Deo 6:✅

254 17 4
                                    


*Yuno's P.O.V* 

"  Agust D je usao i pucao u sve redom, alarm se oglasio. Policajci sa raznih mesta su poceli da se prikupljaju ali je bilo kasno. Kako su prilazili, pucao je, a kada bi istrosio metke, bacao bi nozice. Polako je dolazio do celije gde se nalazila Ena. Pribila se uza zid, zvuk nismo mogli da cujemo. Prilazio joj je al je pocela da bezi, a on za njom.
- Yuno.. - Nex je sapnuo i gledao me u strahu. Okrenuli smo se, a ispred nas je stajao Agust D. 
- NE! - Viknula sam i skocila na njega, ali je nesto ostro bacio ka Nex-u. - NEX-E! - Uhvatila sam lap top, i zamahnula ka njegovoj glavi
- Je si li dobro? - MOLIM?! KAKO JOS SME TO DA PITA? 
- jE SI Li DoBrO?  YuUUuUno!? Dragaa? - Uhvatio me je i poceo jako da me trese. " 


.

.

.

Otvorila sam oci naglo. 
- Kad sam zaspala!? - Uhvatila sam Nex-a za ruku i povukla ga u jak zagrljaj. - Ej, sta je bilo? - Upitao je tiho i mirno, samo sam nastavila da ga stezem. - H-Heej! U redu je, tu sam.. sta se desilo? 
- Je l' bas moramo da idemo na to mesto? Videla sam nesto strasno! 
- Zar ne zelimo da saznamo sta se desilo sa Enom? Sama si trazila, to jest, oboje, al to nije bitno. Zasto si se odjednom predomislila? Sta si sanjala? 

- Nista dobro, dragi. Ali bolje je da idem tamo sama... 
- Ne, u ovome smo zajedno, sta si sanjala? 

- Da je Agust D tamo sa nama, oteo Enu i nas pokusao da ubije! Ko zna sta je sa Enom uradio! 
- Yuno.. nemoj da se brines, Ena je na sigurnom, ima ih puno tamo, sumnjam da ce proci tamo sam. (A/N: Sure Jan) 
- Ali.. - Stavio mi je prst preko usta. 
- Shh, nema ali, u redu je.. Idemo samo da je posetimo i da joj postavimo par pitanja sta se sve izdesavalo. 
- Dobro, ali moramo se paziti.. 

*Ena's P.O.V* 

Sve je bilo crno, jedva sam otvorila oci. Mislila sam da ih nikada necu otvoriti, vrti mi se u glavi i sve je mutno. Protresla sam glavu, sto me je nateralo da se jos gore osecam, kako divno. Ne samo da me glava boli, nego i kod vrata. Sta li se desava, hjoj.. 
Pocela sam brzo da trepcem, a onda polako, videla sam dve tamne zamucene figure. 
- I? Zasto ju je doveo? Da se svi poigramo sa njom i na kraju ubijemo? Zbog njega smo kroz mnogo govana prosli za ovo jedno deriste. 
- Ajde, i on ima prava da dovodi devojke, samo mi to radimo, neka mu je za igru. 
- Ma je l' si video kakvo joj je telo malo? Sva je slaba, nece izdrzati, pogotovo ako svi navalimo na nju, nije ruzna u licu. 

- Uggh.. - Tiho sam promumlala i drzala se da se ne ispovracam. 
- Oho, da li se to neko probudio? - Pogledala sam ga rasirenih ociju u strahu.  
- Ima lepe oci. - Momak sa veselim glasom je to rekao. Sta je ovo? Gde se nalazim? Kakva igra? Koj je ovo vek, univerzum? Cekajte ljudi da se razbudim prvo. 

- Pa Agust nikad nije imao los ukus. - A onda sam shvatila. 
- Pogledaj obraze, pojeo bih ih..~ - Opet taj veseli glas. 
- Nece niko da jede nicije obraze. - Dubok poznat glas se cuo. - Ako joj pridjete, gotovi ste

- Ma daj, Aguste, ti to ozbiljno? Doveo si je samo da se ti igras? I mi imamo nuzde. 
- Da, ja sam je doveo samo za sebe, samo ja imam prava da je diram i da radim sta zelim sa njom, je l' vam jasno? 
- Pfft.. - Veseli momak mi je prisao i povukao me za kosu, zagrizla sam usnu, i gledala ga ocima punih suza od bola. - Pogledaj je samo kako je jadna. - Smeskao se glasno, dok je jos vise vukao, al onda je prestao nakon sto se cuo zvuk udarca. - Eeej, smiri se! Sta ti je? Ona je samo igracka!

- NIJE! I ponavljam zadnji put, niko ne sme da je dira osim mene!  
- Prs'o si. 

- Ne sme mene niko da dira! Sta je sa vama?! - Viknula sam. Ok, ovo je bio pogresan potez. Popila sam samar. - Sta si rekla?! - Ok, ovo me je razbudilo. Zgrabio mi je vilicu, ali sam ga ugrizla za ruku. Ostali su poceli da se smeju. - Trebas nauciti lekciju. 
A opet, sve crno. 

*Yuno's P.O.V*

Zaustavili smo kola, i usli u dvoriste policijske stanice. Obicno tatine kolege me lepo docekaju, sa jedno te istim salama. Ovoga puta je sve bilo tiho, i vrata stanice su bila otvorena, malo lice na razvaljena. Unutra je bio jedan moguci covek. 
- Pokusao sam da nazovem Ushio-a, ali se ne javlja..

- Da.. tata spava.. Sta se desilo, Yang? 
- Agust D.. - Okrenula sam se ka Nex-u. - Provalio je ovde, cak nije ni alarme pogasio, ne znam kako je uspeo sve ovo, mora da je neko bio sa njim..  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A/N: Znaci izbacila sam zadnji deo pre tri nedelje bukvalno, imala sam 80 i nesto pregleda, a nakon zadnjeg dela imam 210, bukvalno wow, i primetila sam da Vas je dosta ubacilo pricu u biblioteku. Slobodno votujte i komentarisite. ;)

HIS PREY: ❌Donde viven las historias. Descúbrelo ahora