~capitolul 12~
...de 1 iunie...
Draperiile negre ce acopereau gigantul geam cu o priveliște impecabila a capitalei sunt trase lăsând ca lumina sa intre în camera. Razele de soare se imprima direct pe fata alba a blondei ce dormea liniștită în patul uriaș, cearceaful sifonat fiind singurul lucru ce ii acoperea trupul gol. Priveliștea perfecta pentru iubitul sau.
Acesta așează un buchet uriaș de trandafiri roșii în pat lângă blonda. Se așează pe marginea patului și o trezește pe fata iubita cu săruturi scurte și umede pe piept, gat, buze.
--- La multi ani iubito!---o priveste plin de afecțiune
--- Poftim?---își trece mana peste proprii ochi pentru a se trezi
--- E ziua ta, la multi ani!---ii așează buchetul de trandafiri pe picioare și îi privește reacția
--- Stai cum? E deja iunie?---își așează mana pe umărul lui, el aproba din cap--- Mulțumesc, iubitule!---îl trage deasupra ei sarutandu-l
--- Oricât de mult mi-ar plăcea sa mai avem momente ca aseară, eu am puțină treaba în oraș cu băieții.---încrezător o privește în ochi
--- Sper ca nu îmi ascunzi ceva.---își întinde mana spre telefonul sau de pe noptieră
--- Absolut nimic.---ii mai aplica un sărut fugitiv pe buze, își ia jacheta roșie si iese pe ușa
"Asta a fost tare ciudat" își replica blonda în minte simțind ca ceva este la mijloc, comportamentul lui ii da de gândit. Putina treaba cu băieții, hmm, parca săptămâna trecută i-a dat dracu pe toți ca pe minunatul lor grup s-a vorbit de ea. Probabil s-au împăcat, asa sunt băieții.
Se ridica din pat, pășește lent spre baie având intenția de a face un dus, dar văzându-si parul în oglinda decide sa facă o baie. Își revigorează trupul cu apa calda ce i se scurge lent pe piele, un peisaj perfect. Gânduri te toate felurile ii trec prin cap, spera sa nu fie vreo petrecere pentru ea, nu prea o încânta. Nu mereu a avut aceasta problema dar într-un an totul a făcut-o sa își schimbe părerea.
Iese din baie, parul ii este pieptănat, uscat și prins în doua codite spic. Merge în dormitor, aranjează puțin patul complet sifonat și apoi se întoarce la șifonier. Alege sa poarte un sutien negru cu trandafiri roșii, peste o bluza din voal negru și o pereche de blugi mulați cu multe rupturi la care mai adaugă o pereche de sandale negre cu toc, iubește negrul și simte ca aceasta culoare o definește. Se machiază lejer, de zi. Iese din dormitor, bucatele de hârtie colorata și baloane cu heliu acompaniate de un "Surpriza!" strigat cu patos o fac sa tresară.
Micuțele ei surioare împreună cu persoanele ce ii sunt mai apropiate din personal i-au pregătit ca în fiecare an, frumosul "La multi ani!" de dimineață. Îi îmbrățișează pe toți ca semn se mulțumire apoi sufla în cele 22 de lumânări aflate pe un tort cu ciocolata.
...Mai târziu...
Este aproape ora șapte seara iar iubitul blondei nu se arata pe nicăieri. Frumoasa dansatoare se pregătește sa iasă din apartamentul sau luxos fiind îmbrăcată cu o rochita din mătase alba ce a căzut perfect pe corpul ei suplu, poarta niște sandale negre cu toc cui, parul și l-a desfăcut din codite acum standu-i în valuri, la gat lănțișorul de la cântăreț și un machiaj frumos ce ii scoate în evidenta ochii.
Deschide ușa după ce un sir mărunt de ciocanituri. Zâmbește si îl îmbrățișează pe domnul Velasquez, care planificase o ieșire tata fiica în oraș. Își ia frumoasa fata de braț, mergând lent pana la lift. Depaneaza amintiri împreună sărind cu gratie peste momentele grele prin care au trecut. O face sa rada, cu micile sale glume ce implica anumite momente din viata ei.
--- Iris, draga mea, poți sa vi cu mine pana în club? A intervenit ceva!---își privește telefonul
--- Desigur.
În mai puțin de cinci minute liftul ajunge la parter. Blonda își urmează tatăl spre clubul de noapte unde aproape în fiecare noapte este privita de zeci de bărbați, însă ea are ochi pentru unul singur. Intra privind în jos însă atenția ii este imediat îndreptată spre oamenii ce se strânsesera în jurul ei.
--- Surpriza!---striga toți oamenii cunoscuți din sala, pe buzele blondei se formează un zâmbet uriaș
--- La multi ani!---artistul ce a pus toată aceasta petrecere la cale apare în fata ei dăruindu-i un sărut
--- Tu ai făcut asta?---își așează brațele în jurul gatului lui
--- Da, chiar eu!---o sărută pe obraz
--- Eu zic sa nu iți asumi toată munca! Adică noi am...---propoziția lui Betty este întreruptă de mana surorii sale ca sa o facă sa tacă
--- Am contribuit și noi.---Kim zâmbește dulce încercând sa o facă pe sora ei sa tacă
--- Sa înțeleg ca mai aveți voi niște surprize?---se uita la cei patru
--- Da.---Emma se apropie de blonda
--- Acum, iubito, urmează alta surpriza!---cretul ii acoperă ochii cu mainile și o duce aproape de scena
O melodie adorata de blonda începe sa se audă cu putere în difuzoare, iubitul acesteia își îndepărtează mâinile de pe ochii ei în momentul când cântăreața preferata a blondei urca pe scena.
--- Nu pot sa cred!---își așează mana peste buze
--- La multi ani, Iris!---spune celebra Taylor Swift când urca pe scena pentru a canta melodia 22
Fericirea se poate citii foarte ușor pe chipul blondei, e cu adevărat fericita de acest moment. Nu se desprinde din mana iubitului sau cu care dansează de când a început muzica.
Frumoasa dansatoare este chemata pe scena de către artista ei favorita pentru a canta cu aceasta o melodie. Privirea italianului îndrăgostit este numai pe fata pe care chiar o iubește.
--- Draga mea fata.---domnul Velasquez pășește lent spre fata lui cea mare după ce coboară de pe scena, o mângâie pe obraz--- Am și eu doua surprize pentru tine.
--- Tată, nu trebuia!
--- Ba da, fata mea a crescut și-a făcut o viata alături de un băiat care tine mult la ea. Asa ca am luat decizia de a va cumpăra o casa mare și frumoasa în cartierul nostru.---blonda rămâne socata
--- Pe bune?---surâde--- Mulțumesc!---îl îmbrățișează
--- Mai e ceva, în câteva zile tu cu iubitul tău o sa plecați pentru doua săptămâni într-un loc exotic allinclusiv.
#1052
CITEȘTI
Just you
FanfictionDragostea este doar un joc murdar, aspru, fără reguli și fără antrenor. Nu trebuie sa fi învățat sa iubești, trebuie doar sa știi sa o faci. Plus ca dragostea te poate rapii fără sa vrei, nu te aștepți niciodată ca ai putea sa te îndrăgostești nebun...