Capitolul 6

24 3 0
                                    

~capitolul 6~

...Mai târziu...

Stau în pat, privesc tavanul și mă gândesc la prostiile pe care am reușit sa le fac într-o singura zi. Prima prostie a fost ca am luat-o pe Iris de mana în fata tuturor reporterilor și jurnaliștilor ce sigur o sa pună asta pe prima pagina a ziarelor sau revistelor, iar la show-urile de noapte o sa fie vorba despre asta. Nu vreau ca Iris sa fie expusa oricărui scandal, nici ea nu vrea. Nu vreau sa îmi mai expun toată viata camerelor de filmat ale tuturor televiziunilor din tara. A doua prostie a fost ca am făcut o mărturisire cam idioata în fata ei în masina. Sincer nici nu știam ce sa zic, dar îmi dau seama ca scot numai prostii pe gura.

Îmbrac un tricou negru, mda...stăteam fără tricou pentru ca acesta este obiceiul meu. Mai iau și geaca de piele peste și ies din apartament dând peste frumoasa dansatoare.

--- Hei...în legătură cu ce am zis azi sa știi ca uneori spun numai prostii...---zâmbește

--- Nu-i nimic, dacă ai știi cate afirmații de acest gen am auzit nu ți-ai mai face atâtea griji.---răsufla ușurat

--- Pleci undeva?---ma uit la ea din cap pana în picioare--- Ai cam multe lucruri la tine.

--- Într-o ora jumătate am spectacol, trebuie sa mă pregătesc.---oftează rapid apoi da sa plece, eu o prind de încheietura subțire a mâinii

--- Pot sa vin și eu, adică doar dacă nu încurc?---Am prostul obicei de a ma bâlbâi în fata ei, doar pentru ca simt ceva pentru ea devin foarte atent la ea iar lucrurile din jur nu mai exista și nici vorbele nu ies cum trebuie

--- Dacă vrei, oricum de câteva zile am propria mea cabina.---deja simt cum inima îmi bate cu viteza la gândul ca iarăși o sa fim singuri

--- Perfect.---surâde--- Pot sa te ajut?---arunc o privire spre lucrurile pe care le ținea în mana, ea aproba din cap

Luam liftul pana la recepția ce acum este luminata cu nuanțe calde, ceva nou și probabil cerut de bătrânii afaceriști. Nu înțeleg de ce la vârsta lor continua sa muncească, în loc sa aibă o bătrânețe liniștită trăită din sumele inimaginabile strânse pana acum, ei vor sa stea la birou cu orele. De ce nu lasă loc celor tineri, sa poată sa facă și ei ceva? Defapt lasă ideea, nu as vrea ca unul asemănător la aspect cu cel din 50 shades of Grey sa se dea la Iris.

Mă conduce pana la noua sa cabina, este decorata elegant în nuanțe de negru și roz pal formând o atmosfera plăcută. Pune o melodie lenta sa se audă în surdina și se așează în fata oglinzii înconjurate de beculete. Își continua machiajul natural ce îl purta cu un fard de pleoape negru și cu unul argintiu, face o codita în coltul ochiului completând forma pleoapelor, aplica puțin mai mult rimel apoi și o pereche de gene false, face conturul pomeților și este aproape gata. Pe buzele rozalii natural, extrem de perfecte ce ii completează fata perfecta aplica un ruj negru mat.

Își piaptănă parul blond deschis având grija sa nu își deterioreze machiajul profesionist. Pe sub câteva suvite din parul sau prinde extensiile ce ii oferă un volum special parului. Îndreaptă parul cu placa ca mai apoi sa și-l prindă în genul Arianei Grande.

--- Ești superba!---exclam în momentul când se ridica din dreptul oglinzii, îmi așez mâinile pe talia sa subțire vrând sa îi aplic un sărut pe buze, dar ma oprește

--- Nu, Matteo.---își așază ambele mâini pe pieptul meu--- Se ia rujul.---își atinge cu varful unghiei de gel buza lăsând un mic zâmbet la finalul propoziției

Se ascunde după un paravan complet negru și îmi interzice sa trag cu ochiul. Hainele ce mai devreme erau pe corpul ei suplu sunt sprijinite de o margine a paravanului. Trage ușor de un umeraș ce este acoperit de o husa speciala ascunzând sub el ținuta sumara ce o va purta în aceasta seara.

Iese purtând un compleu de latex, foarte mulat ce vine perfect pe ea, fără bretele și cu pantalonii extrem de scurți lăsând ca o mare parte de fundul ei sa fie admirat, asortat la fix cu niște pantofi cu tac foarte înalt. Își așează pe cap o masca tot de latex cu niște urechi mari de iepure.

--- Ăămm, Ariana Grande?---spun făcând-o sa rada

--- Asta este tema din aceasta seara.---se mai privește o singura data în oglinda, rămânând tăcută și gânditoare

--- La ce te gândești?---imi permit sa o întreb spărgând tăcerea

--- La coregrafie.---spune scurt pulverizand puțin parfum pe pielea gatului

--- O sa fie ceva prea senzual?---ma sprijin de măsuța de machiaj din fata ei

--- O sa fie ceva la fel de senzual ca în celelalte seri.---mâinile ei îmi ating gatul ușor făcând ca fanteziile mele total neortodoxe sa explodeze

--- Iris, în cinci minute intrii.---spune acel băiat mai femeie pe care l-am văzut la fete în cabina, la fix s-a gândit sa ne întrerupă

--- Ne vedem după?

--- Tot spectacolul o sa fiu acolo sa te privesc.---o sărut pe obraz, îmi împreunez mana cu a ei și o conduc în spatele scenei de unde trebuia sa iasă singura

Mă duc la locul meu, la o masa nu chiar atât de apropiata de scena pentru ca bineînțeles ca cei bătrâni au prioritate fiind diseară lor. Am o alta întrebare tâmpită în cap, de ce au cerut ca tocmai Iris sa le danseze? Pai răspunsul este pentru ca este cea mai frumoasa și mai sexy dansatoare la bara din toată America de Sud dar și pentru ca celalte nu se pot compara deloc cu ea. Nu este la fel de vulgara ca celelalte, deși este îmbrăcată sumar lăsând ca foarte multa piele sa se vadă compensează prin frumusetea ei speciala. M-a vrăjit cu fiecare gest al ei, iar tot ce freza acum este sa fie a mea și doar a mea pentru o perioada infinita de timp.

#1009

Just you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum