19.Kapitola

965 56 7
                                    

Harryho pohľad:
Z úst sa mi vydralo jemné zavzdychanie keď sa mi Draco zakusol do krku. Svoju ruku som zdvihol a jemne som ho začal hladkať po vlasoch.

Vtom momente sa okolo nás zjavila žiara a my sme sa od seba prekvapením odtrhli. Biele svetlo zmizlo a na jeho mieste stála McGonagallová.

Prekvapená sa na nás pozrela, neschopná slová. Cítil som ako sa začínam červenať a tak som si schvoval hlavu do Dracovej hrude, jeho vôňa ma obklopila a ja som sa začal pomaličky ukludňovať.

Riaditeľka stále na nás prekvapene pozerala ,,Do mojej kancelárie, hneď !" Povedala hlasom ktorý znamenal žiadne námietky alebo ale, chvíľu som pozeral len na Draca a on na mňa. Vtom ma pobozkal na pery a zašiel by možno aj ďalej keby nás zakašlaním nevyrušila pani riaditeľka, ktorá mala podozrelo červené líca.

______________________________________

Ďakujem všetkým ktorý ma podporili komentármi a správami a aj všetci ostatný ktorý pre tento príbeh hlasovali. V poslednej dobe mám zdravotné problémy a vkuse sme behali po doktoroch ani v škole som nebola a neviem ako to bude ďalej. Včera 14.1. som oslávila s mojím bratom (sme dvojičky) Davidom 17. Narodeniny. Prepáčte za moju neaktivitu 😢 no a to neustále behanie po doktoroch mojmu blbému obdobiu nepomáha. Vďaka za pochopenie a strašne STRAŠNE MOC si cením cez 2,44K prečítaní a 172 hviezdičiek.
S láskou vaša VanesWolf 🐺🐾💕

Secret Love Sk [Drarry]Where stories live. Discover now