Evet yazdım. Nasıl başardım bunu ? İnsanlarla çok rahat iletişim kurabilmeme rağmen ilk kez bu kadar heyecanlanmıştım. Elim ayağım birbirine dolanmıştı Ne yapacağımı şaşırmıştım. Delicesine konuşmak isterken, bir o kadar da utanıyordum. Olan olmuştu yazmıştım bir kere. Belki bu kadın hayatımda en son tanıyacağım kadın hemde en son seveceğim kadın olacaktı. O yüzden duramazdım. Hissedebiliyordum. İçimde birisini tanıyabilmek adına kalmış son umut kırıntılarını kullanacaktım belki de. Aklımda ki tek düşünce beni bu kadar mutlu eden ve anlayan bir insanı hayatımın merkezi yapma isteğiydi. Her şeyden önce ona dair içimde başlayan ama ne olduğunu bilmediğim duygular, onun bana gösterdiği "ANLAYIŞ" ile başlamıştı...
Çok geçmeden cevap verdi;-"Yesss 😊"
-"Bak buna sevindim işte. Nasılsın ? 😊"
-"İyiyim sen?"
-"Bende iyi olmaya çalışıyorum."
-"Çalışıyor musun? Gördüm resimlerini, geziyon habire. Ayıp ayıp, Nankör. 😊"
-"Ya yok be. İzmitten arkadaşlarım geldi. Askere gidecek bir tanesi. Gitmeden onu gezdirdim. Şimdi Burdurdayım. Valla ölüyorum sıkıntıdan 😂"
-"Yoksa bütlere mi kaldın? 😱"
-"Allahım ne kadar da mühendis bir kız hemen her şeyi anlıyor. 😂"
-"Ben ve mühendis? Olacak gibi değil. 😄"
-"Valla senin gibi koca yürekli bir insan istediği her şeyi başarır. 🙂 Sen onu da halledersin şüphem yok. 😊"
-"Deme deme öyle deme. Neden koca yürekli ? Ben öyle olmak istemiyorum.😑"
-"Hayat getiriyor bu durumlara, hangimiz istediklerimizi yaşıyoruz ki ? Ama boş ver. Sana çok yakışıyor benim kadar olmasa da 😋"
-"Şahin'in arkadaşı olduğun nasıl belli oluyor. Ego uçuyooooo 😊☺️"
-"Aslına bakarsan ben onun egosuz tarafıyım. Deme öyle hemen. Arada bir böyle şeyler yapasım geliyor 😂"
-"Aman. Yap tabii. 🙂"
-"Bana bu izni verdiğiniz için minnettarım. 😊"
-"Ya şaka yaptım sadece 😇"
-"Senden gelen her şeye eyvallah. 🙂"
-"Neden öyle dedin ki ? Bide sen neden uyumuyorsun ?"
-"Bilmiyorum ya günlerdir böyleyim."
-"Keşke tek tek sorsaydım. 😊"
-"Öyle dedim çünkü oturup konuşmuştuk ya yaşanmışlıklarımız birbirine çoook benziyordu. Sende ben gibisin yanii. Böyle insanlardan zarar gelmez. O yüzden ne gelirse Eyvallah 🙂 Sen toplu sor ben tek tek cevaplarım. Yeter ki bütün cevaplar sana olsun 😂"
-"Dur bi saniye. Egom. Egom havalara uçmaya başlıyor. Aa. Şımarcam şimdi 😊"
-"Her şeye eyvallah derken bunlarda dahil 😂 "
Ben baya baya tutuldum sanırım. Yüzümde aptal aptal gülümsemeler, göğsüm yerinden çıkacakmış gibi kalbimin atması. Artık dayanamayacaktım içimde ki bu baskı ya. Ona dair bişeyler hissettiğimi anlamam çok zor olmamıştı. Dedim ki kendi kendime 'Gün gündür, o gün bugündür. Yürü oğlum Can hatta yürüme direkt uç. Aktarma yapmanın manası yok'. Sen misin bunu diyen ? Hadi bakalım;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın RÜYA'sıydı...
Genç KurguBir insan ne kadar fedakarlık yapar ya da birini ne kadar sevebilir ki ? Kadın ve erkeklerin rollerini değiştirmeye başladığı bu zaman dilimde, bir erkeğin mutluluğu, umudu, hayalleri ve sevdasını konu alan, içinde barındırdığı hikayenin gerçekliğiy...