Kattonások ,csattonások egyszerre , furcsa hangok ,Mi lehet ez?kérdeztem magamtól.
Egyszer csak egy nagy nyomás és valahol földet értem, a Nap sugara úgy szúrta a szemem,mintha homok lencse került volna bele ,a szemem nem bírta tovább ezért lehunytam. Hangokat hallottam , több ember hangját is. Egyszer csak egy dobbanás hangját véltem felfedezni, egy apró hangos dobbanást.
-Bököttek szerintem ezt látnatok kell.
-Menj arrébb te plotty!
Össze-vissza beszéd amiből semmit se értettem. -Miről hablatyolnak itt ezek?
Mik ezek a szavak? Kik ők? Miért vannak itt? És én miért vagyok itt?
-Nyugalom csendesebben ,még megijesztitek az új Zödfült!
-Jólvan már okosplotty, inkább segíts annak az új bököttnek kimászni , és ne itt okoskodj!
- Ahogy óhajtod -mondta az udvarias ismeretlen.
Még mindig csukva volt a szemem ,nem bírtam és nem is mertem kinyitni.
-Hé! Nem szeretnélek sürgetni, de itt az összes tisztárs éhes,és a veled érkezett eledelre várnak,ha úgy gondolod kimászhatnál vagy akar segíthetnék ha gondolod.
Nagy erőfeszítést hajtottam végre,hogy azt az érzékeny szemem ki bírjam nyitni, nem telt el 30 másodperc , de sikerült, gratuláltam magamnak, hiszen egy ilyen helyzetben nem biztos,hogy minden élőlény megtudná tenni.
Mikor rápillantottam az ismeretlen, de furcsán aranyos fiúra valami szúró érzést éreztem a hasamban.
Nem bírtam megszólalni,mintha valami elvitte volna a hangom,egy szó se jött ki a számom, elkezdtem pánikolni.
-Nyugi,nyugi nincsen semmi baj,biztonságban vagy.-nyugtatott
-Newt vagyok, téged hogy hívnak?
-Én.. nem.. nem tudom.-válaszoltam
-Semmi baj ez normális,még senki se tudta ilyen hamar a nevét.
-Na de szerintem ideje lenne kimásznod a dobozból ha gondolod.
Bólintottam.
Segítettek kimászni, ez meglepett mert a beszédek során nem gondoltam volna ,hogy ilyen udvarias társaságba keveredtem.
Mikor talajt éreztem a lábam alatt , csodálkozva néztem körül.
-Mi ez a hely?-gondoltam magamba
Egy hang vágta közbe az ámulásom
-Hé Newt, vezesd körbe az új Zöldfült!
-Rendben Alby!-válaszolt
Nos szó... nem bírta végig mondani a mondanivalóját,mert előre törtem és egyedül kezdtem felfedezni ezt a különös helyet.
Várj meg!-szólt utánam
De fürge ez az új Zöldfül..-suttogta
Na szóval, ez itt a tisztás,itt eszünk,dolgozunk,alszunk és élünk.
Ámulva figyeltem őt és hallgattam selymes hangját.
Megmutatott mindent egytől-egyig.
Most következett a bemutatkozás.
Ő itt Minho a futárok elöljárója..
Mindenkit bemutatott mire lement a Nap.
Végre egyedül maradhattam a gondolataimmal.
Egyszer csak ugyanolyan zajt hallottam mint ott lent a dobozban.
Mi ez a hang?
-A kapuk zárulnak,csak azt hallod.
Megfordultam és Newt állt előttem.
Megijesztettél..
Ne haragudj, nem volt szándékos!
Elfordultam
Egy valamit még nem mondtam el neked. A figyelmemet rá fordítottam, Mégis mit?
Vannak szabályaink ,amik nélkül most nem lennénk itt.
Még ma..-mondtam
Az első az,hogy tiszteld a tisztársaid, hiszen ha nincsen meg a kellő bizalom felborulna minden.
Ne okoz kárt a tisztársaidnak,és főleg ne magadnak.
Értem...még valami?
Newt rám nézett..
A legfontosabb az,hogy SOHA ne menj be az útvesztőbe!
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●