Γκαϊς προτελευταιο κεφάλαιο!
Believe it or not**Extra dirty κεφ γιατί σας αγαπώ πολύ🖤
Who's ready for the second book?
************************************
"Loren!"άκουσα την φωνή της μαμάς μου και έβγαλα τα ακουστικά που φορούσα.Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα στο σαλόνι που εκεί βρισκόταν η μαμα μου.
"Αγάπη μου εμείς εχουμε μια δουλειά στην εταιρία,γι'αυτό γυρίσαμε κιόλας,και θα ξαφυγουμε για άλλες τρεις μέρες"
"Θα φυγετε πάλι?"ρώτησα βαριεστημενα.Δεν μ'αρεσει που φεύγουν τόσο συχνά και μπορεί να είναι ιδέα μου αλλά νομίζω κάτι μου κρύβουν.
"Ναι μωρό μου"ειπε στεναχωρημένη και με αγκάλιασε.
"Να γυρίσετε γρήγορα"είπα.
"Θα κάνουμε ότι μπορούμε"μου χαμογέλασε ψεύτικα μεσα από την στεναχώρια της.
"Ο μπαμπάς?"
"Ο μπαμπάς είναι στο αμάξι,θα του δώσω χαιρετίσματα,γεια"άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω.Την χαιρετησα και εγώ και μπήκα πάλι μέσα στο σπίτι.
Η πόρτα λεπτά μετά χτύπησε και την άνοιξα χωρίς να το πολύ σκεφτώ.Ο Jacob μπήκε μέσα και τον κοίταξα χαμογελαστή.
"Τι κάνεις εσύ εδώ?"ρώτησα σαν ενθουσιασμένο πεντάχρονο.
"Αφού έφυγαν οι γονείς σου,είπα να ξανάρθω"είπε και με αγκάλιασε σφιχτά.
"Παμε πάνω?"τον ρώτησα και ανασηκωσε τους ώμους του.Τον τράβηξα προς την σκάλα και ανεβήκαμε πάνω στο δωμάτιο μου.
Εκείνη την ώρα ακούστηκε ο ήχος του μηνύματος και άνοιξα το κινητο μου,κλείνοντας την πόρτα του δωματίου μου με το πόδι μου.
Γέλασα ενώ είδα το μύνημα της Alsey.Ηταν μια δίκη μου φοτογραφια που είχε τραβήξει όταν ειμασταν έξω.
"Γιατί γελάς?"τον βλέμμα του γύρισε προς το μέρος μου.
"Τίποτα"χαζογελασα και άφησα το κινητό μου στο γραφείο αφού το έκλεισα πρώτα.
"Σου έστειλε πάλι μύνημα αυτός ο μαλακας,σωστα?"ρώτησε νευριασμένος και με πλησιασε.
"Όχι Jacob!"είπα κάπως απότομα κάνοντας τον να νευριασει ακόμα περισσότερο.
Με νευριαζει τόσο πολύ ώρες ώρες!Την μια είμαστε μια χαρά και μετά πάλι κάτι γινεται και μαλώνουμε χωρίς λόγο.
YOU ARE READING
Together for fame or not?[1]
Teen Fiction"Ξέρεις κάτι?Βαρέθηκα!Δεν θέλω να συνεχίσουμε τίποτα!Θέλω να τελειώσει αυτή η σχέση!"φωναξα και συγκρατησα τα δάκρυα μου. "Σταμάτα να λες βλακείες!Τι σε επιασε έτσι ξαφνικά γαμωτο?"φωνάξε και επιασε τους καρπούς τον χεριών μου. "Δεν νιώθεις τιποτα γ...