Jiyeon
Telefondaki konuşmanın yalandan ve bir tür şakadan ibaret olduğunu düşünerek kendimi kandırdım ve soyutlamaya karar verdim.
Telefonumu yerden alarak içeriye girdim. Kapıda hazır bir şekilde beni bekliyorlardı. Önlerinden geçerek arabaya bindim.
Myungsoo sürücü koltuğuna yerleşirken , Hyun Shik önde oturmaya karar verdi. Geçen yolculuk sırasında kafam karışık olduğu için onları dinlemedim. Arada bir dürtüp konuya odaklanmamı söylüyorlardı. Ama ben yinede bir türlü kafamı toparlayamıyordum. Arabayı üniversitenin otoparkına park ettikten sonra hızla arabadan indim. Hemen arkamdan Hyun Shik indi.
"İyi misin?"
Dediği şeyi kavramam bir iki dakikamı almıştı. Başımla onayladım
"Pek öyle gözükmüyorsun."
Bahane üreterek ona doğru döndüm ve gülümsedim.
"İlk defa üniversiteye başlıyorum. Heyecandan sanırım"
Hyun Shik gülümsedi ve çocukken yaptığı şeyi yaptı. Yanaklarımı sıkmaya başladı. Gülümsedim ama o daha da sıkınca canım acıdı ve hafifçe ittim ardından kahkaha atmaya başladı. Beni hâlâ sevimli küçük bir çocuk sanıyordu. Myungsoo arabadan havalı bir şekilde indi ve bize sinirle baktı.
"Burası üniversite , Seul Woonsan yetimhanesi değil. Çocukça davranmayın."
Diyerek adımlarını hızlandırdı ve önümüzden hızlıca geçti. Küçük çantamı sırtıma iyice yerleştirirken Hyun Shik'den kurtuldum ve Myungsoo'nun peşinden koşmaya başladım. Kampüsün bahçesi büyük ve güzeldi.
Beyaz saraya benzeyen bu üniversiteyi sevmiştim. Ta ki Myungsoo'nun yanında ablamı görene denk sırıtmadan duramıyorlardi. Hyun Shik kendinden emin bir şekilde yanlarına giderken peşinden gittim. Ablam varlığımı yeni farkedince şaşırmışa benziyordu.
"Senin Hyun Shik ile ne işin var yoksa siz..."
Diyip işaret parmağıyla bir beni bir Hyun Shik'i gösteriyordu. Myungsoo arkadan sert ve onaylamaz bakışlar atarken Hyun Shik hızla koluyla beni yanına çekti. Ve gülümsedi.
"Biz sevgiliyiz."
Tanrım! Bu beklediğim en son şeydi.
Hızla ona baktığımda gülümsüyordu. Myungsoo ise yerinde resmen volta atıyordu. Aslında Myungsoo'nun kıskanması hoşuma gitmişti. Bende Hyun Shik'in yanağına öpücük kondurdum.
Krystal tebrik konuşmaları yaptıktan sonra Myungsoo'ya yanaşarak telefonunu açtı. Myungsoo gergindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamam [Myungyeon]
Kurzgeschichten"Defalarca kez intihar etmeye kalkıştık. Jiyeon kalkıştık diyorum çünkü ben tek değilim. Onlar kafamın içindeler ve ben susturamıyorum. Çevredeki herkese zarar veriyorum. Son zamanlarda kendimi ağlayarak uyanırken buluyorum. Bazen ani nöbetler geçir...