Γκαϊς πραγματικά νόμιζα ότι θα είναι μια υπέροχη μέρα σήμερα και τελικά αποδείχθηκε καταστροφική.
Μα φυσικά Τρίτη και 13...τι περίμενα?Ναι και αυτό το κεφάλαιο θα έχει ανώμαλο μέρος...σοοο απολαύστε οσο εγώ θα πεθαίνω:(
************************************"Που θα πάμε?"ρωτησα διστακτικά και τον κοίταξα προσεχτικά ενω οδηγούσε.
Δαγκωσε σκέφτηκα το κάτω χείλος του ενώ δεν επερνε το βλέμμα του από τον δρόμο.
"Λογικά θα--"ο ήχος του μηνύματος από το κινητό του τον διέκοψε.
Το έβγαλε από την τσέπη του και το
κοίταξε ταυτόχρονα με τον δρόμο."Λοιπον..."χαμογέλασε.
"Θα πάμε για καφε με τον Christian και τον Blake,αν θέλεις ενημέρωσε και τα κορίτσια για να μην είσαι μόνη σου"είπε.
"Με τον Blake?Νόμιζα ότι δεν κάνατε και πολύ παρέα"
"Ναι είναι αλήθεια αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να βγω μαζί του και έτυχε να είναι στην ίδια παρέα"πέρασε τα χέρια του στα μαλλιά του κάνοντας τα προς τα πισω.
Οκευ,πρεπει να σταματήσω να τον κοιτάω τοοοσο πολύ!
Γύρισε και με κοίταξε,ουψ.
"Γιατί με κοιτάς έτσι?"ρώτησε και έβαλε το χέρι του πάνω στο μπούτι μου.
"Δεν σε κοιτούσα"απάντησα και τον άκουσα να χαχανιζει.
"Ναι,σίγουρα"
"Καλά,καλά...ίσως λίγο"του χαμογέλασα.
Το βλέμμα του στο δρόμο αλλά το χαμόγελο έμενε κολλημένο στο πρόσωπο του.
"Συγνώμη"είπε αόριστα.
Τον κοίταξα μπερδεμένη.Γιατι ζητάει συγνωμη?
"Για πριν,ξέρεις.Το προχώρησα πολύ.Ξερω δεν το ήθελες"κούνησε το κεφάλι του απογοητευμένος με τον εαυτό του.
"Δ-δεν φταις εσύ.."πραγματικά δεν ήξερα τι να πω.Ο παλιός Jacob θα είχε θυμώσει μαζί μου!
"Απλά δεν ειμουν έτοιμη..Εγώ συγνωμη που σε.."ξεφυσηξα.
"Που σε ξενέρωσα"συνέχισα.
Χαμογέλασε"Μην ζητάς συγγνώμη μωρό μου,θα περιμένω όσο χρειαστεί."η καρδιά μου έχασε ένα χτύπο στα λόγια του.
Δάγκωσα το κάτω χείλος μου,κάτι που παρατήρησε αμέσως.
"Κοκκινιζεις"χαζογελασε και έκρυψα αντανακλαστικά τα μάγουλα μου με τα χερια μου.
YOU ARE READING
Together for fame or not?[1]
Teen Fiction"Ξέρεις κάτι?Βαρέθηκα!Δεν θέλω να συνεχίσουμε τίποτα!Θέλω να τελειώσει αυτή η σχέση!"φωναξα και συγκρατησα τα δάκρυα μου. "Σταμάτα να λες βλακείες!Τι σε επιασε έτσι ξαφνικά γαμωτο?"φωνάξε και επιασε τους καρπούς τον χεριών μου. "Δεν νιώθεις τιποτα γ...