Draco premýšľal ako by sa pomstil Harrymu. Víkend kedy budú oni sami na hrade, toho hodlá využiť. Uvažujúc si neprítomne pohladil náhrdelník.
Z ktorého vyskočil lev keď zacítil svojho pána obavy. Keď lev uvidel že jeho pán je v bezpečí, nežne mu štuchol čumákom do dlane. Draco si ho všimol a trochu sa aj zľakol. Lev vyskočil k Dracovi na posteľ a svoju mohutnú hlavu si uložil do jeho lona. Draco stratený vo svojich myšlienkach ho začal hladkať po hlave a po hrive.
Dlho očakávaný víkend prišiel ako by žmurknutým oka.
Draco poslal list Harrymu že v piatok večer ho bude čakať v komnate najvyššej potreby.
A tak sa aj stalo. Harry došiel do komnaty najvyššej potreby a na posteli vydel ako Draco leží len v boxerkách a vo veľkom tričku na veľkej posteli a číta si knižku otočený Harrymu chrbtom.
Harry neodolal a potichu sa vyzliekol nechávajúc oblečenie na zemi a len v boxerkách si ticho ľahol za Draca. Svoje ruky obtočil okolo Dracovho bruška a nežne si ho pritiahol k sebe.
Dracovi z úst vyšiel prekvapený vzdych, otočil sa a usmial sa. Konečne. Pomyslel si Draco. Netrpezlivo povalil Harryho pod seba a vášnivo ho pobozkal.
Ich ústa sa roztápali a ich jazyky bojovali v nekonečnom boji o nadvládu. Harryho ruky si našli cestu pod Dracove tričko a roztrhli ho. Dracove nežne ústa blúdili po Harryho krku až k ramenám a odtiaľ naspäť hore až k ušnému laľôčiku.
_________________________________________
Ahojte levíčata,
Ospravedlňujem sa za dlhodobú neaktivitu. Ďakujem za komentáre a nekonečnú trpezlivosť so mnou.
Mám na vás dôležitú otázku.
Kdo chcete aby bol bottom a kdo top ?
Chcete aj mpreg ?
S láskou vaša VanesWolf