A więc, zmieniam okładkę. Dokładnie to nie wiem dlaczego, ale ta mi nie pasuje.
Nowa okładka:
Lepsze moim zdaniem.
A więc teraz obsada:
• Eren Whidle - 17 lat, interesuje się muzyką i sportem. Jest popularny w szkole. Czy zakochany w Loganie, to się okaże. Ma najlepszą przyjaciółkę; Skyller Cloud.
• Logan Blackes - 18 letni szatyn. Wiecznie niewyżyty seksualnie, zaliczy wszystko co się rusza. Jest gejem, wie o tym cała szkoła, ale nikt mu nie dokucza bo każdy się go boi. Jego przyjacielem jest Luke Telkness. Logan nie jest otwarty na ludzi, raczej zamknięty w sobie. Nikogo nie chce poznawawać.
• Skyller Cloud - 17 letnia brunetka o długich włosach i zielonych oczach. Najlepsza przyjaciółka Erena. Ma młodszą siostrę, Vanessę, którą bardzo kocha. Jest ogólnie miła, ale potrafi wystawić pazurki jak trzeba. Nie należy do tych pustych wytapetowanych lal, które chcą żeby im wszystko co się da włożyć do dupy.
• Luke Telkness - 18 letni blondyn o brązowych oczach. Hetero ale szanuje osoby innej orientacji. Co noc ma inną dziewczynę. Miły, pomocny dla przyjaciół. Dobrze się uczy w miarę. Imprezuje dużo.
(Luke się farbuje csssii)
No to przedstawilem takie no najbardziej główne postacie. To tyle.
CZYTASZ
Morderca
RomanceOpowieść może zawierać sceny +18, związek męsko-męski. Jesteś homofobem to nie czytaj.