Hyun Shik kapıyı açtığında karşısındaki kişiye samimiyetsiz bir gülüş iletti.Karşısındaki şımarık kız olan krystal'de hafifçe gülümsedi.
"Myungsoo nerede?"
Dedi elindeki mor çantanın ne kadar pahalı olduğunu göstermek gibi bir amacı vardı sanki. Konuşurken çantası ile hareket ediyordu.
"Myungsooooooo!"
Diye bağırdı Hyun Shik salona doğru. Fakat ses gelmedi.
"Şımarık kız arkadaşın evimize teşrif ettiiii!"
Diye bağırdı.
Ve tekrar krystal ile karşılıklı samimiyetsiz bir gülümseme geçti ve Krystal cebinden bir peçete çıkartarak eliyle sıkıca tutu. Ve Hyun Shik'i peçete olan eliyle itti.
Krystal önden giderken Hyun Shik arkasından bağırdı.
"Haberin olsun diye söylüyorum günde en az üç kez banyo yapıyorum."
Krystal aniden döndü. Ve başını yana eğerek kaşlarını çattı.
"Ah tatlım bu kesinlikle senin yatak odanda ki kızlar sebebindendir. "
Dedi tiksinerek bakarken.Ve tekrar evin her köşesine bakmak için ilerledi.
Bahçeden koşarak gelen myungsoo krystali görünce duraksadı. Ve Krystal aniden Myungsoo'ya sarıldı.
Myungsoo şaşkınlıkla Hyun shik'e bakarken. Hyun Shik elini havada tutarak "bana hiç bakma" der gibi gözleriyle konuştu. O sırada mutfaktan Hyun woo çıktı. Ve bahçeden de jiyeon. Jiyeon şaşkınlıkla ve öfkeyle myungsoo ve ablasına bakarken. Hyun shik'de jiyeona bakıyordu.
Myungsoo ani bir hareketle krystali itti.
"Evin adresini nerden biliyorsun?"
"Elbette jiyeondan.Babam jiyeonu takip ettiriyor."
Myungsoo sinirle baktı.
"Bilmeni isterim ki burası sadece benim evim değil aynı zamanda bu evde 4 kişi daha yaşıyor."
Derken öfkesini hiç gizleyemiyordu.
Krystal hızla onu dudağından öptü ve geri çekildi.
"Ama sevgilimsin ve biz yakında evleneceğiz bence buna herkes alışmalı."
Hyun Woo dayanamayarak odasına gitti. Hyun shik'de peşinden gitti.
Jiyeonda önlerine geçti.
"Hoşgeldin abla"
Dedi ve yürümeye devam etti. Fakat onu durduran ablasının cümleleri oldu.
"Hepimiz buradayken neden güzel bir akşam yemeği yemiyoruz?"
Jiyeon konuşmadan tekrar krystal konuştu.
"İtiraz istemiyorum."
Hyun Woo üst katta ki merdiven direklerine yaslanarak bağırdı.
"Ben ve Hyun Shik patlamış mısırları patlattıktan sonra ji eunlara gidiyoruz."
Jiyeon hızla öne atıldı.
"Bende gelmek istiyorum."
Hyun Shik merdivenlerden indi ve salonun ortasında durdu.
"Sadece ben ve Hyun woo için izin aldık. Üzgünüm bebeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamam [Myungyeon]
Krótkie Opowiadania"Defalarca kez intihar etmeye kalkıştık. Jiyeon kalkıştık diyorum çünkü ben tek değilim. Onlar kafamın içindeler ve ben susturamıyorum. Çevredeki herkese zarar veriyorum. Son zamanlarda kendimi ağlayarak uyanırken buluyorum. Bazen ani nöbetler geçir...