~Hoofdstuk 20.~

1.2K 68 2
                                    

Even lijkt Tymon te twijfelen maar dan knikt hij uiteindelijk toch van ja. Hij komt naast me staan en pakt mijn hand vast. Trillingen gaan door heel mijn lichaam. Maar ze voelen aangenaam net als toen met Skye. Deze twee jongens zijn echt mijn mates... Ik wil Rafael spreken, hij heeft studies gedaan over het wolf zijn. Hij is altijd geïtereseerd geweest in het wolf zijn, hij heeft veel kennis misschien dat hij antwoorden heeft. "Laat haar los" sist Skye. Ik grinnik kort, jongens die vechten om mij dat had ik nooit gedacht.

Ondanks de waarschuwing van Skye reageert Tymon er niet op. "Ik ben de zoon van de Alpha, dit is mijn territorium. Denk maar niet dat ik naar jou luister, als je me nog een beveel geeft stuur ik je weg." Tymon gebruikt zijn Alpha stem en voor een aantal secondes kleuren zijn ogen rood. Dan glimlacht hij kort naar me.

Ik zie hoe Skye geïrriteerd naar Tymon kijkt. "Je weet dat als je me bij me weg haalt er een oorlog uitbreekt." Zijn stem klinkt nors. "Niet meer oorlogen please, het is al erg genoeg dat jullie clannen samen werken om die van mij uit te moorden." Zeg ik gepikeerd. "Beauty ik bescherm je wel, nothing will happend to you." Het is Tymon die dit in mijn oor fluistered. "Tymon ik wil mijn broer zien, eens kijken wat je vader met hem gedaan heeft."

Tymon knikt en trekt me mee de kamer uit, Skye volgt ons. We moeten een aantal trappen naar beneden. "We zijn er..." mompeld Tymon terwijl hij een stalen deur open trekt.

Zodra ik hem zie wellen tranen op...

Sooo do you like it? Wat gaat er gebeuren denken jullie? X

A locked heart {Weerwolf} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu