Capitolul 7

30 1 0
                                    

~capitolul 7~

...După o săptămână...

Nerăbdarea îmi trece prin oase aproape facandu-ma sa sar și sa tip de fericire. Într-un final minunata dansatoare care mi-a furat complet inima și mintea a acceptat sa ieșim împreună. Dar nu e ca oricare alta ieșire, este o întâlnire romantica. Am aranjat totul pentru aceasta seara, am rezervat o masa la un restaurant din centrul orașului unde o sa cânte Maluma, m-am informat și știu ca ii place acest băiat și îi plac și piesele lui asa ca am rezervat masa cea mai apropiata de scena pentru ca fac orice doar sa ii vad acel zâmbet mirific pe buze. Iar punctul culminant este un lănțișor cu inițialele noastre unite de o inima. Știu, sunt un romantic.

Bat la usa ei ținând la piept un buchet mare de trandafiri roșii. Aud un simplu "Intra" semn ca încă nu este gata. Deschid ușa apartamentului strecurându-mi trupul îmbrăcat cu unul dintre costumele mele preferate pe ușa din lemn masiv. Apare și ea din dreptul dormitorului în care s-a întâmplat cel mai frumos lucru din viata mea. Încerca să își pună cerceii sclipitori ce sunt perfect asortați cu rochia mulata neagra. Parul îl are lăsat în valuri peste umerii sai ce nu sunt acoperiți de material pentru ca rochia are umerii goi. Las buchetul pe măsuța de cafea.

Zâmbește si vrea sa treacă pe lângă mine dar o opresc punandu-mi brațul în calea sa. Îmi așez mana pe talia sa subțire trăgând-o aproape de mine, pana când singurele lucruri care ne mai despart de le un sărut mult dorit sunt sunt contactul vizual intens și cei trei centimetrii dintre buzele noastre.

--- Frumoaso acum dacă te sărut se ia rujul?---o privesc intens în ochii ciocolatii

--- Nu m-am dat cu ruj.---chicoteste ușor facandu-ma sa schițez un zâmbet în coltul gurii

Îmi ciocnesc buzele de ale ei catifelate, îmi lipsea dulceața buzelor sale într-un mod atât de romantic. Mă las purtat de val încercând ca fac acest moment și mai romantic. Ne mișcăm buzele ca într-un vals lent în care reușesc sa eman fericire și sa eman toată dragostea ce o port pentru ea. Opreste sărutul pentru ca lipsa de oxigen a intervenit la amândoi.

--- Ăămm...trandafirii sunt pentru tine.---iau buchetul iar ea zâmbește facandu-ma sa mă topesc

--- Mersi.---vine și mă sărută pe obraz, pune trandafirii într-o vaza cu apa--- Mergem?

--- Da.---o prind de mana impletindu-ne degetele

Coboram în fata hotelului la masina mea. Îi deschid portiera, apoi ocolesc masina și a așez la locul meu. Mana mea fuge pe piciorul sau, făcând ca un zâmbet de îndrăgostit sa răsară pe buzele mele.

--- Ai vrea sa vorbim despre ceva anume?---expir adânc--- Sa ne cunoaștem mai bine?

--- Despre mine se știe tot ce trebuie, poate cu alta ocazie o sa iti spun mai multe lucruri despre trecutul meu pentru ca sunt sigura ca asta vrei sa știi.---răspunsul ei îmi da cu virgula, și-a dat seama ca vreau sa știu anumite părți din trecutul ei

--- Ok.---înghit în sec

Restul drumului a fost puțin cam tăcut, si spun puțin pentru ca muzica mai schimba starea de spirit. Am continuat sa îmi țin mana pe piciorul ei pana am ajuns, iar es se juca cu vârfurile degetelor pe mana mea. Fredonam amândoi versurile melodiei de la radio.

În fata restaurantului un băiat cu o uniforma sifonata, ne primește pe ușile vișinii al clădirii. Ne conduce pana la masa de lângă scena lăsându-și privirea sa se plimbe pe corpul frumoasei blonde de lângă mine. Îl privesc urat, însă toată scena este întreruptă de Iris care mi se arunca în brațe, iar pustiul pleacă.

--- Presupun ca ai văzut cine o sa cânte în seara asta.

--- Da!---imi mulțumește dându-mi un sărut scurt pe buze

Ii trag scaunul ca se se așeze pe masa, ne împreunăm mâinile deasupra mesei învelite cu o fata de masa neagra fina. O privesc vrăjit neputând sa îmi iau ochii de pe ea.

Din nou momentul este întrerupt de același băiat ce a venit cu doua meniuri. Blonda mea cauta prin meniu și se oprește asupra sortimentelor de paste.

...Mai târziu...

--- Ți-a plăcut?---o întreb deschizând ușa apartamentului ei ca sa intre

--- Foarte mult. A fost o întâlnire perfecta!---se așează pe canapea scptamdu-si pantofii din picioare

--- Mă bucur să aud asta, doar ca mai am o singura întrebare.---ma fixează din priviri

Mă așez în genunchi în fata ei, iar siguranta din privirea ei dispare. Scot cutia cu lănțișorul și o deschid în fata ei, un zâmbet jucăuș răsare pe buzele el.

--- Iris, vrei sa fii iubita mea?---scot lănțișorul

--- Da, Matteo!---fericit o strâng în brate lăsându-mă peste ea pe canapea, îi aplic un sărut fugitiv pe buze

Își ridica parul de pe spate lăsându-mă sa îi pun lănțișorul. Cu mainile tremurânde încerc sa prind lănțișorul, după doua încercări reușesc.

Se întoarce cu fata la mine, zâmbește. În colturile ochilor sai ciocolatii pot observa cum câteva lacrimi de fericire se formasera. Își pune brațele în jurul gatului meu, la rândul meu o prind de talie și o ridic. O duc în dormitor și o așez cu grija pe pat, îmi dau jos sacoul, aruncându-l pe podea. O sărut lung preluând întreg controlul asupra gurii sale, o musc de buza inferioara ușor. Îmi pune ambele mâini pe piept începând sa deschidă unul cate unul nasturii cămășii albe pe care o port.

O ajut făcând acest lucru mai repede, îmi arat abdomenul bine lucrat în fata ei, ea muscandu-si buza. Dintr-o mișcare agila rochia sa neagra dispare, iar corpul sau perfect îmi este dezvăluit. Mă trage deasupra sa, îi desmierd pielea gatului cu săruturi umede și cu mușcături răsfirate ce mai târziu se vor transforma în minunatele pete vineții ce arata ca aceasta fata este decât a mea. Se ridica deasupra mea, presandu-si feminitatea de membrul meu ce se bucura de atingerile ei. De pe talia sa subțire urc cu mana spre închizătoarea sutienului ce aproape se rupea pentru ai lasă sânii liberi. Sutienul sau cade lăsând la iveala sânii voluminosi, îi tachinez cu scurte sarutari și mușcături ce ii fac imediat sa se întărească.

Coboară cu săruturi apăsate pe gatul meu, lăsând și ea câteva mușcături. Coboară spre piept de unde continua cu săruturile pana la v-ul meu. O pun cu spatele pe pat, cu ambele mâini trag bucata aproape invizibila de material ce acoperă zona cu cele mai multe terminații nervoase. Trasez cerculete pe coapsele sale pana ma las de tot între picioarele sale lungi și subțiri.

Culeg cu limba umezeala formata doar datorita mie și continui sa ma joc cu limba în interiorul ei pentru ai oferi o parte din plăcerea ce urmează. Îmi las pantalonii sa cada o data cu boxerii, iau un plic argintiu de pe noptiera de lângă pat și îl întind pe lungime. Mă sprijin deasupra ei doar în brațe, o sărut apăsat și în același moment pătrund încet în feminitatea sa. Scoate un sunet ascuțit pe care îl acopăr cu un sărut lung.

Mă mișc încet în interiorul ei bucurându-ma de fiecare clipa. Geme ușor, știu ca se bucura de fiecare moment, la fel ca și mine.

Măresc ritmul mișcărilor făcând-o sa scoată sunete ascuțite, zambesc și continui sa ma mișc simțind cum sângele îmi gonește prin vene iar fiecare mușchi din corp mi se contracta. Finalul vine, iar oricât de mult mi-ar plăcea ca aceasta acțiune sa nu se termine vreodată, dar totul are un final.

Tremura de placere sub corpul meu, orgasmul rapindu-i toate puterile, la rândul meu ejaculez în prezervativ. Mi-l scot de pe membru și îl las lângă pat. Se așează cu capul pe pieptul meu, jucându-se cu vârfurile degetelor pe abdomen.

#1311

Just you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum