1.Kapitola

2.5K 70 15
                                    

Harryho pohľad:
Leto u Dursleyovcov bolo také ako vždy, už som sa tešil na 8.ročník na Rokforte. Po porážke Voldemorta mi stále neprestali nočné mory. V noci som sa zobudil so slzami v očiach a studený pot strachu mi stekal dole chrbtom. Čudná vec bola že som si tie nočné mory nedokázal zapamätať potom čo sa z nich zobudím už si ich nepamätám. Cítil som sa akoby zo mňa časť chýbala. Na druhý deň ráno som našiel na okenom parapete list ale sova nikde otvoril som list a začal som čítať.
Zelené oči ako smaragdy,
Čierne vlasy ako havrany,
Každú noc v mojich snoch si,
No beznádej zviera moje srdce ako putá sĺz ktoré si naplakal.
Láska v mojom srdci je vesmírna a len  celá je pre teba. Dúfam že mi moju trúfalosť odpustíš a moje srdce nezlomíš.
S láskou pre teba tvoj neznámy
Pozeral som šokovaní na list. Milostný list. Dostal som milostný list, a ešte k tomu od chlapca a vôbec mi to nevadilo už dlhšie som vedel že som homosexual ale ešte som nenašiel takého chlapca do ktorého by som sa zamiloval. V škole s Ginny sme predstierali že sme spolu chodili ale pravda je taká že ona o tom vedela že som homosexual a podporovala ma v tom a stále ma mala rada ale už iba ako brata a ja som ju mal stále rád, ale iba ako sestru. Ron a Hermiona o tom nemali ani tušenia že je Harry gay a nevedeli ani o tom že medzi Harrym a Ginny nič nebolo okrem pár nevinných bozkov. Harry si ešte raz prečítal list a nad slovami neznámeho mu poskočilo srdce radosťou. Pred spaním si ten list odložil pod vankúš a spal celú noc bez snov.

______________________________________
Ahojte, vítam vás pri novom príbehu inak do komentárov mi napíšte odpovede na 3 otázky:
1.Už viete kdo je ten neznámy ? Ak áno napíšte jeho meno.
2. Čo keby sem dali ešte jeden ship a to Neville x Blaise ? Už som to videla v jednom anglickom drarry príbehu. A mohla by som aj ich pov/ pohladi spravit chcete ?
3.Mám pokračovať s ,,Moon lion" ?
A inak ludia píšem príbeh ,,My werewolf brother eng / sk " nájdete ho na mojom profile ak chcete pozrite sa na to a tu potrebnú inšpiráciu mi daroval INeverStopRunning a ta bola z jeho ,,Yaoi RP" a nebojte dal mi na to povolenie takze to nekopirujem od neho  a je to dvojjazycny pribeh takze .. no radsej sa na to pozrite potom to pochopite. A ten list čo Harry dostal som vymyslela a napisala sama dufam ze sa vam paci tento príbeh.
S láskou vaša VanesWolf

Secret Love Sk [Drarry]Where stories live. Discover now