Deo 2:✅

243 16 3
                                    


" Devojka po imenu Ena " 

*Ena's P.O.V* 

Sledeci dan je ponovo nastupio. 

*Ushio's P.O.V* 

Trenutno radimo na jos jednoj istrazi, smrad krvi se moze osetiti, moje nove kolege, koja su za sada mlada deca, jedva prezivljavaju ovaj prizor. Troje osobe su raskomadane na delove, a okolo su srca. Ovo lici na neko demonsko svetiliste ako cemo iskreno. Ubrzo dolazi kolega. 
- Da, Seungbae? 
- Ako Vam ovo nesto znaci.. - Pruzio mi je papir, ruke su mu se tresle. - Nasao sam u odeci zrtve zajedno sa ovom krvavom ruzicom

" Ovo je za nju. Nadam se joj se svidja. 

A.D. " 

Nije valjda.. 

*Ena's P.O.V* 

Trenutno sam kod Nexa u stranu, dok Yuno priprema nudle. TV je bio upaljen onako. 

" A sada, najvaznije vesti. Ubica je identifikovana kao Agust D, veoma poznata muska ubica, koja je sirila svoj teror i ubistva po mnogim drzavama. On je veoma zloban i opasan. Kazu da potice iz Juzne Koreje i otkada je poceo sa putovanjem, pravi pustos i ostavlja svoje tragove. Njegov izgled ostaje ne otkriven. Savetujemo Vam da ostanete pribrani i da se pazite. Ovo nije obicna ubica. On je veoma poznat i sam sebi je napravio ime po broju zrtava i po nacinu na koje ih ubija. Savetujemo zenama da se pogotovo cuvaju. On je ovde za nekom zenom, ko je ona, ne znamo. Cuvajte se, on je slobodan i ubice bilo koga.

Svi su ucutali. Pogledali smo jedne u druge, Zazvonio mi je telefon. Poruka od Sofije. 
- Je l su cula vesti? Bas Agust D od svih ubica je ovde. On je gori od najgorih.. 
- Da, ne mogu verovati i dalje..
- Odgovorila sam. Nakon nekog vremena, stigla je i poruka od nje. 
- Sta cemo da radimo sad? 😓
- Ne mozemo nista uciniti, tu je policija i istrazivaci. Ovaj posao je nad njima. 
- U pravu si.. 


Nakon nekog vremena, otisli smo u skolu. 

*Narrator's P.O.V* 

I tako su svi usli u ucionice, razredna je bila sa policijom u ucionici, pricajuci o ubici. Po prvi put u zivotu da sva deca slusaju o cemu se prica o skoli. Ubrzo su policajci napustili skolu. Odjednom je zazvonio alarm. 
- UPOZORENJE - culo se na spikerfonu - IMAMO PROVALNIKA! UPOZORENJE! AKO STE VAN UCIONICE, BRZO UDJITE. - Razredna je u panici zakljucala vrata i pripremila otvorene prozore za evakuaciju, za svaki slucaj. 

Fugura u crnom ulazi i gasi ceo elektronski sitem u skoli gde su se i sva svetla pogasila. 
 A.D. je isao hodnikom, ubijao sve redom sposobno, decu, radnike, ko god da mu je stao na put. Bez ikakvih emocija. Usao je u zbornicu, gde nije bilo nikog, osim jedne osobe znao je, sigurno, koja se krila ispod stola, gledajuci u cipele A.D.-a. Stavila je ruke preko usta, i tresla se, jedva je drzala suze. Kada je videla da se odaljava, ispustila je drhtavi dah, nakon sto joj je kamen pao sa srca. Ali to nije zadugo trajalo dok nije cula pistolj pored sebe, spustio se do njenog nivoa. 
- Ako mi sada ne pomognes da pronadjem necije fajlove, ubicu te bez oklevanja zeno, je l' ti jasno? - Slabasno je klimnula glavom, povukao ju je za ruku, stiskajuci cvrsto, na sto ju je nateralo da ispusti zvuk bola. Usput je i udarila glavu od sto. - Prestani da places, ili cu ti razneti glavu. - Pripretio joj je i pozurila je u prostoriju sa fajlovima ucenika. 
- K-Koga trazis!? 
- Ne znam kako se zove, al znam kako izgleda. Ima braon kosu, sa siskicama, plave krupne oci, srednje velicine usana, bleda koza. - Klimnula je glavom i pocela da trazi. Medjutim, A.D. je gubio strpljenje. - Bolje ti je da pozuris - Drsko je krenuo. - pre nego sto policija dodje. Ili cu te na najgori nacin ubiti ovde. - Pocela je da place i jos brze da trazi. 
- J-Jel ovo ona!? - Uzeo je fajlove iz njenih ruku i nasmejano gledao u sliku, prosao je prstima kroz nju. 

- Ovo cu zadrzati, al ti mi vise nisi potrebna. 
- N-Ne m-moli---
Pre nego sto je mogla dovrsiti svoju molbu, njena glava je bila raznesena. 
Zatim je poceo alarm da se cuje. Uzeo je svoju torbu i ubacio fajlovem bez imalo gadljivosti, iskoristio je zeninu krv i poceo da pise i da crta po zidu. Zatim opet vadi jos jednu ruzu i ljubi je, sav zadovoljan sa svojim radom, izlazi iz zbornice i izlazi normalno na vrata, gleda u kameru, nasmejao se iza svoje maske i pokazao srednji prst. Izasao je iz skole sa fajlovima, ostajuci ne primetan, zato sto su svi ostali u ucionicama. Mogao je cuti sirene u blizini, polako ulazi u svoja kola i odlazi. 

Policija je usla u skolu, gledajuci u leseve koji su lezali na podu u lokvi krvi. Gopodin Ushio u brizi prolazi prvi kroz hodnike, u nadi da nece videti poznato zensko telo kako takodje lezi bez zivotno, naravno, bilo mu je zao i ostalih. Mladi i stariji ucenici, sa sve profesorima i ostalim radnicima. 
Znao je da ce porodice patiti zbog ovoga. 
- Boze, koliko je samo mrtve dece na podu. Ko bi ovo mogao uraditi sam?
- Pitao je najnoviji policajac. Tuga i ljutnja ga je okupirala. Oshio odgovara mirno. 
- Ovo je nas posao, moramo se nositi sa ovime. Naucices da zivis sa ovime. 

Odjednom njihova paznja se usmerava ka zidu. 

" Da li ti se svidja sta sam napravio za tebe, Ena? Uskoro ces pripadati meni. 

A.D. " 

- Moramo pod hitno naci tu devojku. 

HIS PREY: ❌Donde viven las historias. Descúbrelo ahora