~Hoofdstuk 3.~

1.7K 92 23
                                    

Ik kauw op de lauwe aardappel. Mijn vader en broer praten over morgen, de grote dag. Ze hebben het over hoe belangrijk het is dat Rafael snel zijn mate vindt. Het ligt anders bij meisjes dan bij jongens. Bij meiden gaat het erom dat ze hun mate vinden om te overleven, de man moet voor de vrouw zorgen en de vrouw moet dan voor de kinderen zorgen. Voor de man heeft het te maken met status, met andere woorden, het pronken met je vrouw. Wanneer een man geen mate heeft heeft het minder macht en minder aanzien.

"En jij Lizz? Ben je erklaar voor?" De harde stem van mijn vader doet me opkijken. "Ja vader" ik slik de brok in mijn keel weg en richt me weer op get eten. Mijn hand pakt het mes vast en snijdt het stukje vlees in kleinere stukjes. Ik prik er een stukje aan en eet het op, en dit tot het op is.

Die avond ga ik vroeg naar bed. Zenuwen borrelen op in mijn buik als ik aan morgen denk. Niet dat ik mijn nate zal vinden... ooit... Maar de gedachte dat het vanaf morgen zou kunnen maakt me gespannen.

Morgen wordt geweldig! Het is mijn innerlijke wolf die dit zegt. De wolf die ik nog nooit vrij heb gelaten in zijn vorm zoals alle andere leden van de roedel. Ik durf het niet maar ik weet dat het ooit zal moeten gebeuren...

Vergeet niet te reageren en te stemmen❤ Jullie zijn geweldige lezers❤❤❤

A locked heart {Weerwolf} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu