~capitolul 2~
---Atenție acest capitol conține scene +18 ---
Aștept sa iasă din cabina, încerc sa țin o postura destul de seducătoare doar ca restul corpului meu nu cooperează, iar tot ce fac este sa ma uit pe pereți.
Iese, poarta un hanorac scurt rosu ce ii lasă la iveala abdomenul, blugi mulați albaștrii, iar în picioare sandale cu toc. Îmi zâmbește scurt.
--- Nu cred ca te superi dacă îți fac un compliment.---rade--- Din răspunsul tău presupun ca nu te superi, ești foarte frumoasa!
--- Mersi.---observ cum obrajii ei se colorează în rosu, îmi întind brațul spre ea, se conformează și își așază mana pe brațul meu
Ieșim de pe coridorul îngust, mergem la barul hotelului ce este tocmai cu un etaj mai sus. Îi face cu mana băiatului de la recepție, dar pe lângă asta ii mai face un semn pe care el îl înțelege imediat. Sper sa nu fie iubitul ei, doar atât. Când ajungem în dreptul scărilor este strigata de cineva, mă întorc odată cu ea. Alt băiat, asta ce mai vrea?
--- Blakey.---ce porecla ciudata--- Dacă ai de gând sa mergi în apartamentul tau, mi-a lăsat Kimmy cheia.---Ar fi prea frumos sa mergem în camera ei
--- Oh mersi.---ia cheia
Se întoarce cu fata la mine apoi urca scările, îmi așez strategic brațul după gatul ei, trăgând-o mai aproape de mine. Îmi zâmbește. Și un singur zâmbet din partea ei mă topește total.
--- Nu mai bine mergem sa vedem un film? Adică zic și eu...---imi iau inima în dinți și îi pun întrebarea
--- Da, am putea. Mergem în apartamentul meu?---simt cum inima îmi sare din piept, nici nu am ce cuvinte sa folosesc ca sa răspund asa ca ma rezum la a da doar din cap
Luam liftul pana la al șaptelea etaj, camera sapte sute cinci, bine de știut. Deschide ușa și intra prima, arata foarte bine apartamentul asta. Îmi las sacoul în cuier.
--- Aici locuiești sau e doar pentru serile când dansezi?---ma fac comod pe canapeaua pe colt
--- Aici locuiesc, dacă lucrezi la "Five stars magix" ai totul absolut asigurat.--- scoate din frigider doua sticle de cola și le desface--- Îmi place aici, chiar ma simt acasă.---imi da o sticla
Se așază lângă mine pe canapea, nu îmi pot lua ochii de pe ea. Oprind de mana și o trag deasupra mea, reușesc sa îi gust buzele pentru prima data. Mă las purtat de valul dulce al păcatului și continui sărutul pasional, eu deținând controlul.
Îmi scot tricoul de pe mine, aratandu-mi abdomenul lucrat intens la sala. Se ridica în picioare și mă prinde de mana, pupilele ei dilatate îmi examinează tot corpul, mă trage după ea în camera alăturată, mă împinge pe pat. Își scoate și ea hanoracul, vine deasupra mea, îi traversez gatul și pieptul cu săruturi și mușcături ușoare ce vor devenii niște pete vineții de toată frumusețea. Dintr-o mișcare agila ii desfac sutienul din dantela neagra.
E rândul ei sa stea dedesubt, îi tachinez sânii voluminosi făcându-i sa se întărească îmediat. Cobor cu săruturile pe abdomenul ei alb ca spuma laptelui, pana ajung la blugi. Îi scot de pe ea, îi masez feminitatea, așteptând ca dintre buzele ei roșii sa iasă gemete de placere. Suspina și zâmbește, scot și ultima bucata de material ce ii mai acoperea corpul. Îi culeg umezeala cu limba apoi îmi dau jos blugii cu tot cu boxeri.
Îmi trec mana peste membrul meu ce sta drept și întărit, îmi întinde un plic colorat. Îl desfac și întind prezervativul pe lungimea madularului. Mă poziționez la intrarea în zona cu cele mai multe terminații nervoase, își încrucișează picioarele pe la spatele meu facandu-ma sa mă sprijin în brațe. Intru în ea pana la capăt, unghiile ei deja zgâriandu-mi spatele.
Continui cu mișcări circulare lente ce ii provoacă ei gemete ușoare, ce îmi bucura auzul. Îi acopăr gemetele sarutand-o flamand, nu o cunosc de mult timp dar sunt sigur ca inima mea începe sa bata numai și numai pentru ea.
Mă gărie pe spate în timp ce eu ii frământ pielea fina a gatului intre buze. Măresc ritmul mișcărilor făcând-o sa scoată sunete ascuțite, zambesc când o aud. Mă încordez total simțind cum finalul acestei partide se termina. Ea îmi încânta auzul cu melodia perfecta a orgasmului. Tremura de placere sub mine, privindu-mă cu ochii sai negrii și lucioși.
Cad obosit lângă ea, trag un cearceaf peste noi și o strâng în brate.
...Dimineața...
Mă trezesc singur într-un pat străin, strângând o perna la piept. Ma frec la ochi apoi îmi întind bretele pentru a ma trezi cum trebuie. Usa de la balcon e deschisa, perdelele albe sunt ușor fluturate de audierile de vânt. Îmi amintesc tot ce s-a întâmplat aseară, plăcerea suprema pe care mi-a oferit-o cea mai frumoasa dansatoare la bara din toată America Latina, fata pe care o vreau doar a mea.
Îmi iau pe mine boxerii și merg pe balcon, unde o văd stand pe un scaun privind captivata frumusețea orașului. Trage puțin cate puțin dintr-o țigară, expirând fumul ce se destramă în albastrul răpitor al cerului.
--- Neața!---spun venind spre ea
--- Bună.---ma privește peste umăr
--- Ce faci?---imi pun mâinile pe mânerele scaunului, aplecându-ma spre ea
--- Bine, tu?---își așază o mana pe obrazul meu
--- Mă uit la cea mai frumoasa fata pe care am văzut-o vreodată în viata mea!---o sărut, capturandu-i buzele într-un sărut franțuzesc--- Am și eu o întrebare.---opresc sărutul
--- Spune.---imi face semn sa ma așez pe scaunul de lângă ea
--- Nu vreau sa te ofensez, dar cu că-ți bărbați te-ai culcat?
--- Sunt sigura ca dacă te gândești ca o femeie este dansatoare la bara la unul dintre cele mai cunoscute cluburi de noapte te gândești și ca acea femeie are un repertoriu întreg de bărbați cu care s-a culcat. Dacă dansezi la bara nu înseamnă că automat ești o curva. Recunosc ca de când lucrez aici m-am culcat doar cu trei bărbați, unul dintre ei ești tu.---m-a lăsat mut--- Dacă un om celebrul vine la acest club și este interesat în mod special de una dintre dansatoare, înseamnă că acel bărbat și-o dorește în pat.
--- Adică tu ai făcut asta doar pentru ca astea sunt regulile?
--- Nu sunt reguli. Gândește-te cați bărbați au venit sa ma vadă iar eu m-am culcat doar cu trei.---stinge țigara
--- Și care sunt ceilalți doi?---imi dau singur seama cat sunt de enervant
--- Cati ani ai tu?---întrebarea ei nu are nicio legătură cu întrebarea mea
--- Douăzeci și patru, de ce?
--- Pui cam multe întrebări pentru o persoana de douazeci și patru de ani.---își mușcă buza
--- Pun atâtea întrebări pentru ca ma interesezi în mod special.---imi așez mana pe piciorul ei
--- Justin Bieber și Harry Styles.---rămân cu gura căscată
--- Stai ce?---aproba din cap--- Te-ai culcat cu Justin Bieber și cu Harry Styles?
--- Fix ce ai auzit, îmi asum tot ce am făcut.---se uita la ecranul telefonului--- E cam târziu ca sa mai stai, știu ca ai o soție care te așteaptă. Nu iti face griji nu o sa spun nimănui ce s-a întâmplat.
--- Te rog nu îmi mai amintii de soția mea, toată relația mea cu ea e doar teatru. Nu simt și nu am simțit nimic pentru ea.
#1238
CITEȘTI
Just you
FanfictionDragostea este doar un joc murdar, aspru, fără reguli și fără antrenor. Nu trebuie sa fi învățat sa iubești, trebuie doar sa știi sa o faci. Plus ca dragostea te poate rapii fără sa vrei, nu te aștepți niciodată ca ai putea sa te îndrăgostești nebun...