9.Kapitola

1.1K 65 1
                                    

Harryho POV:
Listy mi stále chodili a ja som na ne s nadšením odpisoval môjmu neznámemu. Vedel som že je zo Slizonolinu. Vďaka našej hodine lektvarov. Vždy som rozmýšľal kdo to môže byť, no dúfam že nie Zabini. Na hodiny elixírov som sa vždy tešil viac a viac. Teraz sme mali obranu proti čiernej mágii so ....Slizolinom ? Ale rozvrh neklamal mali sme dvojhodinovku obrany proti čiernej mágii a potom ďalšiu dvojhodinovku elixírov so Slizolinom. Vošiel som ešte pred hodinou do triedy obrany proti čiernej mágii. Tam som uvidel ako Sirius drží v náručí Remusa a bozkávali sa. Odkašlal som si a oni sa na mňa otočili ,,Mali by ste byť nabudúce opatrnejší, za chvíľku sa nám začína hodina." Povedal im Harry a išiel objať svojho kmotra Siriusa. Ten ho obial naspäť a povedal mu. ,,Ty máš čo hovoriť Harry. A čo ten tvoj neznámy ?" Harry mu nestihol odpovedať lebo zazvonilo na hodinu. Sirius neodišiel ako si Harry myslel ale zmenil sa svojho veľkého čierneho psa. Vošiel do ich spoločnej izby čo bola za triedou. Keď všetci žiaci vošli do triedy a usadili sa. Remus teda pán profesor Lupin im povedal ,,Dnes mám pre vás prekvapenie" a krátko pískol do triedy vošiel Sirius vo svojej psej podobe. Pár žiakov zalapalo po dychu. Hermiona sa naklonila k Harrymu a zašepkala. ,,Sirius ?" A Harry len prikývol na súhlas. Remus kývol na Siriusa vo svojej psej podobe. Sirius sa premenil do svojej ľudskej podoby. Niektorý žiaci zalapali po dychu od prekvapenia. Dvojhodinovka obrany proti čiernej mágii im ubehla strašne rýchlo.

Secret Love Sk [Drarry]Where stories live. Discover now