2.Bölüm [Sen Ben Ve Onca Yıl]

168 20 1
                                    

Multi : Karakterler

......

Yatağında alarm sesi yüzünden bir o tarafa bir bu tarafa dönen park Hyun Shik en sonunda isyanlar içerisinde elini saate vurarak durdurdu. Kapı sesi çaldığında içinden edebildiği kadar küfür ediyordu.

"Gel!"

Diyip bağırdıktan sonra yerinden doğrularak eliyle gözlerini ovuşturdu. Sırtını yatağa doğru eğerek dikleştirdi. Genç bir hizmetçi kız ona gülümseyerek kahve uzattı.

"Anneniz kahve içmenizi ve hemen aşağıya gelmenizi rica etti"

Park Hyun Shik ilk başta soğuk bir ifade ile bakarak konuştu.

"Tamam koy oraya."

Kız gideceği sırada arkadan onu süzdü ve durmasını söyledi. Kız ona doğru döndüğünde çapkın gülümsemesini ve karizmatik bakışları ile kıza bakarak konuştu.

"Sen yenisin galiba"

Kız gülümsedi ve başıyla onayladı. Ve Hyun shik'e doğru yaklaştı. Hyun Shik'in yanına gittiğinde hızla konuştu.

"Evet efendim."

Hyun Shik kızın elini tutarak nazikçe öptü

"Adın ne senin?"

"Hye Jin efendim."

Hyun shik tekrar gülümsedi ve göz kırptı.

"Hye Jin bundan sonra bana "efendim" demene gerek yok. Resmi olmayalım. İstediğin zaman odama girebilirsin. Sorun yok"

Kahve içmeden ayılan Hyun Shik her zamanki gibi formundaydı. Kızı iki eliyle bacaklarına sarılarak kendine çekmesi ve aniden kapının açılması bir olmuştu

"Üzgünüm dostum ama bu acil durum!"

Diyerek elleri havada "ben suçsuzum" der gibi havada kalmıştı. Park Hyun Shik sıkıntıyla oflayark yerinden kalktı.

"Sen aşağı in güzelim"

Kız hızla odadan çıktı. Kız giderken myungsooda kıza bakıyordu. Park Hyun Shik yerde duran kazağını alarak üzerine geçirdi.

"Ne oldu sende mi beğendin?"

Myungsoo çapkınca gülümsedi. Ve onaylamaz bakışlar attı.

"Bugün sevgilim ile ailelerimizi tanıştıracağız. Ve itiraz istemiyorum sende geliyorsun."

Hyun shik pantolonunu da üzerine geçirmek üzereyken ayağı pantolununa takıldı ve yere düştü. Fakat kendi haline gülmüyor myungsoo ya sinirli bir şekilde bakıyordu.

"Jiyeon? Peki ya o?"

Myungsoo'nun gülümsemesi bir anda silindi.

"Jiyeon benim aşık olduğum kız değil. Hiç bir zaman olmadı. O benim çocukluk anılarımı süsleyen biri o kadar."

Hyun shik pantolununu giydi ve kaşlarını çatarak alayla gülümsedi.

"Peki ya geçen yaptığımız olay neydi. Onu gördüğünde neler hissettiğini biliyorum. Üstelik onu terkeden biziz!"

"Oyun arkadaşımı kıskandım. Ama aşık olsam bu kadar sakin olur muydum sanıyorsun? Geçen hafta krystal'e sırf "güzel olduğunu" söylediği o oğlana ne yaptığımı hatırlamıyor musun? Ben krystal'e aşığım."

Myungsoo daha fazla uzatmadan Hyun Shik'in odasındaki uzun büyük deri koltuğa kendini atarak cebinden telefonunu çıkarttı. Ve sevgilisini aradı. Aynı zamanda diğer elinde bir yüzük vardı onunla oynuyordu.

Unutamam [Myungyeon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin