Harryho POV:
V posledných pár dňoch ste mohli vidieť ako ide po chodbe šťastný pár, Ron a Viktor.No odrazu Harrymu prestali dochádzať listy, od jeho neznámeho. Odrazu sa bez nich cítil prázdny a chýbali mu tak si stále dokolečka, si čítal staré listy. Nočné mory sa mu pomaly vracali stále horšie a horšie.
Jeho kamaráti o tom nevedeli, nepovedal im o tom. A ani nechcel im o tom povedať zbytočne by sa trápili Hermiona teraz bola sama a Ron mal Viktora, nechcel som ich tym trápiť.,,Keby som len vedel kým si môj milý." Potichu som si povzdychol, ďalších pár dní som chodil po škole ako žijúca mŕtvola, nechcel som jesť ani spať. Jediný únik bolo čítanie starých listov ale aj tie sa navždy stratili.
Nešťastnou náhodou zhoreli. Nočné mory boli čoraz horšie. Každú noc som sa vytratil do komnaty najvyššej potreby, kde som prebdel veľa nocí.
Ukázalo sa to na mne na jednej hodine elixírov. Hlavu som mal opretú o lavicu a pomaly som zaspával. Prebudil ma len výbuch kotlíka, profesor Slughborn k nemu vystrašený pribehol ,,Chlapče zlatý si v poriadku ?" Opýtal sa ho starostlivo profesor elixírov Slughborn, ja som len ospalo prikývol hlavou omamený výparmi z vybuchnutého kotlíka. Profesor Slughborn ,,Pán Malfoy, prosím pomôžte túto pánovi Potterovi na ošetrovňu." Draco sa postavil a ja som len zahmlené vnímal ako ma vedie na ošetrovňu.