy. Sta pe burta, își sprijină bărbia în palme și privește televizorul. Parul sau blond și răvășit ii este așezat pe spate. Tricoul sau nu acoperă tot, lăsând o parte generoasa din fundul ei sa se vadă. Sta în tocul usii și o privește pana gând își drege glasul pentru a ii căpăta atenția.

Frumoasa dansatoare face ochii mari și zâmbește, se ridica din pat și sare pe el. Îl strânge la piept soptindu-i la ureche ca îl iubește, primind din partea lui același lucru. Își unesc buzele într-un joc disperat, sunt dependenți unul de celalalt iar aceasta perioada scurta de timp le-a strâns și mai mult relația.

Nu durează mult iar spatele ei este lipit de perete, își alina dorul cu o frumoasa scena de dragoste. Mâinile lui ii strâng talia cu putere, ea se joaca cu parul lui, învârtindu-i cârlionții pe degete.
Se sărută în continuu, aerul nu mai contează. O arunca pe pat, el își da tricoul jos și vine deasupra ei, ii traversează gatul cu săruturi umede. Se întoarce la urechea ei și îi șoptește ușor dorința lui de a trece la acțiune.

Just you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum