Capitolul 14

26 2 0
                                    

~capitolul 14~

...După ceva timp...

Timpul trecu aiurea peste cei doi îndrăgostiți. Au trecut doua luni de când s-au mutat împreună în acea vila superba. Matteo ușor ușor s-a obișnuit cu gândul ca iubita lui este de fapt Evangelin Ross, dar o iubește oricum.

Stoarsa de puteri, după show-ul din aceasta seara, frumoasa blonda intra pe ușa casei. Își așează poșeta pe un scaun și merge la aparatul de făcut cafea. Apasa un buton iar expresso-ul sau începe sa fie turnat în ceașcă.

Își privește încheietura, ceasul stau scump indica ora unu noaptea. Matteo sigur doarme. Gusta din cafea și rămâne gânditoare. Bate cu unghiile sale din gel pe blatul din marmura, de câteva zile în coace glezna de la piciorul drept o cam încurcă. Niște dureri aspre apar în timpul repetițiilor și în timpul dansurilor pe scena.

Doua brațe ii înconjoară talia subțire. Fata lui se afunda în parul ei blond. Simte ca e încordată, dar știe cum sa o liniștească. O întoarce cu fata la el, o privește zambind.

--- Ești încordată!---o mângâie pe obraz--- Vrei sa te ajut sa te relaxezi?---ii șoptește la ureche pe un ton răgușit

--- Da.---raspunde și ea încet, deja simțind cum lenjeria sa intima se umezește--- Hai sa facem un dus.---îl prinde de mana și îl trage după ea

Urca scările ajungând la etaj. El o ridica în brațe și o duce în camera lor, mergând în baia uriașă. O așează pe marginea blatului de la chiuveta. Potrivește apa de la dus și o lasă să curgă.

Amândoi se dezbracă, fiind complet goi. Intra în cabina de sticla lasand apa sa le curgă pe corpuri. Se mangaie delicat unul pe celalalt. Îndulcesc atmosfera cu gelul de dus cu aroma de vanilie. Se sărută pasional sub picurii de apa. Cu mana dreapta ii masează încet zona intima, ea geme ușor în timpul sărutului.

Un deget de al lui intra în interiorul blondei, făcând mișcări ușoare. Este urmat de al doilea, chiar și de a-l treilea. Ea geme tare, zgâriandu-l pe spate.

Mana lui părăsește zona sa intima, e și rândul ei sa facă ceva. Se așează în genunchi luându-i membrul în mana. Dansatoare, senzuala ca întotdeauna, privește membrul întărit și zâmbește. Își misca mana pe lungimea lui de câteva ori. Buzele ei fac contact cu masculinitatea lui. Îl ia în gura pe tot mulțumindu-l pe iubitul ei. Îi strânge parul în pumn. Ea își misca buzele lent pe membrul complet întărit, gemetele sale guturale o fac sa zâmbească.

O ridica în brațe, picioarele sale lungi și subțiri se încrucișează la spatele lui. Intra în interiorul ei, mâinile lui sunt așezate pe fundul ei, asa, făcând-o sa se miște pe lungimea lui.

Gem amândoi, se relaxează amândoi. Se iubesc, iar asta este cea mai sincera dovada de iubire. Se sărută sălbatic, limbile lor dansând într-un ritm lent. De fiecare data sunt și mai pasionali. Corpurile lor fierbinti se ating ușor, auzindu-se ul scurt plescait.

Este o partida care nu durează mult, amândoi sunt obosiți. Termina amândoi. Picioarele ei tremura în timpul orgasmului, dar el o tine strâns, o sărută, o alinta. O iubește, îl iubește. Se clătesc de sudoarea adunata și părăsesc cabina de dus. Se înfășoară fiecare în cate un prosop alb și ies din baie.

Matteo ia pe el doar o pereche de boxeri, ca de fiecare data. Iris alege rapid o pereche de chiloți și unul dintre tricourile lui. Se așează în pat și adorm.

...Mai târziu...

O ora târzie în noapte se arata nestingherita pe ceasul cu pendul din livingul spațios al vilei. Este ora cinci dimineața. Blonda sta pe canapea ascunzandu-si fata în palme, plangand. Somnul ei a fost tulburat de mai multe notificări zgomotoase ce i-au invadat telefonul. Știri venite de-a valma i-au zdrobit inima.

"Sora celebrului om de afaceri Kristof Ross, Catherine Ross a murit în aceasta dimineața în vila ei de lux din Canada, în urma unui infarct. Aflata la vârsta de 47 de ani, Catherine mai trecuse prin câteva probleme cardiace, fiind cunoscut faptul ca suferea de boli grave. Se știe ca regretul ei cel mai mare a fost ca nu și-a mai văzut nepoata cea mica crescând și devenind o femeie frumoasa. Cu toate acestea toata averea si tot ce detine, acum sunt trecute pe numele lui Evangelin Ross. Sa se odihnească în pace!"

Strânge la piept o perna pufoasa de pe canapea continuând sa plângă. Mătușa ei, este, a fost singura persoana din familie care chiar o iubea. Sprijinul ei, prietena ei. Cathi, cum ii spunea ea, era persoana cu care vorbea despre orice, de la care primea sfaturi. Regreta nespus ca nu a mai vorbit cu ea, ca nu i-a spus planul ei. Trebuia sa își păstreze noua viata ascunsa, dar probabil mătușa ei ar fi înțeles și ar fi ajutat-o cu orice. Amintirea ei o sa ii rămână veșnic în suflet, lângă Emma.

Merge la baie, lasă apa rece sa îi curgă în palme ca mai apoi sa își clădească fata de lacrimi. Suspina ușor. Se privește în oglinda și parca simte nevoia sa arate de ce este în stare. Toate casele, tpate bunurile mătușii sale sunt pe numele ei. Dacă nu va acționa rapid părinții săi vor intra în procese plătind bani grei pentru ca pe tpate acele foi sa fie numele Amandei. Părinții săi sigur cred ca ea nu se va mai întoarce, astfel pot pune mana pe tot ce deținea Catherine. Trebuie sa se întoarcă în America, sa scape de acea teama de a fi găsită, trebuie sa se arate și sa câștige.

Pășește pe vârfuri spre debaraua din capătul holului cu scopul de a găsi cutia unde își tine toate actele. O ridica și merge cu ea înapoi în sufragerie. Aici are toate actele, de schimbare de nume, pașaport fals sa iasă din America, buletin fals, certificatul original de naștere, e timpul sa își facă un plan. Un plan cu care sa distrugă și sa iasă învingătoare, trebuie sa își ia revanșa. Toți trebuie sa plătească pentru suferința ei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 25, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum