43ο κεφαλαιο

1.6K 199 26
                                    

"Λοιπόν Lor το έχουμε!Απλά πρέπει να μην τα σπάσουμε όλα"γύρισε να με κοιτάξει και χαμογέλασε.

"Να σου θυμίσω ότι σε 4 μέρες έρχονται οι γονείς μου!Αν δουν την κουζίνα κατεστραμμένη θα με σφάξουν"είπα και τον άκουσα να χαχανιζει.

"Μην γελάς.Σοβαρολογω"σηκώθηκα από την θέση μου και πήγα κοντά του αγκαλιάζοντας τον από πισω.

Έβαλα το κεφάλι μου στον ώμο μου και η ανάσα μου χτυπούσε στον λαιμό και στο αυτί του.

Χαζογελασε και λύγισε το κεφάλι του προς την μεριά που ακουμπούσα εγώ."Με γαργαλας"είπε γλυκουτσικα και χαμογέλασα αυτόματα.

Απομακρυνθηκα και πήγα προς το ψυγείο.Κοιταξα μέσα και..τίποτα.

"Εμ,δεν έχει τίποτα εδώ!"είπα.

"Και πως ζεις τόσες μέρες?"

"Τρώω δημητριακά"στριφογυρισα τα μάτια μου.

Πήγε να μιλήσει αλλά τον διεκοψα.

"Και πριν ρωτησεις,το γάλα τελείωσε εχθές"είπα και τον άκουσα να γελάει.

"Ωραία τότε πάμε έξω να φάμε κάτι"ήρθε προς το μέρος μου.

Έπιασε την μέση μου και με πίεσε πάνω του.Φιλησε την άκρη τον χειλιων μου.Ω έλα τώρα!Ξερει πόσο με εκνευρίζει αυτό γιατί ξέρει πως τρελενομαι να με φιλάει.

Πήγε να με αφήσει αλλά τα χέρια μου τυλίχτηκαν γρήγορα γύρω από τον λαιμό του,φέρνοντας τον πιο κοντά μου.

Τα χείλη μας πλέον βρισκόταν σε αποσταση αναπνοής."Με εκνευρίζεις όταν το κάνεις αυτό"ειπα με νεύρο.

"Όταν κανω τι μωρό μου?"δαγκωσε τον λοβό μου και η καρδιά μου χτυπουσε δυνατά ενώ είχε άρχισε να κάνει πολύ ζέστη.

"Όταν δεν με φιλάς"είπα σιγανα.

Με κοίταξε και χαϊδεψε την μέση μου "Μωρό μου"ψέλλισε αργά.

Ένωσα τα χείλη μας χωρίς να χάσω χρόνο και το υπέροχο συναίσθημα ξαναγυρισε μεσα μου.

Εμβάθυνε το φιλί με τον δικό του τρόπο και τα χέρια μου πήγαν στα μαλλιά του.

Μουγκρισε μέσα στο στόμα μου και τράβηξα τα μαλλιά του δυνατά.Τον ένιωσα να σφυγγεται και ένιωσα περίεργα.Για κάποιο λόγο μου άρεσε απίστευτα πολύ ότι εγώ του τα προκαλούσα όλα αυτά.

Άφησε τα χείλη μου γιατί έπρεπε να παρουμε και οι δυο ανάσα.Εχωσε το κεφάλι του στον λαιμο μου και επερνε γρήγορες,καυτές ανάσες.

Together for fame or not?[1]Where stories live. Discover now