Odjednom me je neko jako udario, sto me je nateralo da se srusim po ovom klizavom i krvavom podu.
- Napravila si veliku gresku slatkisu. - Skliznula sam i jako udarila svoja kolena, verovatno ih i posekla. Ah.. boli. Zasto ja? Uhvatio me je za kosu i podigao glavu. - Ako sada ne ustanes, nece dobro proci. Ima da me pratis ili cu ti razneti glavu, je l' ti jasno?
- Pa bukvalno je l' me volis ili samo jebeno oces da me ubijes? HAJDE, PUCAJ, bice mi mnogo lakse! - Oci su mi bile zatvorene, nisam mogla da gledam u mrtva tela. Miris krvi je poceo da mi obavija nos. Kako divno.
- Ne, slatkisu, ako bih nameravao da te ubijem, uradio bih to na najgori nacin, za sada ima da trpis i da zivis samnom. Je l' ti jasno?
Pre nego sto sam odgovorila, krenuo je da hoda, grubo uhvativsi me za ruku, povukao me je, tako da sam i ja stajala na nogama. - Krenimo, pre nego sto ostali dodju. Nije bilo puno policajaca, inace bi bilo mnogo gore. - Otrgla sam ruku i krenula da hodam pored njega. - Ne, zelim da te vidim da hodas ispred mene. Brze malo. Ako usporis, ja cu da te vucem.
- Dobro, dobro, ne moras tako grub da budes.. - Nastavila sam da hodam, i pocela sam polako da ubrzavam u svakom koraku. Naravno da se plasim za zivot i da zelim da pobegnem, noge me teraju da trcim.- Hej, uspori. Znam da sam rekao brze, ali ne toliko. - Oh, shit, oh shit. Noge su se same opet pokrenule, ali vec sam pronasla sebe u momentu kako trcim. - HEJ! - Viknuo je, i glasniji i brzi koraci se mogli cuti. O ne..
Zadnje sto se desilo, jeste da sam bila jako udarena i oci su se zatvorile.*Yuno's P.O.V*
- Izvoli lekove tata.. - Uzeo je i polako ih progutao.
- Idem malo da prilegnem, vas dvoje, da nista niste uradili, je l' vam jasno? - Klimnuli smo glavom. Otisao je ubrzo, a Nex i ja smo usli u moju sobu.
- Sta nam sve treba? Hmm.. - Razgledali smo sobu i shvatili da nema nicega potrebnog ovde. Svratili smo do kuhinje i napravili sendvice, nikad ne znamo kad cemo ogladneti, trebaju nam. Nakon sto smo spakovali hranu, otisli smo u tatinu kancelariju kod kuce.
- Kljucevi od kola bi trebali da budu negde ovde. Pogledaj po fiokama, mozda i nadjemo nesto sto pise za Enu. - Pokusavali smo da pronadjemo kljuceve od kola, ali nema ih nigde bukvalno. Pocela sam da se nerviram. Gde bi jos mogao da ih drzi?
- Nex, mozda su kod njega u sobi..? Je l' si pronasao nesto?
- Pronasao sam fajl gde pise da su Enu zatvorili kod sebe, i ne pustaju je nigde. Kazu da je A.D. trazi, ali da je sve jako dobro osigurano, i ne moguce da se provali u sistem i ugase alarmi, tako da, da je pokusavao da provali u stanicu, ipak ih ima oko 15-ak tamo, plus dobar alarm.
- Ali opet imam neki osecaj da se nesto desilo, kazu da je lik jako los..- Videcemo..
*A.D. P.O.V*Zao mi je sto sam morao ovo da uradim, ne zelis da slusas.. Bas kao ona.. Bas kao sto ona nije slusala..
*Flashback*
-Yongiii~ - Cerekala se - Ne brini se! Ionako sam odrasla! Imam 16! - Podigla je bradu u vis. - Nece mi nista biti, samo jednom!
- Mia, klubovi nisu za tebe, ako mama sazna, gotovi smo! Pogotovo ako sam te ja pustio, kao stariji brat, trebam da pazim na tebe, ne smes.
- Hajdeee, ako tebe ne zanimaju klubovi, ne moras samnom!
- Nije kao da mene ne zani-- tacnije, da, ne zanimaju me, stvar je u tome da si jos mala za to. Tamo ima droge, alkohola, raznih matoraca, ne zelim da ti se ista desi! Ne moze, i to je to!
- Ali.. ti mozes da budes u blizini i znaces.. hajde.. samo danas..!
- NE! - Viknuo sam, sto ju je nateralo da ucuti. Dobro je. Krenuli smo kuci. Bez da sam joj rekao, zna na sta mislim. Pratila me je. Ona nije moja rodjena sestra, ona je usvojena, ali mi znaci kao prava. Kako sam se zaneo u mislima, shvatio sam da vise ne cujem korake iza sebe, okrenuo sam se i bez ikakvog razmisljanja, poceo da trcim ka klubu. Uleteo sam unutra, ali su me strazari zaustavili.
- Izvinite, nemam vremena za ovo! - Poceo sam da panicim
I tako je sve pocelo.
*Yuno's P.O.V*Sedeli smo u celiji gde je Ena bila zatvorena, sa laptopom u krilu, i povezali smo kamere, gledajuci sta se desava.
Agust D je usao i pucao u sve redom, alarm se oglasio. Policajci sa raznih mesta su poceli da se prikupljaju ali je bilo kasno. Kako su prilazili, pucao je, a kada bi istrosio metke, bacao bi nozice. Polako je dolazio do celije gde se nalazila Ena. Pribila se uza zid, zvuk nismo mogli da cujemo. Prilazio joj je al je pocela da bezi, a on za njom.
- Yuno.. - Nex je sapnuo i gledao me u strahu. Okrenuli smo se, a ispred nas je stajao Agust D.
VOCÊ ESTÁ LENDO
HIS PREY: ❌
Mistério / Suspense- " Pokusavas da pobegnes? Brojim do pet. Ako ne stignes da izadjes iz ove sobe, fino znas sta ce se desiti. " Datum izbacivanja: 18.3.18. Datum zavrsavanja: ??? "❌" stoji zato sto prica nije napisana do kraja. Ko ne moze da trpi neke bolesne...