41o κεφαλαιο

1.6K 189 34
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου ενοχλημενη από το ενοχλητικό φως που έμπαινε στο δωμάτιο.

Σάββατο.Επιτελους!Η διάθεση μου είναι πολύ καλή.

Ένιωσα ένα βάρος στο στήθος μου και κοίταξα προς τα κάτω.Το θέαμα ήταν απίστευτα υπέροχο.

Ο Jacob κοιμοταν πάνω στο στήθος μου ενώ τα χέρια του ήταν περασμένα στην μέση μου.

Το χέρι μου μπλέχτηκε στα μαλλιά του και τον χαϊδεψα απαλά.Μετα από λίγο τον είδα να χαμογελάει και λίγο αργότερα αντίκρισα τα ζαλισμενα από τον ύπνο μάτια του.

Παρέμεναν φυσικά υπέροχα.Γαλαζοπρασινα όπως πάντα.

Τα χείλη του ήρθαν σε επαφή με τα δικά μου σε ένα ήρεμο φιλί.Με ξαφνιασε πολυ αλλά μου άρεσε.

Απομακρύνθηκε και με κοίταξε χαμογελαστός."Καλημέρα μωρό μου"είπε.

Ω 'μωρο μου'.

"Καλημέρα"είπα.

Κοίταξε ευθεία σκέφτηκα "Ξερεις..."έκανε μια παύση και μετά από λίγο συνέχισε "Με κοιτάς περισσότερο την ώρα που κοιμάμαι"χαζογελασε παιχνιδιάρικα μια κοκκινισα όσο δεν πάει.

Ω έλα τώρα..Που το ήξερε αυτό?

Άφησε ένα φιλί στο στέρνο μου και σηκώθηκε από το κρεβάτι."Που πας?"ρώτησα με παράπονο.Δεν θέλω να φύγει.

"Δεν φεύγω μωρό μου"χαμογέλασε.

"Απλά πείνασα"ανασηκωσε τους ώμους του και βγήκε από το δωμάτιο.

Γέλασα σιγανα και σηκώθηκα από το κρεβάτι πηγαίνοντας κάτω στην κουζίνα.Εκει που ήταν και αυτός.

"Γιατί να μην πάμε εξω να φάμε πρωινό?"ρώτησα ναζιαρικα.

"Τέλεια ιδέα!"ενθουσιάστηκε σαν γλυκουλι πεντάχρονο και γελασα.Με κάνει να γελάω τόσο εύκολα.

{•••}

"Είμαι καλη?"έκανα μια στροφή μπροστά του.

"Είσαι υπέροχη"είπε και σηκώθηκε από το κρεβάτι πηγαίνοντας προς το γραφείο μου.

Πήρε το κινητό μου και μου χαμογέλασε.

"Έχεις καιρό να ανεβάσεις φοτογραφια"είπε και συμφώνησα.

"Έλα να σε βγάλω μια"

"Έλα να σε βγάλω μια"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Together for fame or not?[1]Where stories live. Discover now