6.Kapitola

1.2K 71 5
                                    

Harryho POV:
Ďalšie ráno a prvá hodina elixírov s Slizolinom. Z postele som vyliezol iba vďaka Ronovmu kúzlu acqamenti skoro som ho prizabil, keď som sa zobudil na to že na mňa dopadla veľká vodná bomba. Vošiel som do triedy elixírov spolu s ostatnými vedľa mňa bol Ron a Hermiona si sadla do prvej lavice. Profesor Slughborn(an sorry ak to píšem zle) sa nám prihovoril ,,Dnes vyskúšame ...elixír lásky" všetci v triede zalapali po dychu a hlavne dievčata , niektorý sa dokonca aj začervenali. Hlavne dievčatá ale našlo sa aj pár chlapcov napríklad Ron ktorý rýchlo sklonil hlavu aby to nebolo vidno. ,,Elixír lásky nevytvorí skutočnú lásku len niečo ako túžbu po tom danom človeku ale tá skôr či neskôr vyprchá" pokračoval vo svojom výklade profesor Slughborn keď sa všetci utíšili. ,,Správne uvarený elixírov bude ružový a pôjde z neho perleťová para a každému bude voňať potom čo sa mu najviac páči alebo priťahuje" profesor Slughborn sa na nich usmial a pokynul im aby si išli zobrať ingredencie ktoré aj s návodom boli napísané na tabuli a profesor Slughborn povedal ,,Nebojte sa aj keď sa vám tento elixír nepodarí nič sa nestane...ale jeden skvelo uvarený elixír získa odmenu" Harry začal pripravovať elixír akoby automatický a myšlienky mu stále ubiehali za jeho neznámym. Nakonci hodiny keď už boli elixíri uvarené profesor Slughborn im povedal ešte predtým ako ich začal hodnotiť ,,Najlepšie sa elixír lásky varí keď pritom rozmýšlate nad svojím milovaným a aj keď váš elixír ohodnotim ešte si ho nechajte v kotlíku" A začal hodnotiť ich elixíri najskôr prešiel k Hermione ,,Vidím že si sa veľmi snažila ale bohužiaľ chýba tam ta láska" a prešiel k Nevillovi ,,Veľmi dobre, naozaj veľmi dobre"' Neville sa len pozrel dole na svoj stôl. A tak to ohodnotil všetkých vytvorí. ,,Teraz, zoberte si každý z môjho stolíka jeden flakonik ktorý je zaviazaný na šnúrke, dajte si to na krk do flakonika kvapnite jednu kvapku len zo svojho elixíru, iba zo svojho zo žiadneho iného, jasné ?" Keď všetci prikývli, usmial sa na nich a pokračoval ,,Hoďte do toho flakoniku niečo čo vám pripomína vašu lásku" Všetci boli zvedavý a tak urobili ako im profesor Slughborn povedal. Harry do toho svojho hodil kúsok čistého pergamenu a zavrel oči a spomínal na svojho neznámeho a jeho listy. Tak isto spravili aj podaktorí iný. Harry ho flakonik zažiaril a na krku mal striebornú retiazku kde sa hupál prívesok smaragdové srdiečko okolo ktorého bol otočený strieborný had. Na Dracovom hrdle bola namiesto flakoniku na šnúrke zlatá retiazka na ktorej sa hupál prívesok rubinového srdiečka ku ktorému sa tulil zlatý samec leva.

Secret Love Sk [Drarry]Where stories live. Discover now